kucharr 0 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 od jakiegos czasu samochod pali bardzo duzo , nawet nie chce wiedziec ile , ale po zatankowaniu za 50 od rezerwy autko zrobilo 55 km i zapalila sie rezerwa kolejny raz :/ jakies pomysly co to moze byc ? w tygodniu jade podlaczyc go do komputera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 ... w tygodniu jade podlaczyc go do komputera No to wtedy się dowiesz czy to lambda, bo tak to wróżenie z fusów ... może akurat na takie paliwo trafiłeś ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucharr 0 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 to raczej nie wina paliwa , bo ktores tankowanie z kolei i caly czas tak samo i zmienialem stacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Najpierw VAG ... a może jakiś wyciek, ale wtedy było by czuć paliwo przy uruchomionym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienstarmc 0 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Miałem identyczny problem klubowicze sugerowali lambdę okazało się jednak ze to przepływomierz wymieniłem na regenerowany od boscha przegoniłem auto i wszystko jest ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Zatankuj za więcej (powiedzmy 150 - 200 zł) i zobacz ile km zrobisz - byc moze to wina pływaka w baku a nie spalania auta.. (jest opcja ze to paliwo w baku.. po prostu jest ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucharr 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 dobra , podlaczylem pod VAG-a i wyskoczyly następujące błędy : P1570 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody( dziwne bo immobilizer dziala bez zadnych problemow),lub drugie oznaczenie "Contr.Module Locked" P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) P1328 Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działan z gory dzieki za pomoc jeszcze jak moglibyście napisać jakie części potrzebuje , co tam się zepsuło ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasso 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Hmmm ..... dałeś mi do myślenia widze nie tylko moja ADP ma swoje humorki .... tez uważam, że moja truskawka pali dużo za dużo, ale to pewnie wina tego, że głównie jeżdże z punktu A do punktu B, po mieście (autko ledwo się rozkręci i już go gaszę )..... ale za to na trasie (zima + śnieg = średnia prędkość 90km/h ... momentami 50-60 km/h, bo kompletnie nie mogłem odróżnić drogi od pobocza ) było w miarę przyzwoicie: 600km=ok. 52 litry 95'ki . A spotkał się ktoś z błędnie pokazującym wskaźnikiem poziomu paliwa .... ten pływak wskazuje tak jak mu się podoba .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 P1570 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody ( dziwne bo immobilizer dziala bez zadnych problemow),lub drugie oznaczenie "Contr.Module Locked" ten błąd to może akurat być spowodowany tym że może odpinałeś klemy akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody - Jest to błąd kiedy immo blokuje sterownik ale jeżeli silnik pracuje to może być to błędny kod spróbuj wykasować i sprawdź czy znów się pojawi. 16500 P0116 4074 Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT - Jak go sprawdzić jest na forum, najlepiej wymienić, niewłaściwe działanie tego czujnika ma wpływ na duże spalanie. 16518 P0134 4086 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału - Sprawdź jeszcze ją VAGiem czy oscyluje i połączenie sonda ECU. Ten błąd ma wpływ na duże spalanie 17736 P1328 4548 Kontrola spalania stukowego - cyl. 4 - Uszkodzone mogą być: świeca, kabel WN, kopułka lub wtryskiwacz. Ten błąd na razie wykasuj i zajmij się sondą i czujnikiem G2/G62 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucharr 0 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Mam jeszcze jedno pytanie , czy ktores z tych błędów moze wplywac na to ze autko " muli" wiem ze to 1,6 i nie ma co liczyc na jakies super przyspieszenie , ale na 3 mozna bylo poczuc jak wcisnelo sie gaz , a teraz tak sobie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 najpierw usuń usterki to że muli moze oznaczac sie sie silnik "zalewa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 witam mi autko tez zamula, odłączam aku na 5min i wszytko gra na 3 juz czuć przyspieszenie nie wiem co może być, na vag-u wywala mi tylko takie błędy: 18010 - Zasilanie napięciowe zacisku 30: napięcie za niskie P1602 - 35-10 - - - Sporadyczny 17736 - Kontrola spalania stukowego cylindra 4: przekroczona granica regulacji P1328 - 35-10 - - - Sporadyczny 17978 - Sterownik silnika zablokowany P1570 - 35-10 - - - Sporadyczny dorzucam jeszcze logi: dwa statyczne dwa razy robine: http://img42.yfrog.com/i/obrazs.png/ http://img28.yfrog.com/i/logstatycznya.png/ log dynamiczny: http://img101.yfrog.com/i/logdynamic.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucharr 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 już naprawdę ostatnie pytanie , czy po wymianie części błędy same znikną czy trzeba je wykasować vagiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8519 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 raczej bedziesz musiał skasowac vagiem !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 będziesz musiał skasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Nie jest to konieczne, raczej bym wykasowal przed wymiana czesci, zeby miec pewnosc. Zalecany VAG po wymianie oczywiscie. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się