maxtronic Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Witam Padł mi silnki 2.8 z instalacja LPG KMN i zastanawiam się czy wkładać taki sam czy może cos innego, mysle o 2.7 bit. Dużo jest z tym problemu? Proszę doradzcie co robic :/
HarryH Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Pisz do kolegi Nosb, on przeszczepił 2,7biT w miejsce 1.8T
Nosb Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Jak masz kilka zlotych luznych to polecam Instalka gazowa do zmiany na cos sensowniejszego Pozatym w sumie bez problemow. Wszystko pasuje p&p.
maxtronic Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 Zwykły naped FWD nie podoła tej mocy? Prawdopodobnie kupie całego anglika i wszystko powoli bede przezucal razem ze skrzynią Q... W Polsce sam kompletny silnik kosztuje więcej niż cały anglik...
Nosb Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Podola naped i wytrzyma ale bedziesz mial paligume Mysle ze z angolem troche przekoloryzowales Ja mam dobra cene na komplet pisalem na PW Co do skrzynie Q to chyba nie wiesz co piszesz Spawania tylniej czesci karoserii wymagane ( w sumie wywalenie calej podlogi i wstawienie z wersji quattro).
tymonA4 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 to nie b6 żeby wrzucić Q do b5 po prostu się nie da
Buba Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 kupisz anglika, przerzucisz podloge i bedzie git
tymonA4 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 nie uważacie że to już ładna rzeźba moim zdaniem sprzedaj swoją b5 to co dasz za anglika s4 plus koszta robocizny to nie wiele braknie do normalnej S4 i bedzie kox
Buba Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 kolega pytal o przekladke wiec dostaje info cotrzeba zrobic, czy sie oplaca czy nie to juz zalezy od zasobnosci jego portfela
rafi_a4 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 dokładnie kasa robi swoje w kazdym razie powodzonka i wrzuc foty jak bedzie po wszystkim
...Bartuś... Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Panowie przepraszam że odświeżam,ale potrzebuję trochę informacji...Po sprzedaży doładowanej Hondy,postanowiłem zakupić Audi A4 B5 i zrobić w nim swap na 2.7Biturbo...Teraz moje pytania...Jakiego modelu szukać bo jedni polecają 2.8Quattro inny 1.8TQuattro...Co będzie potrzebne do takiego swapa(bo nie wiem czy nie warto kupić S4 anglika i przekładać graty lub kieronicę) zamiast kupować sam silnik + jakieś dodatkowe garty...Oczywiście do samochodu będą jakieś podstawowe mody porobione typu duży IC,wydech,strojenie...Czy jest różnica z którego roku jest silniki i modelu(A4/A6)....Przepraszam że tyle pytań ale dopiero 3dni temu zdecydowałem ze jednak Audi nie Subaru i próbuje całą wiedzę na temat Audi ogarnąć Ps.Dlaczego swap a nie S4 gotowe,bo jednak kupić gotowca to żadna frajda...
KANAL Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Panowie przepraszam że odświeżam,ale potrzebuję trochę informacji...Po sprzedaży doładowanej Hondy,postanowiłem zakupić Audi A4 B5 i zrobić w nim swap na 2.7Biturbo...Teraz moje pytania...Jakiego modelu szukać bo jedni polecają 2.8Quattro inny 1.8TQuattro...Co będzie potrzebne do takiego swapa(bo nie wiem czy nie warto kupić S4 anglika i przekładać graty lub kieronicę) zamiast kupować sam silnik + jakieś dodatkowe garty...Oczywiście do samochodu będą jakieś podstawowe mody porobione typu duży IC,wydech,strojenie...Czy jest różnica z którego roku jest silniki i modelu(A4/A6)....Przepraszam że tyle pytań ale dopiero 3dni temu zdecydowałem ze jednak Audi nie Subaru i próbuje całą wiedzę na temat Audi ogarnąć Ps.Dlaczego swap a nie S4 gotowe,bo jednak kupić gotowca to żadna frajda... SWAP rozumiem ale jak Ty chcesz przekladac kierownice na druga strone bo piszesz ze sam nie wiesz co lepsze to tez dla frajdy? Mam tylko nadzieje ze jakis slad pozostanie po przekladce i kazdy kto bedzie chcial kupic ulepa bedzie wiedzial ze pochodzil z wysp. Sory za OT ale w ogole nie popieram przekladania kierownicy i wkur**a mnie jak ktos wystawia auto na sprzedaz i nie wspomina skad pochodzi.
Nosb Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Najlepiej jakiekolwiek V6 benzyna w Quattro. Co do samego swapa najlepiej dorwac cale auto wtedy masz wszystko potrzebne pod reka. Odradzam zakup samego silnika i kompletowanie na biezaca reszty bo wyjdzie spora suma i zero odzysku a przy dawcy jest wszystko i spory odzysk. Z rzeczy o ktorych mozesz nie myslec zanim sie wezmiesz to takie : chlodnica w 2,7T ze skrzynia 6 biegow ma dodatkowy obieg oleju ze skrzynie w sobie , sanki w 2,7 T sa minimalnie inne niz w v6 N/A bo posiadaja wciecie na jeden waz gumowy od turbiny ( mozna latwo przerobic zwykle jak sie ma diaksa i miomacik , Generalnie wiekszosc rzeczy pasuje P&P
...Bartuś... Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 SWAP rozumiem ale jak Ty chcesz przekladac kierownice na druga strone bo piszesz ze sam nie wiesz co lepsze to tez dla frajdy? Mam tylko nadzieje ze jakis slad pozostanie po przekladce i kazdy kto bedzie chcial kupic ulepa bedzie wiedzial ze pochodzil z wysp. Sory za OT ale w ogole nie popieram przekladania kierownicy i wkur**a mnie jak ktos wystawia auto na sprzedaz i nie wspomina skad pochodzi. Wiesz nie wiem czemu od razu tak naskoczyłeś na Mnie nie jestem jakimś handlarzem co ma anglika i chce zrobić z niego euro tylko jak bym to robił to przynajmniej do stanu idalnego nie oszczędzając na niczym pod warunkiem ze to się opłaca...Zresztą kto mówił o jakimś sprzedawaniu skoro ja jeszcze nie kupiłem nic...Poprzednie auto miałem 5lat i zmieniłem tylko ze wzgledu iż ponad 300km nie ma sensu w FWD... Najlepiej jakiekolwiek V6 benzyna w Quattro. Co do samego swapa najlepiej dorwac cale auto wtedy masz wszystko potrzebne pod reka. Odradzam zakup samego silnika i kompletowanie na biezaca reszty bo wyjdzie spora suma i zero odzysku a przy dawcy jest wszystko i spory odzysk. Z rzeczy o ktorych mozesz nie myslec zanim sie wezmiesz to takie : chlodnica w 2,7T ze skrzynia 6 biegow ma dodatkowy obieg oleju ze skrzynie w sobie , sanki w 2,7 T sa minimalnie inne niz w v6 N/A bo posiadaja wciecie na jeden waz gumowy od turbiny ( mozna latwo przerobic zwykle jak sie ma diaksa i miomacik , Generalnie wiekszosc rzeczy pasuje P&P Dzięki Ziomek za pomoc...Także od jutro zaczynam poszukiwania autek...A powiedz mi jak z wiązką jest odpinam tą od 2.8 i podpinam 2.7??
Nosb Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Hmm... Jesli autka beda z tego samego rocznika to wiazki powinny pasowac tzn autko biorca np 98 i dawca S4 98 Jesli nie to sluze pomoca temat mam rozgryziony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się