jnx Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Witam Mój AFN'ik w małej potrzebie :gwizdanie: Mam niemały problem, otóż notlaufy sprowokowały mnie do wyczyszczenia N75tki i chciałem ją przeczyścić jednak wężyki za ni cholerę nie chcą z niego zejść. Próbowałem podważać, wyciągać itd itd i są jakby przyklejone... ktoś miał taki problem ? Drugim problemem jest to że pasek od klimatyzacji mi się zerwał tzn przywaliłem podłoga o jakiś kamień- plastik pękł i zerwał pasek... wyjaśniłby mi ktoś która rolkę odkręcić i jak to zrobić ?
Michallo33 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 u mnie też był problem z tym wężykiem ale musisz próbować ściągnąć na siłe albo po prostu do przetnij wzdłuż to wtedy sam zejdzie i puźniej nowy założysz
jnx Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 no na siłę to tylko ten górny przewód a te dolne to raczej ciężko cokolwiek z nimi zrobić.. jeśli bym się zdecydował na rozcięcie to który z tych przewodów : http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=przew%C3%B3d+podci%C5%9Bnienia bym musiał zakupić ?
bish - kopt Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 masz chyba tyle zapasu żeby ciachnąć te 15mm po samym króćcu i załozyć jeszcze raz a to co zostało na zaworze przeciąć wzdłuż i ładnie zejdzie :gwizdanie:
burus2 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 a nawet jak nie starczy to w sklepie z częściami 10zł metr to i tak możesz wymienić bo stare mogą być sparciałe albo poprzecierane kup po metrze 4mm i 5mm to powinieneś wszystkie w aucie wymienić ja u siebie założyłem 3.2mm jak wymieniałem przelewowe we wtryskach i hula
jnx Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 Przy wyciaganiu tych węzyków, w wężyku został bolec plastikowy od zaworu, tak więc lipa, no ale rozebrałem dalej. Uszkodzona była membrana i troche syfu w zaworku.. Połączyłem wężyki ze sobą omijając N75 tzn ten grubszy wężyk z tym cieńszym ( czerwony+niebieski bodajże) i przejechałem się i turbinka nie pracuje... Wie ktoś może do kogo podjechać w Łodzi na wymiane N75 i skasowanie błędów ?
burus2 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 wymień sam a za cene wykasowania błędów u mnie 50zł kupisz kabel i zrobisz to sam a kabel przyda sie napewno w przyszłości
jnx Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 Kurde i mamy problem... zakupiłem N75, wymienilem. 10 minut samochód chodził jak szalony, poprostu jak nigdy dotąd, turbo świstało jakoś głośniej a auto było o wiele zrywniejsze jak nigdy. Po 10 min butowania, znów wskoczył w tryb awaryjny i znów to samo... byłem u mechanika posprawdzał powiedział że węże na 1 miejscu do wymiany.. wymieniłem na silikonowy jeden i auto juz nie wpada w tryb awaryjny ale już chyba turbo przestala dzialac bo jedzie jak SDI. Mechanik podłączył pod kompa przejechaliśmy się posprawdzał wszystko powiedzial ze przepływka ok no ale nadal w tryb awaryjny wpada i nie wie czy od zapieczonych łopatek czy od tych wężyków. Wymieniłem te węzyki i lipa... czyli co... turbo padło ?
bish - kopt Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Kurde i mamy problem... zakupiłem N75, wymienilem. 10 minut samochód chodził jak szalony, poprostu jak nigdy dotąd, turbo świstało jakoś głośniej a auto było o wiele zrywniejsze jak nigdy. Po 10 min butowania, znów wskoczył w tryb awaryjny i znów to samo... byłem u mechanika posprawdzał powiedział że węże na 1 miejscu do wymiany.. wymieniłem na silikonowy jeden i auto juz nie wpada w tryb awaryjny ale już chyba turbo przestala dzialac bo jedzie jak SDI. Mechanik podłączył pod kompa przejechaliśmy się posprawdzał wszystko powiedzial ze przepływka ok no ale nadal w tryb awaryjny wpada i nie wie czy od zapieczonych łopatek czy od tych wężyków. Wymieniłem te węzyki i lipa... czyli co... turbo padło ? turbo na stół i do czyszczenia łopatki
bish - kopt Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 w zależności od fachmana, ja dałem 150 ale słyszałem że biorą też po 400
jnx Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 No ja jestem z Łodzi, ktoś poleca jakiegoś fachmana z tych okolic ?
bish - kopt Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 No ja jestem z Łodzi, ktoś poleca jakiegoś fachmana z tych okolic ? http://www.a4-klub.pl/smf/lodzkie-b33.0/
jnx Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 Mogę jeszcze dodać że sztanga chodzi normalnie, pod kompem wyskakuje że jest przeładowanie... a mechanik dodał że regeneracja turbiny to 800zł.
bish - kopt Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 sztanga sobie może chodzić normalnie i na logowaniu w 011 BS tez moze być wszystko ok a łopatki i tak bedą sie przycinać i wystarczy je wyczyścić - nie koniecznie odrazu regeneracja
burus2 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 ja miałem to samo, wykorzystałem zapieczone łopatki do wymiany turba na awx, powiedziałem żonie że sie zje...ło i kupiłem regenerowane awx , i nikt mi nie zarzuca że wywaliłem pieniądze bez potrzeby, dałem 900 ale 300 oddaja za starą turbine
SoMeS Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 a skąd diagnoza że turbo na stół? kolego zrób porządnie logi i dowiesz się wówczas wszystkiego co do samego n75... miałem ten sam problem że wyrwałem ten bolec przy zdejmowaniu ori wężyka... no niestety te zaworki lubią sie pieprzyć
jnx Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 niestety nie mam VAG'a.... jakby ktoś miał czas z Łodzi to mogę podjechać i by mi zrobił takie logi bo kolejne 50zł już mi sie nie widzi wydawać, tymrazem chyba zainwestuje w kabel.. zawór n75 wymieniony, wężyki wymienine chociaż jeden wężyk ten odchodzący z tego trójnika chyba ma zbyt mały przekrój, zgubiłem tą przejściówkę plastikową - wie ktoś gdzie ją dostać? Ale na starych węzykach tez był notlauf.. w G-Lab w Łodzi powiedzieli mi że najlepiej by było zrobić regeneracje i przy tej regeneracji wymienić wirnik od AWX by w przyszłości z modami było lepiej - opłaca się? W drugim chyba opt turbo powiedzieli mi że też lepiej nie robić czyszczenia bo te kierowniczki za pół roku znów mogą się zapiec bo któreś łożysko może zalewać i nie opłaca się czyścić... k**wa już sam nie wiem..
SoMeS Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 niestety nie mam VAG'a.... jakby ktoś miał czas z Łodzi to mogę podjechać i by mi zrobił takie logi bo kolejne 50zł już mi sie nie widzi wydawać, tymrazem chyba zainwestuje w kabel.. zawór n75 wymieniony, wężyki wymienine chociaż jeden wężyk ten odchodzący z tego trójnika chyba ma zbyt mały przekrój, zgubiłem tą przejściówkę plastikową - wie ktoś gdzie ją dostać? Ale na starych węzykach tez był notlauf.. w G-Lab w Łodzi powiedzieli mi że najlepiej by było zrobić regeneracje i przy tej regeneracji wymienić wirnik od AWX by w przyszłości z modami było lepiej - opłaca się? W drugim chyba opt turbo powiedzieli mi że też lepiej nie robić czyszczenia bo te kierowniczki za pół roku znów mogą się zapiec bo któreś łożysko może zalewać i nie opłaca się czyścić... ku***a już sam nie wiem.. po pierwsze spokojnie...dwa... zrób logi a nie dramatyzujesz że to turbo wcale nie mając co do tego pewności wpadnij na spota w swojej okolicy to chłopaki na pewno Ci pomogą
jnx Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 przypomniało mi się że w tamtym roku wyskakiwał mi błąd odnoszacy się do czujnika temperatury w kolektorze dolotowym chyba G71 - tu też może tkwić usterka ? bo sztanga podłączając pociśnienie do gruszki płynnie chodzi i szybko wstaje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się