kula007 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Witam chciałbym przedstawić wykres dokonanego programu. Seria 107km i 298Nm a po modzie 140km i 340Nm Seria taka mała ponieważ źle był ustawiony rozrząd ale po korekcie której dokonał Rogalotti wszystko wróciło do normy Pozdrawiam i wielkie dzięki dla Witka za udany program kliknij w miniaturkę aby powiększyć
MrTea Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 dużą różnicę odczuwasz po nowym programie? ...
GRazny Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 nie kumam... czemu na wykresie nie ma prawidłowej serii skoro piszesz że Witek poprawił? a te niutki to skąd się wzięły przy złym kącie synchronizacji? (bo o to chyba chodziło)
kula007 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 na wykresie niema serii po poprawie kąta synchronizacji który wynosił (4,4), ponieważ wszystko poza tym kątem było ok i po jego ustawieniu od razu został zrobiony nowy program. Po wszystkim został hamowany już na nowym programie i stąd jest przedstawiona na wykresie seria na źle ustawionym kącie oraz po modzie. A co do tych niutków w serii to nie mam zielonego pojęcia skąd one się znalazły w takiej ilości, może jakiś mały bonus od koncernu VAG A co do odczuć z jazdy to jest 101% lepiej niż na ori sofcie
GRazny Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 krzywa momentu 101% lepsza to i lepiej się jeździ
MrTea Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 jak tam spalanie? zostało na takim samym poziomie?
kula007 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 spalanie raczej się nie zmieniło jest takie jak dawniej, ale za to są sporo większe doznania z jazdy
kula007 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 kat został usunięty i zastąpiony jest przelotową rurką taką jak na zdjęciach poniżej
MrTea Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 odczułeś róznice po wywaleniu taka? i jeszcze jendo pyt. był jakieś objawy przesuniętego rozrządu wcześniej?
MrTea Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 ja musze kata wyciąć ale póki co brak $$$.. powiedzieli mi 200zł za taka operacje i to w paru miejscach ...
kula007 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 odczułeś róznice po wywaleniu taka? i jeszcze jendo pyt. był jakieś objawy przesuniętego rozrządu wcześniej? po wycięciu kata zauważyłem, że troszkę lepiej się zbiera na wyższych obrotach A co do kąta synchronizacji to nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów.
aju Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 140 to taki lajtowy setup czy więcej się nie dało
kula007 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 140 to taki lajtowy setup czy więcej się nie dało można było więcej tylko po co nadmiernie obciążać seryjne turbo przyrostem rzędu 5-10km. Płaski moment rozłożony w szerokim zakresie obrotów daje lepsze rezultaty i płynność w jeździe
aju Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 moment to podstawa, zobacz u mnie też chciałem mieć płaski moment
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się