Mały Marcio 0 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 cześć, kupiłem do swojej kierownicę 3-ramienna S-line...... i trochę boje się procedury odpinania i zapinania kabelkiem elektrycznym airbagu.. Mianowicie w "mądrej książce" - sam naprawiam A4, napisano żeby przy odłączaniu airbagu wyłączyć zapłon i zdjąc klemę z akumulatora - easy! Ale potem, po podłączeniu kabelków do airbagu, podłączyć akumulator na WŁĄCZONYM ZAPŁONIE !!!! opisują ze to specjalna sytuacja i taka procedura jest stosowana tylko przy demontażu poduszki. czy probowaliście tak robić dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Naprawdę tak jest? Może chodzi o bezpieczeństwo ża siedząć za kierownica może wywalić airbag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 cześć, kupiłem do swojej kierownicę 3-ramienna S-line...... i trochę boje się procedury odpinania i zapinania kabelkiem elektrycznym airbagu.. Mianowicie w "mądrej książce" - sam naprawiam A4, napisano żeby przy odłączaniu airbagu wyłączyć zapłon i zdjąc klemę z akumulatora - easy! Ale potem, po podłączeniu kabelków do airbagu, podłączyć akumulator na WŁĄCZONYM ZAPŁONIE !!!! opisują ze to specjalna sytuacja i taka procedura jest stosowana tylko przy demontażu poduszki. czy probowaliście tak robić dzięki Dziwne ale nie wczytałem się akurat w to, a ściągałem poduszkę już 3 razy i zawsze przy wyłączonym zapłonie i odpiętym aku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mały Marcio 0 Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 Poważnie, tak jest napisane, strona 178 i 179 w książce wymontowanie: zamontowanie!!!! , aż mnie ciarki przechodzą jak mam włączyć zapłon i przyłożyć napięcie: Naprawdę tak jest? Może chodzi o bezpieczeństwo ża siedząć za kierownica może wywalić airbag siedząc za kierownicą nie jesteś w stanie podpiąć aku, tak mi się wydaje Dziwne ale nie wczytałem się akurat w to, a ściągałem poduszkę już 3 razy i zawsze przy wyłączonym zapłonie i odpiętym aku i wszystko było ok i nie wyskakiwały błędy, nie trzeba było nic kasować Vagiem? Marek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 i wszystko było ok i nie wyskakiwały błędy, nie trzeba było nic kasować Vagiem? VAGiem błędów nie sprawdzałem jeszcze, a ta procedura jest na szczęście (dla mnie) do aut produkowanych do VIII 1995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
taktuś 2 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 jak gość mi demontował kierownicę, celem obszycia skórą, to nie bawił się w odłączanie aku. najnormalniej w świecie odpiął poduszkę i ją wyjął, przy montażu podobnie potem zdeniu mi podpiął VAGA i w kwestii poduszek nie było żadnych błędów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baltazar 0 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Demontowałem u siebie kierownice ostanio bo kostke stacyjki wymieniałem i powiem Ci kolego ze fakt odłączając airbag miałem odłączone klemy z aku... przy zakładaniu tak samo poprostu włożyłem kierownice przykręciłem ją podłączyłem kabelek do poduchy i przykręciłem poduche do środka... następnie założyłem klemy na aku i przekręciłem stacyjke... wszystko ok do dziś... wiec dziwna ta sytuacja z przekręconym zapłonem. Ja podłączałem na wyłączonym...nic sie nie stało... Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 jak gość mi demontował kierownicę, celem obszycia skórą, to nie bawił się w odłączanie aku. najnormalniej w świecie odpiął poduszkę i ją wyjął, przy montażu podobnie potem zdeniu mi podpiął VAGA i w kwestii poduszek nie było żadnych błędów Może kamikadze albo analfabeta nie umiejący czytać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baltazar 0 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 no ja bym chyba jednak nie dał rady bez odłączania aku...problem odłączyć to nie jest a wywalić poduche nie wywali raczej wiec hmm koleś od kierownicy mocarz... ciekawe czy by Ci nowego jaśka kupił jakby go wywaliło ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark79 1 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 nie ma bata żeby poduche wywaliło przy podłączonym aku i odłączonym zapłonie, robiłem tak setki razy i nie ma problemu, zeby poducha wywaliła potrzeba 12V i cos ok 1,5 A, a nawet jak jest stacyjka włączona to nie ma napięcia na poduchach, dopiero pojawia się jak sensor poda np pod czas wypadku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoRK 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 tak troche zbocze z tematu. kolego ktory chcesz zalozycz ta faire to ile za nia dales? tez bym zmienil bo mam stara od b4 i nie zbyt mi sie podoba... pozdro StoRK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mały Marcio 0 Posted July 9, 2007 Author Share Posted July 9, 2007 tak troche zbocze z tematu. kolego ktory chcesz zalozycz ta faire to ile za nia dales? tez bym zmienil bo mam stara od b4 i nie zbyt mi sie podoba... pozdro StoRK wysłałem ci odpowiedz na PW[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2007, 11:40 _________________________________________________airbag odczepiałem i zmieniałem kierownicę bez opisywanej procedury w książce, akumulator podpiąłem bez włączonego zapłonu i wszystko ok. pozrd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now