Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów - błąd 00575


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Od kilku dni brakuje mi mocy. Po podłączeniu do VAG'a ujrzałem opisywany na forum błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Do czasu wykasowania błędu nie mogłem przekroczyć 3 tys. obr. i prędkości 120 km/h.

Teraz jakość przekraczam 3 tys obr. i 120 km/, ale zabiera to masakrycznie długo czasu. Mam dyży problem z wyprzedzaniem innych wcześniej tego nie było. Błąd 00575 powtarza się notorycznie. Po wykasowaniu za każdym razem pojawia się na nowo.

Wężyki podciśnienia sprawdzone. Niby OK.

Przeprowadziłem logi dynamiczne i statyczne. Proszę i ich analizę. Nie mogłem przetestować działania sztangi (011 - tryb basic settings) , ponieważ otrzymywałem komunikat error i not available

000 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9030.html

000 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9031.html

001 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9041.html

003 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9036.html

003 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9039.html

004 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9027.html

004 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9034.html

007 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9040.html

013 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9033.html

023 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9028.html

001 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9042.html

003 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9026.html

004 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9037.html

008 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9035.html

010 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9038.html

011 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9029.html

Moje autko:

B5, rok 1996, automat, silnik AFN

Opublikowano

zacznij od szukania nieszczelnosci w dolocie i podcisnieniach ...

Opublikowano

Czy to wynika z logów, czy to tylko twoje przypuszczenie.

[br]Dopisany: Marzec 27, 2010, 23:26:00_________________________________________________Na podstawie przeczytanych informacji o błędzie 00575 dopadło moją audi:

- padnięcie katalizatora

- padnięcie przepływki

- padnięcie zaworu N75

- padnięcie turbo

- dziursko w dolocie i na podciśnieniu

Czy ktoś na podstawie załączonych logów mógłby przybliżyć mi miejsce poszukiwanie usterki.

Opublikowano

Czy to wynika z logów, czy to tylko twoje przypuszczenie.

.

.

.

- dziursko w dolocie i na podciśnieniu

Czy ktoś na podstawie załączonych logów mógłby przybliżyć mi miejsce poszukiwanie usterki.

Żadne przypuszczenia... Twoje auto wyrażnie sygnalizuje o zajebiaszczej dziurze... przeszukaj wszystkie gumowe łączniki, przewody, wężyki, itp...

Opublikowano

W takim razie zakasuje rękawki i biorę się za poszukiwanie dziurska. O wynikach poinfromuje.

Wielkie dzięki za wskazówkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...