Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Falujące obroty, a wspomaganie kierownicy


Mc_Picia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Panowie, zauważyłem dość dziwne zachowanie mojego autka przy maksymalnym skręceniu kół w którąś ze stron, a zatem - obroty zaczynają falować i to dość mocno.

Co prawda w czasie jazdy nic się nie dzieje, nie jest odczuwalne, ale na postoju troszkę denerwuje podczas wykręcania.

Spotkał się któryś z Was z takim problemem? Co może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Panowie, zauważyłem dość dziwne zachowanie mojego autka przy maksymalnym skręceniu kół w którąś ze stron, a zatem - obroty zaczynają falować i to dość mocno.

Co prawda w czasie jazdy nic się nie dzieje, nie jest odczuwalne, ale na postoju troszkę denerwuje podczas wykręcania.

Spotkał się któryś z Was z takim problemem? Co może być tego przyczyną?

ja tam nie widze problemu..wszystko masz ok... :cool1:
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak mam a wogule staram się na postoju jak najjmniej kręcić w miejscu wachacze dostają po du... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też staram się dużo nie kręcić, ale wyjechanie z mojego garażu tego wymaga.

I czasami szarpnie jak się gimnastykuje, przez te falujące obroty na skręconych kołach :)

Ale skoro mówicie, że nie jestem sam, to sobie chyba głowy zawracał tym nie będę. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat my mamy wspomaganie hydrauliczne nie elektryczne, więc nie alternator stawia opór tylko pompa wspomagania :wink4: silnik mały, przy maksymalnym skręcie pompa jest mocno obciążona więc go lekko przydusza, pompa i układ też nie jest już pierwszej młodości więc jak nówka działać nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy maksymalnym skrecie alternator pobiera troszke wiecej pradu dla wspomaagania i odczuwalne jest to spadkiem obrotów, obroty wracaja na 900 jak OOOO pobierze wieksza dawke paliwka (czy jakos tak :wink4:).

Dobre :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jeśli nie chcemy obciążać pompy...

nie trzymajmy do oporu skręconej kierownicy... :)

a z obrotami każdy raczej tak ma...

nawet jak tylko szarpnie się kierownicą...to odczuwalny jest spadek obrotów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy maksymalnym skrecie alternator pobiera troszke wiecej pradu dla wspomaagania i odczuwalne jest to spadkiem obrotów, obroty wracaja na 900 jak OOOO pobierze wieksza dawke paliwka (czy jakos tak :wink4:).

Dobre :good:

myślałem ze nasze adp maja elektryczne... :polew:

bo np. gdy załączam klime to delikatnie spadaja tak jak przy skręcie wtedy właśnie leci z baku więcej Pb

przepraszam za wprowadzenie w błąd... :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej ADP też mam coś podobnego, że gwałtowniejsze ruchy kierownicą na postoju powodują lekkie wachania obrotów.

Tylko podobnie jak koledzy wyżej uznałem to za coś normalnego i nie zawracałem sobie później tym głowy. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...