Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Z trudem obracający się rozrusznik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich na wstępie napisze ze używałem opcji :szukaj: ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

A wiec po kurtce co się dzieje.

Dzisiaj rano jak odpalałem auto wszystkie kontrolki przygasły a licznik kilometrów częściowych sie wyzerował rozrusznik nie ruszył ale przytrzymałem dłużej kluczyk to rozrusznik zaczął powoli kręcić z dużym oporem i zaczął coraz szybciej kręcić aż auto odpaliło.

Co może być przyczyna takiej reakcji????

z góry dzięki za podpowiedź.

Opublikowano

mi kontrolki przygasly jak ako bylo do wymiany :hi: moze masz gdziesz przebicie i ci sie aku rozladowalo.bo jak ci licznik sie wyzerowal-a zeruje sie za kazdym razem jak odlaczysz aku gdy jest brak pradu

Opublikowano

Raczej na pewno jest to akumulator , przygasające kontrolki są wynikiem słabego napięcia w "obiegu" samochodu , a przed rozruchem za to odpowiedzialny jest tylko i wylacznie ako , po juz alternator

Jak masz dostęp do miernika cyfrowego , sprawdz poporstu napięcie na akumulatorze

:hi:

Opublikowano

mam miernik i wlasnie tak zrobie a podpowiecie mi jaki prad powinien byc przy rozruchu chodzi mi o obciazenie aku przy odpalaniu.

Opublikowano

to chyba zalezy od akumulatora ile ma Ah i ile ma A na rozruch tam na etykiecie powinno być napisane

wg. autodaty najlepszym akumulatorem dla 1.8 T powinien być 63 Ah

Opublikowano

nie ma sprawy :good::hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...