e2rdd23 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam wszystkich na wstępie napisze ze używałem opcji ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. A wiec po kurtce co się dzieje. Dzisiaj rano jak odpalałem auto wszystkie kontrolki przygasły a licznik kilometrów częściowych sie wyzerował rozrusznik nie ruszył ale przytrzymałem dłużej kluczyk to rozrusznik zaczął powoli kręcić z dużym oporem i zaczął coraz szybciej kręcić aż auto odpaliło. Co może być przyczyna takiej reakcji???? z góry dzięki za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 mi kontrolki przygasly jak ako bylo do wymiany moze masz gdziesz przebicie i ci sie aku rozladowalo.bo jak ci licznik sie wyzerowal-a zeruje sie za kazdym razem jak odlaczysz aku gdy jest brak pradu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 sprawdz aku jeżeli dobre to szukaj przyczyn w rozruszniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e2rdd23 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ok dzieki panowie jak tylko wrócę do domu to na sam początek naładuje aku i zobaczę co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Raczej na pewno jest to akumulator , przygasające kontrolki są wynikiem słabego napięcia w "obiegu" samochodu , a przed rozruchem za to odpowiedzialny jest tylko i wylacznie ako , po juz alternator Jak masz dostęp do miernika cyfrowego , sprawdz poporstu napięcie na akumulatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e2rdd23 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 mam miernik i wlasnie tak zrobie a podpowiecie mi jaki prad powinien byc przy rozruchu chodzi mi o obciazenie aku przy odpalaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 to chyba zalezy od akumulatora ile ma Ah i ile ma A na rozruch tam na etykiecie powinno być napisane wg. autodaty najlepszym akumulatorem dla 1.8 T powinien być 63 Ah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e2rdd23 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ok dzieki taki wlasnie kupiłem bo moj padł na amen i stad byly problemy dzieki wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 nie ma sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się