Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] 1.8T + K24 ??


Pawel_M

Rekomendowane odpowiedzi

W planach mam wzmocnić swoje toczydełko i pomijając już kwestie części potrzebnych do tego zabiegu zastanawiam się jakie turbo założyć zamiast k03. Założenia są na około 250Ps a oprócz tego chcę żeby auto jechało od samego dołu. Posiadam turbinę K24 z Audi S4 2.2T ( która jest po regeneracji i leży sobie jakiś czas na półce po poprzednim moim aucie) Czy K24 można założyć do AEB i czy na takiej turbinie nie będzie dużego laga ?? ( pomijając już spawanie nowego kolektora ) Czy ktoś przerabiał taki temat w 1.8T ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej turbiny to nie odpowiem natomiast wiele projektow opiera sie o k04. Swap turbiny niemal plug and play a co do laga porownywalnie jak na k03. No i na 250ps starcza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich przemyśleniach również biorę pod uwagę K04 przede wszystkim przez to że pasuje p&p. Obserwując tematy na temat K04 każdy pisze co innego, czytałem już że K04 pociągnie max do 230Ps, w innym wątku czytam że można z tej turbiny wydusić nawet 270Ps więc rozbieżności są dość duże. Piszę o K24 bo po prostu mam takie turbo które mógłbym założyć ale nie wiem jak bo będzie współgrało z AEB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k24 to dobra spręzarka ja bym wolał ją zalożyć niż k04 , miałem takie turbo w 1.8 i bardzo fajnie jeżdziło przy 3 tys. obr było już pełne doładowanie , mimo że konstrukcja dośc stara to jest lepsza od k04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam program plus k04 to jakies 230KM ale rozwazasz chyba takze jakies inne mody? Trzeba by odetkac wydech postarac sie o paliwo no i FMIC wtedy 250 bez problemu bedzie. Kolega na seryjnej k03 po programie Abt ma 195KM w B5 aeb z 95' i daje rade musze powiedziec :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej będą inne mody. Tip + stożek ITG lub Pipercross + wydech 2.5" + FMIC + większe wtryski i na końcu strojenie. Wojti78 jak wyglądała charakterystyka doładowania w pełnym zakresie obrotów ?? jakie wartości Ps i Nm uzyskałeś na K24 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u ciebie bedzie troche inaczej , ja uturbiłem 1.8 16zaworowy silnik turbiną k24 , głowica jest inna niż twoja , ale przy 1 bar. doładowania miałem 282 ps i ponad 310 nm

70eddf62d16f3dfbm.jpg

u ciebie moze się trochę różnić , ale napewno będzie lepiej jak k04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykresik ladny widac ze koni mozna nabic ta turbina ale co z zalozeniem ze ma jechac z samego dolu ? Wg mnie jezeli do 250ps to k04 sprawdzi sie lepiej bo dol bedziesz mial lepszy. Z regoly im wieksze turbo tym wiecej mocy zrobisz kosztem elastycznosci no i laga tez bedziesz mial wiekszego :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopie temat.

To jak z tym k24 w AEB? Dużo trzeba rzeźbić?

mało o tym w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało informacji bo nie warto przekopywać nowego szlaku w chwili kiedy dostępne są fajne hybrydy z potencjałem na 250-280ps.

Pamiętaj tylko jak Ci przez tel. mówiłem że turbo to nie wszystko, jeszcze rzeczy towarzyszące są ważne :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...