bartek723 0 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam chciałem zapytać czy w moim aucie powinna być poprowadzona instalacja do podpięcia czujnika zużycia klocków bo katalogowo wszędzie dobierają mi z czujnikami a u mnie niema wyprowadzonych przewodów do podłączenia i przepłaciłem bo bez czujników trochę taniej jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam chciałem zapytać czy w moim aucie powinna być poprowadzona instalacja do podpięcia czujnika zużycia klocków bo katalogowo wszędzie dobierają mi z czujnikami a u mnie niema wyprowadzonych przewodów do podłączenia i przepłaciłem bo bez czujników trochę taniej jest. to była opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek723 0 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Aha bu już myślałem że ktoś coś kombinował przy aucie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 no nie jest wykluczone że masz je poobcinane. znam gościa co tak zrobił bo twierdził że kontrolka klocków zbyt wcześnie się zapala i go denerwuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam chciałem zapytać czy w moim aucie powinna być poprowadzona instalacja do podpięcia czujnika zużycia klocków bo katalogowo wszędzie dobierają mi z czujnikami a u mnie niema wyprowadzonych przewodów do podłączenia i przepłaciłem bo bez czujników trochę taniej jest. akurat w przypadku doboru klocków z czujnikami i bez okazuje sie ze te klocki delikatnie sie róznia i czy ktos obciął przewody czy nie, nie ma znaczenia, do zacisku powinien trafic odpowiedni klocek :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 też sie zastanawiałem bo musiałem dwa razy po klocki jeździć, bez wtyczek nie pasowały to wziąłem stary do porównania i okazało sie że mam klocki z kablami tylko poobrywanymi, dali takie same i powiedzieli żeby obciąć i tak też zrobiłem a czujniki wcale mi do szczęścia niepotrzebne pewnie też by mnie wkurzały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek723 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 obejrzałem z każdej strony itp niema przewodów obciętych ani innych kabelków prócz do ABS. Odciąłem wtyczki od klocków i chyba pasują autko hamuje nic nie piszczy itp. Następnym razem kupie bez kabli i zobaczę czy będą pasić. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 u mnie niepasiły musiałem sie wracać do sklepu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walus851 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 obejrzałem z każdej strony itp niema przewodów obciętych ani innych kabelków prócz do ABS. Odciąłem wtyczki od klocków i chyba pasują autko hamuje nic nie piszczy itp. Następnym razem kupie bez kabli i zobaczę czy będą pasić. Dzięki jak możesz to zdradz tajemnicę jakie klocki kupiłeś,bo też mnie czeka wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 wrzuć TRW albo Bosch-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradzed 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Ja mam TRW i jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Selo 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam wszystkich. Mam mały problem - wymieniłem właśnie tarcze i klocki przód i tył w a4 (z 2001 avant 1.9 TDI - 1 generacja, po lifcie) i PO wymianie świeci mi kontrolka zużytych klocków... Przed wymianą nie świeciła - nie "tarły jeszcze" o tarcze, ale juz oba elementy nadawały sie do wymiany. Czy to oznacza, ze klocki sa nieprawidłowo zamontowane, badz czujniki klockow niepodlaczone/zle podlaczone/uszkodzone podczas montazu? Moze jest jakis specjalny patent na podlaczanie tych czujnikow, o ktorym moj mechanik nie wiedział? A moze to sie jakos "resetuje" elektronicznie? Niestety nie wiem jeszcze jakiej firmy sa klocki i tarcze, dzis tylko na szybko odebrałem auto od mechanika a szczegoly dot. wymiany poznam w poniedziałek. Ale mechanik jest renomowany i na pewno zakupił jakies porządne zamienniki typu TRW itp. Wiem jednak ze klocki sa z czujnikami, bo na fakturze widze obok jakis tam enigmatycznych skotow oznaczenie "czujn". Dziękuje z góry za opinie i pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grdgorek124 0 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Witam czy w 1.9Tdi Afn są czujniki klo ków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 3 godziny temu, grdgorek124 napisał: Witam czy w 1.9Tdi Afn są czujniki klo ków? Tak i nie Wszystko zależy od wersji wyposażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się