Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] Nieustannie włączający się wentylator chłodnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pozdrawiam mam problem po wyłączeniu silnika i zamknięciu auta co chwile włącza się wentylator chłodnicy i tak aż do rozładowania akumulatora. Ktoś może wie co nawaliło.

Opublikowano

ooooo ale ciekawostka.

Hmmm pierwsze co to podlacz pod kompa, mysle ze napewno wywali jakis blad.

Aha no i czy podczas jazdy tez sie wlacza ? czy tylko po zamknieciu auta.

Opublikowano

mi wł wentylator klimy, w dowolnym momencie nawet w nocy co prowadzilo do rozladowania aku. Problem tkwił w peknietej obudowie ECU do którego dostawala sie woda i zalewała przekaźniki powodując lewy prąd, który zał. wentylator.

Opublikowano

ja mialem to samo co ddesperadoo przekazniki zalane vag nic nie pokazal, dzieje sie to w sloneczne dni tez?

Opublikowano

w naszych ASB jakis wielce madry inzynier umiescil moduł sterujący wentylatorem od klimy tuz za zderzakiem, a przed chlodnica. powinno byc go widac przez grill... drugi identyczny moduł od drugiego wentylatora jest dostepny za intercoolerem, mozna sie dostac do neigo przez nadkole.

moj od klimy byl totalnie zawilgocony i nie dzialał wogle. moze u Ciebie jest troche zawilgocony i wlacza bez powodu wentylator.

musisz i tak zaczac od VAGowania i zobaczyc czy sa bledy. do tego w uotput test mozesz wymusic dzialanie wentylatorow i sprawdzic czy dzialaja bez problemow. jezeli cos jet nie tak to najpewniej ktorys z tych modolow... jeszcze jak chcesz sie uchronic przed tym teraz doraznie to bezpieczniki od wentylatorow masz nad pedalami (takie duze) albo po otwarciu maski zobaczysz za lampa kolo zbiorniczka plynu do wspomagania zlacze przez ktore plynie prad do tego wentylatora klimy. mozesz cos rozlaczac zanim namierzysz usterke a nie chcesz codziennie ladowac aku.

EDIT.

a Ty masz ASB czy tak tylko w temacie wpisane? bo w profliu naped : FWD ????

Opublikowano

mi wł wentylator klimy, w dowolnym momencie nawet w nocy co prowadzilo do rozladowania aku. Problem tkwił w peknietej obudowie ECU do którego dostawala sie woda i zalewała przekaźniki powodując lewy prąd, który zał. wentylator.

u mnie bylo to samo zalane przekazniki w obudowie ecu Vag nic nie wykazywal

rozkrec obudowe i sie przekonasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...