Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Audi A6 c4 2.5tdi 115ps - Kto pomoże w rozgryzeniu tematu doładowania....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój wujek od x czasu walczy z tematem właściwego doładowania w swojej A6 95. Silnik rzędowy 115 konny. Słuchajcie wymienił do tej pory:

-turbine

-czyscil kata

-wymienil zaworki podcisnienia

-sprawdzil węże cisnieniowe

-Wymienil ecu...

-Przepływke

- cos jeszcze chyba grzebał....

Słuchajcie po podłączeniu kompa błędów brak ale widać iż turbina zaczyna ładować poprawne wartości dopiero od 3 tyś obrotów. Największą różnice dało sie odczuć po czyszczeniu kata i wymianie ecu. Wykres teraz jest schodkowy... Wyrównuje sie przy 3 tyś do odciecia ale od 2-3 tys doladowanie powoli rosnie (1200,1400,1600 i na koniec wlasciwe 1750)

Sluchajcie macie teraz jakies propozycje....Nie wiem czy WG jest zle ustawiony ale wydaje mi sie ze tam nie ma zmiennej geometri... Sam jestem strasznie ciekawy co tam sie mogło stać czemu tak jest ze auto ciagnie od 3 tys. Dodam że lubi puscic czarnego bąka...

Opublikowano

nie wiem jaka tam turbina siedzi ale może jesli nie jest ze zmienna geometrią to może jest otwarty zawór troszeczkę i tak powoli rośnie to doładowanie???

Opublikowano

Wydaje mi sie ze tam nie siedzi zmienna geometria... Ale jest tam jakis zawór główny cos na wzór DV. Cholernie trudno dostępny...

Opublikowano

sprawdziłbym dolot pod kątem szczelności

Opublikowano

Moze byc taka nieszczelnosc ze na poczatku pompuje w atmosfere a pozniej idzie w dolot przy wyzszym cisnieniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...