Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Felgi 17 cali na dziwnych oponach 205x50x17


DDESPERADOO

Rekomendowane odpowiedzi

Bo profil to procentowa wartość z szerokości opony np. profil 45 to 45% z szerokości. I tak opona 255/45 będzie wyższa od 215/45 mimo że ma ten sam profil. Co do opon 205/50/17 to jest to dobry wybór dla kogoś kto ma wąskie felgi. Ja mam u siebie właśnie takie felgi (7J) i mam naciągnięte na nie 215/45/17 i to jest max bo szersze by zrobiły już balon :confused4: Dlatego z chęcią bym naciągnął 205/50/17 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bish - kopt

podszkol sie najpierw a potem sie wypowiadaj, opona 205/50 ma 102mm profilu a 225/45 - 101mm więc o czym tu gadka?

Cytat: musti Dzisiaj o 06:00

ja koledzy mam taki profil i nic się jak narazie nie dzieje odpukać gwizdanie

bo nie ma prawa nic sie dziać, możesz śmigać śmiało

oczym gadka hmmm jak bys pomyslal troche to bys wiedzial o czym gadka o tym ze kolo wieksze bedzie wolniej sie obracac niz mniejsze i roznica predkosci moze powodowac blad w roznych samochodach moze byc rozna tolerancja tego bledu ...

ale nie wmawiaj innym ze to nie ma znaczenia... i ja mam sie podszkolic ??? zanim cos takiego napiszesz zastanow sie

człowieku czy do ciebie dociera że te koła - mają identyczne rozmiary jeżeli chodzi o średnice ???????

jest róznica 2mm - a to nie jest żadna róznica i nic sie nie bedzie wolniej obracać, miałes ty w szkole matematyke ?????

...i kolego "waskiq" nie siej fermentu już w tym wątku bo ludzi wprowadzasz w błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty czlowieku wiesz ze obowd kola nie zmieni sie tylko o 2 mm (chyba ze uwas w szkole inaczej matematyki ucza)

moze wyjdz do ludzi i pogadaj z jakims dobrym wulkanizatorem to ci wszystko wyjasni a nie wyczytasz cos na internecie i tak powtarzasz ... moze u ciebie w rowerze jest inaczej ale w samochodzie roznica wielkosci kol przod i tyl robi roznice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty czlowieku wiesz ze obowd kola nie zmieni sie tylko o 2 mm (chyba ze uwas w szkole inaczej matematyki ucza)

moze wyjdz do ludzi i pogadaj z jakims dobrym wulkanizatorem to ci wszystko wyjasni a nie wyczytasz cos na internecie i tak powtarzasz ... moze u ciebie w rowerze jest inaczej ale w samochodzie roznica wielkosci kol przod i tyl robi roznice

najpierw policz sobie 50% z 205mm potem 45% z 225mm i porównaj sobie co ci wyjdzie, czy ty naprawde jesteś taki tempy że trzeba ci takie podstawy tłumaczyć, dziecko z podstawówki by to zajarzyło

następnie przeczytaj cały wątek co o twoich wypowiedziach sądzą inni użytkownicy

...a na samym końcu idz sie bujnij na line bo to co piszesz to jest poprostu masakra

:polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w samochodzie roznica wielkosci kol przod i tyl robi roznice

Nie zawsze, zależy w jakich granicach się to mieści :wink4: Pogadaj z właścicielami BMW czy Porsche a dowiesz się więcej :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki koles z ciebie jak ci mowilem idz i pogadaj z kims kto sie tym zajmuje i ci wyjasni w czym moze byc problem bo ja juz nie wiem jak prosciej dotrzec do ciebie ... mowie ci czlowieku ze w golfie mialem taka roznice opon i na autostradzie przy wiekszej predkosci wyskoczyl mi bad absu ... pojechalem do wulkanizatora i wszystko wyjasnil ze nie zaklada sie opon o roznej wyskosci... w przeciwienstwie do ciebie poinformowalem sie osob ktore sie tym zajmuja i nie rozmawialem tylko z jedna osoba o tym i kazdy powiedzial to samo ... wiec stary wyjdz z domu wsiadz na swoj rower i podjedz do jakiegos dorego mechanika albo wulkanizatora i pogadaj znim ...

pozniej wroc i przepros i bedzie po sprawie a nie zocaj sie jak jakis jelen jesli pojecia nie masz o sprawie...

[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 13:25_________________________________________________diablo usiluje wyjasnic temu kolesiowi ze w mk4 w tych granicach sie nie miesci a on nie dopuszcza takiej mozliwosci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki koles z ciebie jak ci mowilem idz i pogadaj z kims kto sie tym zajmuje i ci wyjasni w czym moze byc problem bo ja juz nie wiem jak prosciej dotrzec do ciebie ... mowie ci czlowieku ze w golfie mialem taka roznice opon i na autostradzie przy wiekszej predkosci wyskoczyl mi bad absu ... pojechalem do wulkanizatora i wszystko wyjasnil ze nie zaklada sie opon o roznej wyskosci... w przeciwienstwie do ciebie poinformowalem sie osob ktore sie tym zajmuja i nie rozmawialem tylko z jedna osoba o tym i kazdy powiedzial to samo ... wiec stary wyjdz z domu wsiadz na swoj rower i podjedz do jakiegos dorego mechanika albo wulkanizatora i pogadaj znim ...

pozniej wroc i przepros i bedzie po sprawie a nie zocaj sie jak jakis jelen jesli pojecia nie masz o sprawie...

[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 13:25_________________________________________________diablo usiluje wyjasnic temu kolesiowi ze w mk4 w tych granicach sie nie miesci a on nie dopuszcza takiej mozliwosci...

przeproś :polew:

stary mu tu gadamy cały czas o oponie 205/50 i 225/45

a nie tak jak chyba ty sobie myślisz - 225/50 i 225/45 - na takim kole jest róznica i takiego czegoś sie nie wkłada

porównaj sobie to tu:

http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp

diablo usiluje wyjasnic temu kolesiowi ze w mk4 w tych granicach sie nie miesci a on nie dopuszcza takiej mozliwosci...

kto to jest diablo ? :blink: ...piłeś coś dzisiaj? ...potem właśnie piszesz takie bzdety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly czas pisze o rozmiarze 205/50/17 a 225/45/17 i co z tego wykresu wynika ?

powiedz mi jakie audi standardowo wychodzi z taka rozniac opon??? ty caly czas piszesz ze taka roznica nie ma znaczenia a ja wiem ze ma znaczenie bo mialem taki sam problem...

czepiasz sie literowek to troche zalosne ...

DIBO takie samochody o ktorych ty piszesz juz fabrycznie wychodza z taka roznica prawda?

my tu caly czas poruszamy kwestie zwykleych a4 czy golfa 4 a te samochody przynajmnniej ja nie slyszalem zeby wychodzily z takimi roznymi rozmiarami opon...(przod tyl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly czas pisze o rozmiarze 205/50/17 a 225/45/17 i co z tego wykresu wynika ?

no jak co wynika? nie widzisz? koła mają prawie identyczną średnice a różnica jest tak znikoma że bez problemu mieści sie normach i nic sie tu nie będzie szybciej obracać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly czas pisze o rozmiarze 205/50/17 a 225/45/17 i co z tego wykresu wynika ?

bo jebne :polew:

opona 205/50 jest dokladnie 1 MILIMETR wyzsza niz 225/45, czyli cale kolo z opona 205/50/17 jest 2 MILIMETRY wyzsze niz kolo z opona 225/45/17 - ty naprawde twierdzisz ze to jest jakakolwiek roznica dla abs ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eMeM dozuc jeszcze roznice w stopniu zuzycia bierznika roznice cisnienia i sie zbierze taka wartosc ktora moze wywolywac problem z absm... producent nie wspomina o takich kombinacjach w wysokosci opon... bo jest to niebezpieczne i tyle koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty czlowieku wiesz ze obowd kola nie zmieni sie tylko o 2 mm (chyba ze uwas w szkole inaczej matematyki ucza)

moze wyjdz do ludzi i pogadaj z jakims dobrym wulkanizatorem to ci wszystko wyjasni a nie wyczytasz cos na internecie i tak powtarzasz ... moze u ciebie w rowerze jest inaczej ale w samochodzie roznica wielkosci kol przod i tyl robi roznice

najpierw policz sobie 50% z 205mm potem 45% z 225mm i porównaj sobie co ci wyjdzie, czy ty naprawde jesteś taki tempy że trzeba ci takie podstawy tłumaczyć, dziecko z podstawówki by to zajarzyło

następnie przeczytaj cały wątek co o twoich wypowiedziach sądzą inni użytkownicy

...a na samym końcu idz sie bujnij na line bo to co piszesz to jest poprostu masakra

:polew: :polew: :polew:

Bish musze ci powiedziec, ze w tej sytuacji nie masz racji, a racja jest po stronie Waskiq'a :wink4:

wytlumacze:

skoro profil jest wiekszy o 1 mm, cala srednica o 2 mm to obwod kola bedzie wiekszy o jakis 1,2 a moze i 3 cm. wiec na odcinku 100 m kolo z wieksza srednica zrobi mniej obrotow niz kolo o mniejszej srednicy.

o to chodzilo koledze i ma 100% racje :wink4:

a co do jazdy na takich kolach i problemach z ABS'em. jest jakas tolerancja w ktorej ABS dziala poprawnie ale nie wiem na 100% jaka to granica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro profil jest wiekszy o 1 mm, cala srednica o 2 mm to obwod kola bedzie wiekszy o jakis 1,2 a moze i 3 cm. wiec na odcinku 100 m kolo z wieksza srednica zrobi mniej obrotow niz kolo o mniejszej srednicy.

nie zgadzam sie że jest to aż taka różnica, wg tej teorii jak bedziesz miał na przedniej osi bierznik 5mm a na tylnej 6mm to powinno sie wymieniać opony :blink:

nie róbcie jaj że 2mm na średnicy przód - tył dyskfalifikuje taki zestaw - bo 2% to 13mm :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym przypadku (mowa o dwoch konkretnych rozmiarach opon) nie ma mowy o problemach z ABS'em i napisalem to juz na 1 stronie tego watku ale druga sprawa jest taka ze jesli opona jest mniejsza od drugiej o 2% to beda problemy z ABS'em poniewaz.... (wytlumaczylem to juz pare postow wyzej) :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje szybkiej porady: felga s4, 17 cali na 7 cali.

Co założyć:

225/45 GOODYEAR F1 GSD 3

205/50 Pirelli p Zero corsa

Jak by felga miała 7.5 cala to nie byłoby problemu: Goodyear. Ale przy aktualnej szerokości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...