Mesiah Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 I jeśli możesz looknij na te zwrotnice: http://allegro.pl/zwrotnice-audi-s4-b5-komplet-lewa-prawa-i5057186063.html
Mesiah Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Super:) Szukam reszty gratów. Edytowane 7 Lutego 2015 przez Mesiah
Adam-Lewian Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 te z drugiego linku są od SIDa, do niego napisz to nawet jak te nie są ok to znajdzie Ci właściwe, to najmocniejsza osoba w PL jeśli chodzi o Ski i RSki
Dev Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Jezeli łożyska będą wyebane to przetocz od razu piasty. tarcze i klocki tylko nowe, zadnych używek bo sie umeczysz z g...em.
Mesiah Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) te z drugiego linku są od SIDa, do niego napisz to nawet jak te nie są ok to znajdzie Ci właściwe, to najmocniejsza osoba w PL jeśli chodzi o Ski i RSki Kupiłem już te z pierwszego linku. Podobno wyjęte z niebitego auta. Zwrotki proste. Zobaczymy. Jezeli łożyska będą wyebane to przetocz od razu piasty. tarcze i klocki tylko nowe, zadnych używek bo sie umeczysz z g...em. Czy łożyska dobre czy nie ładuje nowy komplet. Nie chce się przekonać po montażu , ze coś mi huczy itp. Robię pod chmurką na wypiz*owiu także wole zrobić to raz. Przetoczyć piasty czyli wyciskam je z łożysk i po prostu obsadzam w tokarce żeby je liznąć od strony styku z kołem tak? Co do tarcz i klocków to wiem. Nie uznaje używek. Wszystko idzie nowe od Dzika jak coś. NA DS'y pewnie nie wywale kasy bo pójdę z torbami ale na jakieś OZ + premiery albo pagidy zostanie kasy. Edytowane 7 Lutego 2015 przez Mesiah
Dev Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Piaste wystarczy "liznac" 2-3 setki. tarcze daj OZ, klocki Ferodo Premier.
Mesiah Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Ok lizne te piasty. Na tył wrzuciłem tarcze ferodo + klocki pagid. Do tego wymiana całego płynu na ATE typ 200. Na razie jest ok i nic nie piszczy. Heble po tej wymianie zrobiły się 2x lepsze bez ruszania przodu. Na przód zapodam tak jak piszesz OZ + premier. Sprawdzony duet. Zaciski do wglądu : http://allegro.pl/zaciski-jarzma-audi-a4-b7-s-line-quattro-i5018429094.html I drugie ale dużo droższe. Może bez tarcz i klocków puści je za 500 ale wątpie http://olx.pl/oferta/zaciski-hamulcowe-audi-a4-b6-b7-320mm-CID5-ID7WmW5.html#1aa4850674 Edytowane 7 Lutego 2015 przez Mesiah
Dev Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) W pierwszej aukcji brak blaszek. Druga aukcja odpada, drogo. Tutaj masz to co potrzebujesz: http://allegro.pl/audi-a6-c6-4f0-allroad-zaciski-zacisk-przod-przedn-i5053019847.html Zapytaj tylko jakie nr sa na aluminiowej stronie zacisku. Potrzebujesz 973 i 974, na jarzmie musi byc 716. Edytowane 7 Lutego 2015 przez Dev
Mesiah Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Ok dowiem się. Aukcje z półosiami do looknięcia : Od najtańszych http://allegro.pl/polos-polosie-przod-przednia-audi-a4-b5-2-5-tdi-v6-i5042243315.html-2.5 tdi http://allegro.pl/polosie-napedowe-audi-a4-b5-2-6-v6-95-01-i4980169825.html -2.6 http://allegro.pl/polos-polosie-audi-a4-b5-2-4-v6-manual-l-r-i4984796186.html -2.4 http://allegro.pl/polos-polosie-audi-a4-b5-2-8-v6-l-r-i4998537325.html -2.8
Dev Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Poszukaj gdzieś blisko siebie. zdejmij jedną półos i jedz ze zwrotnicą. przymierzasz przegub do piasty i porownujesz mocowania wewnetrznych przegubow oraz dlugosc półosi, jak pasi to jesteś w domu. Edytowane 7 Lutego 2015 przez Dev
Mesiah Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Ok Koleś od tamtych zacisków nie odpisuje. Pewnie jutro coś się ruszy. W tym czasie spójrz na te. Są w ładnym stanie i dobrej cenie. http://olx.pl/oferta/zaciski-a6-c6-320mm-swap-CID5-ID8Rvh3.html#2ebee3eda7 Podobno zaciski z a6 c6 sa identyczne jak te w b7. Edytowane 8 Lutego 2015 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Spytam jeszcze o numery.. Dwa zaciski + jedno jarzmo bo drugie zaginęło za 150zł już z wysyłką. Cytuje sprzedającego : 973 i 974 jazmo 617 taki sam numer ma i drugie nie ma roznicy czy lewa czy prawa strona. wszystko pasuje p&p to jest zestaw z mojego auta po swapie na 345. Edytowane 8 Lutego 2015 przez Mesiah
Dev Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 716 nie 617 i to jest 320mm 345mm ma 663 A na zacisku powinno byc 981 i 982 do 345mm gosc sciemnia albo nie ma bladego pojęcia
Mesiah Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 To te numery które podał zacisków się zgadzają? Z dokupieniem jarzm nie będzie jaj? Pisząc o tych 345 miał chyba na myśli , że ten komplet który sprzedaje (320) zastąpił u siebie 345.
Mesiah Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 To biorę. Jesteś w stanie namierzyć mi jedno jarzmo do tych zacisków? Może Ty masz gdzieś?
matex91 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Dev jakie heble polecasz do 1.8 T Bex myślałem nad 288 tył i 320 przod . Jakieś konkretnej firmy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się