Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z rozruchem silnika 20-30 minut po zgaszeniu. Proszę o pomoc.


stuff

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problemy z rozruchem mojego 1.8T. Samochód na zimnym silniku zapala słabo, ale do przyjęcia, muszę chwile pokręcić rozrusznikiem.

Jeśli zapalam go kilka sekund czy minut po zgaszeniu zapala od pierwszego przekręcenia rozrusznika.

Największy problem stanowi natomiast rozruch silnika jakieś 15 minut i więcej po zgaszeniu :mysli: Muszę kręcić rozrusznikiem ładnych kilka sekund zanim zapali. Po odpaleniu silnik pracuje dobrze.

Proszę o jakąś podpowiedź co to może być.

Wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej (ten niebieski), oraz filtr paliwa. Byłem na Vag-u, 0 błędów pokazuje, była robiona adaptacja przepustnicy. Świece i filtr powietrza też sa ok.

Szukałem podobnych wątków na forum ale jakoś nie udało mi się znaleźć takich objawów.

Proszę o pomoc, co to może być, dzięki z góry, pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problemy z rozruchem mojego 1.8T. Samochód na zimnym silniku zapala słabo, ale do przyjęcia, muszę chwile pokręcić rozrusznikiem.

Jeśli zapalam go kilka sekund czy minut po zgaszeniu zapala od pierwszego przekręcenia rozrusznika.

Największy problem stanowi natomiast rozruch silnika jakieś 15 minut i więcej po zgaszeniu :mysli: Muszę kręcić rozrusznikiem ładnych kilka sekund zanim zapali. Po odpaleniu silnik pracuje dobrze.

Proszę o jakąś podpowiedź co to może być.

Wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej (ten niebieski), oraz filtr paliwa. Byłem na Vag-u, 0 błędów pokazuje, była robiona adaptacja przepustnicy. Świece i filtr powietrza też sa ok.

Szukałem podobnych wątków na forum ale jakoś nie udało mi się znaleźć takich objawów.

Proszę o pomoc, co to może być, dzięki z góry, pozdrawiam :hi:

zle masz wyregulowanego junkersa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie masz dobrze ustawionego junkersa, zla mieszanka przestawia zaplon w ECU i dlatego jest klopot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że gdyby był problem z zapłonem to zarówno na zimnym, ciepłym i w pełni rozgrzenym silniku, a u mnie jak wcześniej pisałem problem jest około 20 i więcej minut po zgaszeniu auta. Po odpaleniu silnik pracuje równo i jest wszystko ok. Próbowałem już jazdy na samej benzynie i problem się powtarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Panowie ja mam podobny problem z tym ze mi rano odpala dobrze,czasem dzieje sie tak jak u kolegi: Auto po stoi jakis czas to musze długo kreciec zeby odpaliło,a czasem jest OK

Nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy cos,ale ostatnio zaczelo szwankować mi immo,kontrolka miga i auto wtedy ciezko odpala.

Filtr paliwa wymienialem juz raz bo byl syf jak nie wiem co,jednak kupiłem juz drugi i wymienie jeszcze raz.

Kupiłem także zaworek zwrotny podcisnieniowy i mysle czy nie zalozyć go na wezyku za filtrem,co o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

"niestety nie masz dobrze ustawionego junkersa, zla mieszanka przestawia zaplon w ECU i dlatego jest klopot" Myślę że powinieneś zweryfikować wiedzę na ten temat .

"Nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy cos,ale ostatnio zaczelo szwankować mi immo,kontrolka miga i auto wtedy ciezko odpala."

Będziesz musiał zajrzeć pod obudowę kierownicy. Tam jest taka złączka cewki immobilizera na stacyjce i bardzo często właśnie w tym miejscu słabo łączy.Czasem wystarczy tylko wyjąć wtyczkę i przeczyścić ją środkiem w spraju.Bez trudu znajdziesz coś w opcji szukaj pod hasłem naprawa immobilizera.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem to robic,poprawialem takze ekranowanie przewodu foilą alu.

Na VAG wyswietla mi blad modul sterujacy zablkokowany,wiec chyba poszedl sterownik immo mam racje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Spróbuj porozłączać wszystkie połączenia immobilizera, przeczyść i przejrzyj wtyczki(na wyłączonym prądzie).

Po zmontowaniu i podłączeniu spróbuj się połączyć.Jeżeli nic z tego nie wyjdzie to jest tak jak piszesz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Poprzez program VAG-COM sterownik immo lączy sie bez problemu,na Polskim Vagu wystepują problemy

Zakodowałem wczoraj od nowa kluczyki w immo i zobaczymy co bedzie dalej.Narazie auto pali bez zarzutu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do STUFF

Sprawdź, czy silnik (kolektor) nie zalewa się gazem z nieszczelnego osprzętu (parownik, wtryskiwacze) - masz objawy dokładnie jak u mnie - winny był parownik. Proponuję zakup piany (testera) do gazu i sprawdzenie wszystkich przewodów, szczególnie podciśnieniowych, czy nie ucieka nimi gaz. Odnośnie jazdy tylko na benzynie - jak długo jeździłeś - ponad 2 dni? Bo jak nie, to może to jeszcze nic nie znaczyć. Gazu między zbiornikiem a parownikiem jest całkiem sporo i trzeba "trochę" czasu zanim wszystek wydostanie się ewentualnymi nieszczelnościami i nie będzie już zalewać kolektora. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na sprawdzeniu instalacji gazowej ponieważ myślałem właśnie że to może być parownik ale wszystko jest ok, ja mam nalatane na gazie dopiero 30 tys km. Goście z warsztatu sprawdzali mi szczelność tą pianą i jakimś czujnikiem jeszcze. Dodatkowo przeczyścili mi wtryskiwacze gazowe ultradźwiękowo. Niestety problem chyba tkwi gdzie indziej.

Doleje do benzyny jakiś preparat do czyszczenia układu paliwowego i założe drugi zaworek zwrotny gdzieś na wężyku, mam nadzieje ze to pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załozyłem zaworek i jest narazie wszystko OK. Zaadoptowalem immo od nowa i auto pali od strzala....:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...