Sebastian25 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam, Mam zniszczoną siatkę na rurze kolektora i autko specyficznie "pierdzi" podczas odpalania i wyższych obrotach. Słyszałem, że mogę wymienić samą siatkę (wytną i wspawają nową koszt około 200 zł) lub kupić nowy element oryginalny BOSAL (element 753-307 Front Pipe) kosztuje około 500zł: http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_select_order_list.php?query_nr=20&sysnr=01200020 (znalazłem zamiennik na allegro za 149 zł): http://moto.allegro.pl/item993849913_audi_a4_vw_passat_b5_1_6_1_8_20v_rura_kolektorowa.html Wymiana elementu na nowy moim zdaniem ma większy sens, ale czy ten zamiennik jest dobry? Proszę o pomoc i radę w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 zamiennik wygląda dość solidnie, więc chyba nie ma sensu pakować się w większe koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlumiki-gruchot 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 zamiennik nie odbiega od oryginału ale spójrz na kolor materiału jest wykonany z materiału aluminiowanego nie lepiej dołożyć 25 zł więcej i kupić z kwa sówki innego producenta i żywotność dwa lata więcej [mod]dział reklam za zgodą Zarządu i w innym dziale [/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 zamiennik nie odbiega od oryginału ale spójrz na kolor materiału jest wykonany z materiału aluminiowanego nie lepiej dołożyć 25 zł więcej i kupić z kwa sówki innego producenta i żywotność dwa lata więcej znaczy twoj wyrob? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed31 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 mi tam wymienili i wspawali samą tą siatke in jest wszystko ok cały koszt to ok niecałe 50 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1351 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 hmm czy objawem peknietej plecionki moze byc zapach spalin na postoju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 hmm czy objawem peknietej plecionki moze byc zapach spalin na postoju ? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszk 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam a ja zamiast plecionki mam wspawaną rurę na stałe autko mam od 3 miesięcy i właśnie teraz to zauważyłem, i z jednego spawu czuć jak wieje spalinami, czy dziura w spawie w tym miejscu ( za lambdą ADP) ma wpływ na spalanie ? chyb coś ostatnio mi wzrosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Może być. A powiedz czy auto Ci nie drga mocno?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszk 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 właśnie drga budą i to czuć na zimnym , choć teraz troszkę mniej bo właśnie sondę wymieniłem , jutro wymieniam całą rurę tą z plecionką mam nadzieję że przestanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Daj znak czy pomogło. Drogo za wymianę całej rury?? Ja wymieniałem samą plecionkę koszt 40zł plus 50zł robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszk 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 100 % poprawy, za rure zapłaciłem 172 zl, 2 uszczelki chyba 15 zl, za robote nie wiem ile bo sam zmieniłem plus nowe sruby i nie ma "pierdzenia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Panowie ze trzesie buda moze byc ze poduszki pod silnikiem poszly. A to bardzo skraca zywotnosc plecionki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Jeżeli Ci trzęsie cały czas to na pewno wpływa na żywotność plecionki. Ps- ciężko rozczytać twój post.Dlaczego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareks 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Ja też wymieniałem w zeszłym tygodniu plecionkę zapłaciłem 138 zl. (robota + plecionka) trafiłem na naciągaczy bo faktycznie plecionkę można dostać za 40 do 50 zl. robote to kolejne 50 zł. a dodatkowo w czasie odpalania serwisant przekręcił mi klucz w stacyjce tak zgrabnie że pękła kostka w stacyjce (imadło w paluszkach) -[ { Biłgorja - serwis ŁATA ul. Krzeszowska} Z DALEKA OD TAKICH SERWISÓW ] to kolejne 60 zl. plecinkę migomatem pospawa do 2-rurki i musiał dodać jakieś 6 cm ruru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Wiesz...są różne plecionki i różne ceny.Sądzę ze te 138zł to nie tak źle.Co innego jak by z 250zł zawołał. No ale ta stacyjka to rzeczywiście - ja bym ich obciążył kosztami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się