rafalskin73 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Witam zrobiłem te logi dlatego że auto jak się dobrze rozgrzeje to zaczyna telepać silnikiem tak jak by zanikała praca jednego cylindra,Mam cały komplet logów statycznych przed tym telepaniem i cały jak już zaczeło nim drgać. 000BS-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10393.html 003BS-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10394.html 004BS-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10396.html 000,001,003-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10392.html 004,007,013-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10395.html 015,016,018-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10397.html A tutaj zaczeło go telepać: 000BS-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10399.html 003BS-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10400.html 004BS-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10402.html 000,001,003-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10398.html 004,007,013-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10401.html 015,016,023-http://vaglog.rtnet.pl/rafus1408_10403.html
vauxhall95 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 A wiec tak.Kat wtrysku mozna poprawic,ale jak dobrze pali to zostaw.Dawka paliwa za mala!! Korekcje wtryskow bardzo zle
rafalskin73 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Kąt początku wtrysku to nie wiem już jak mam go ustawić,na wykresie jest na niebieskiej linii,a wartość cyfrowa pokazuje 44jednostki.Mam załozone końcówki 216tki 220/300.Na takiej dawce najlepiej mi sie jezdzi.Dlaczego w grupie 000 w ostatniej pozycji zmieniła się wartość w momencie gdy zaczęło się telepanie z 91 na 130?
vauxhall95 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Wedlug mnie to wtryski leja i dlatego masz telepanie popatrz na grupe 13.Zmieniales same koncowki wtryskow czy kupiles je w komplecie z korpusem.Moze zle wyregulowane.
rafalskin73 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Kupiłem nowe końcówki Bosio Fratelli i założyłem je na stare korpusy.Na starych ori od 1zeta też takie korekcje były i myślałem że też leją,no i kupiłem nowe.Po założeniu i odpaleniu silnika nic się nie zmieniło oprócz dawki z2,2mg na 4,3mg spadła.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 22:52_________________________________________________Wtryski dobrze są ustawione,troszkę zostawiam za sobą czarnego dymu jak zdrowo depnę ale i przyspiesza też ładnie.Na takiej dawce płynnie mi się wkręca na obroty do końca.Jezdziłem też na dawce 1.8mg,ale za bardzo miał twardą pracę,mocno kopcił.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 23:07_________________________________________________Masz racje że telepanie jest przez takie korekcje,bo im większa są różnice tym bardziej telepie,ale co jest powodem takiej różnicy? Kiedyś rano jak było zimno zauważyłem przez chwilę że wszędzie były na plusie lekko powyżej zera,ale tylko przez kilka minut.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się