bakuś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Na szczęście nie miałeś racji. Mechanik podpisując kartę gwarancyjną poświadczał, że usługa została wykonana poprawnie. I nie było ku niej żadnych przeciwwskazań. Jeśli uważał, że takowe były np. zła opona czy niesprawny/nieodpowiedni amortyzator nie powinien się podejmować montażu lub zamieścić adnotację, że były jakieś niezgodności. Tak stwierdził rzeczoznawca. A sprawa wygląda tak, że pojechałem do mechanika jeszcze raz, zamontował przednie (nieuszkodzone) opony na tył, podniósł samochód i stwierdził, że rzeczywiście obciera. Jutro poprawi położenie osłony amortyzatora i odda pieniądze za opony. Myślę, że świadomość tego że dam się nastraszyć i nie ustąpię zrobiła swoje. Plus to, że w małym mieście wszyscy wszystkich znają i o klientów trudno. No, mówiłem, że się to załatwi...
Armi Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ja też się cieszę ale wiadomo mam obawy o to ile będzie chciał mi zapłacić za opony. Opona dotykała do blaszanego kołnierza, który jest tylko przy tylnych amortyzatorach. To metalowe kółko, które leży na lewo od amortyzatorów, w folii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się