Jaster Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Witam Niedawno kupile sobie a4 2001r ( 8E0) pierwsz wizyta w serwisie i okazalo sie ze pompowtrysk na 2 cylindrze nie chodzi a na 3 kuleje. Postanowilem wymienic oba skoro juz sie robi. Po wymianie elastycznosc samochodu sie poprawila ale pozostalo lekkie drganie na biegu jalowym. Czy ktos moze mi powiedziec jakie powinno byc cisnienie na pompowtryskiwaczach na biegu jalowym? Gdzie ewentualnie mozna je ustawic? Teraz komp. diagnostyczny pokazuje na: 1 cylinder -1 2 cylinder -0,07 3 cylinder 1,20 4 cylinder -0,09 Czy taka roznica wartosci jest ok? Czy przez to moga wystepowac te drgania ? Ewentualnie gdzie to mozna ustawic? pozdrawiam jaster Warszawa
pre_pl Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=12086.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=12385.0 tu masz u innych korekcje w tych silnikach (AWX i AVF)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się