Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wysoka temperatura po raz ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam problem z temp po wymianie termostatu, wczesniej samochod mi sie nie dogrzewał a teraz na klimatroniku w korku rośnie nawet do 105st (na vagu te same wskazania co na klimatroniku), przy czym na desce przewaznie stoi na 90 -czasami wychyli sie na 96-98. Nie zasprzęgla mi sie wiskoza, ani drugi wentylator- czujnik w chłodnicy mialem odpiety gdy kupilem samochod, teraz wyczyscilem styki w kostce i go podpiąłem, niestety nie załącza się. Zmierzyłem równiez temp plynu chłodniczego w zbiorniku wyrownawczym, wynosiła 80st a na klimatroniku pokazywało 96.. Układ odpowietrzylem, termostat wahlera, dolny wąz chłodnicy robi się letni. Co mi drodzy koledzy poradzicie? Duzo juz czytałem w archiwum i juz całkowicie zgłupiałem, a nie chciałbym zmienic pompy, wisko i wszystkich czujników ;)

pozdrawiam

Opublikowano

Zarówno na postoju jak i w czasie jazdy rośnie ta temperatura, w korkach łapie okolice setki. Wymieniony jest tylko termostat.

Opublikowano

podejrzewam wadliwy termostat,

moja audiczka też mi się niedogrzewała i wymieniłem na zamiennik z inter-carsu za 65 zł bodajże chyba takiej firmy jak twój, i nic nieprzyniosło efektu.

dopiero po założeniu ori termostatu za 120 zł z ASO wszystko jest jak należy i pokazuje max 90 stopni, nagrzewa się momentalnie i nic się nie przegrzewa

Opublikowano

chyba to bedzie wisko bo nawet przy tych 100st pracuje tak jak po odpaleniu zimnego silnika, czemu tez nie załączył mi sie wentylator wspomagajacy.. :/[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 21:57_________________________________________________Mam jeszcze jedno pytanie: czy to np czujnik temperatury moze przekłamywac jeśli ten od licznika wymieniłem i dalej pokazuje te 90st na blacie, a drugi podaje na klimatronik i vag temp w okolicach 100st? Nie słychac u mnie bulgotania, ani przelewania się plynu, nie gotuje sie, dolny wąz chłodnicy jest ciut cieplejszy niz przy zimnym silniku, tak ma byc? bo w passacie dolny jest bardzo gorący, az parzy. Wiskoze zatrzymuje palcem zarowno przy zimnym i ciepłym silniku, nie ma zadnej roznicy.

Opublikowano

a właśnie bo ja u siebie zauważyłem że wentylator zamiast włączyć sie jak tempprzekroczy 90pare stopni tylko kręci sie powoli a dopiero jak dodam gazu to przyśpiesza i wtedy go słychać a jak znowu zdejme noge z gazu to wentylator ma mniejsze obroty a jak temperatura spadnie to już go nie słychać

to tak ma byc?czy coś mam pochrzanione bo w B4 normalnie sie włanczał i chodził głośno

Opublikowano

jak tam panowie, pomoze mi ktoś :) ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...