Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Jak calkiem wylaczyc ESP ?


Hotest
 Share

Recommended Posts

Nie wiem czy to dobre miejsce na zamieszczenie tego pytania ale w sumie ciezko bylo mi dospasowac to do jakiego dzialu,

Moje pytanie jest nastepujace.

Jak calkowicie odlaczyc ESP tak zeby mozna bylo sie troszke samochodem pobawic?

Po nacisnieciu guzika ESP zapala sie zolta lampka ze niby jest odlaczone ale tak naprawde nawet na mokrej nawierzchni ciezko samochod wprowadzic w poslizg.

Dla porownania w mazdzie RX8 po nacisnieciu guzika esp odlaczalo sie go ale gdy bylo sie w tarapatach to komputer korygowal jednak tor jazdy - za to po przytrzymaniu guzika przez 5 sek. lapka z zoltej zmieniala sie z czerwona i nie bylo juz zadnej kontroli komputera - super sprawa.

Wiem ze rx8 to tylni naped a quattro to quattro ale jezdzilem rowniez innyi 4 napedowcami z podobna moca i mozna bylo nimi sie pobawic.

Czy w audi sie nie pobawie? Czy jest jakas szansa na odbrobine szalenstwa. Nie jestem zwolennikiem ruszania z piskiem opon, ale tak z ciekawosci staralem sie to zrobic, nawet na mokrej nawierzchni on sie trzyma jak przyklejony do drogi... zero poslizgu.... wydawalo mi sie ze 220koni da rade zerwac kola

Link to comment
Share on other sites

No to ciekawe bo jak u mnie zrobie OFF to latam jak chce. Myśle że musisz poprostu bardziej w pipke dać :)

Link to comment
Share on other sites

Nie mam manualna skrzynie ... 6 tys obrotow i nadal sie trzyma jak przyklejony .... byc moze to kwestia innego asfaltu (bardzo chropowaty) na ktorym woda nie stoi jak na rodzimych droagch

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź ESP na piasku , trawie . Żeby zerwać 4 koła trzeba nieporównywalnie więcej mocy niż zerwanie tylko tylnych. Przy delikatnych uślizgach w trakcie ruszania z wyłączonym ESP będziesz czuł ingerencje ABSu który stara sie dać więcej mocy na bardziej przyczepne koło , ale to tylko do czasu jak dasz ostro w pedał :)

Link to comment
Share on other sites

a moze masz juz sprzeglo nie takie i ci zamula przy strzale

Link to comment
Share on other sites

samochod ma przejechane 40 tys mil, serwisowany i nigdy ostro nie byl cisniety - przyspiesza w ok 7.5 sek do setki wiec nie sadze zeby ze sprzeglem byly problemy ....

Link to comment
Share on other sites

całkowite wyłączenie esp jest możliwe przez 20-sto sekundowe przytrzymanie klawisza ESP. gdy trzymamy klawisz kontrolka sie pali po 20 sek. gaśnie. ponowne właczenie mozliwe przez ponowne zgaszenie i uruchomienie silnika

Link to comment
Share on other sites

Nie mam manualna skrzynie ... 6 tys obrotow i nadal sie trzyma jak przyklejony .... byc moze to kwestia innego asfaltu (bardzo chropowaty) na ktorym woda nie stoi jak na rodzimych droagch

...cos w tym jest,ze konstrukcja asfaltu jest inna,ja mam 18'' letnie i nawet jak jest mokro,to ciezko jest odczuc nadsterownosc,czasem ESP wlaczal mi sie przy max skrecie i pod gorke na mokrej nawierzchni-ogolnie nie pamietam kiedy ostatni raz wlaczyl mi sie w normalnej jezdzie,a jadac samemu,bez dzieciakow i zony-nie oszczedzam auta i czasem wylaczam ESP i dalej sie trzyma...
Link to comment
Share on other sites

Quattro i szeroka opona, ja tu innego rozwiązania nie widze, na suchym asfaldzie zerwać Quattro to jest raczej nie mozliwe,

Najlepiej przetestować to na śniegu :decayed:

Ja mam tipa i na mokrej nawierzchni jestem w stanie zakręcić bączka ale na zimówkach 195/65/16. Na 17" 235/45 nie ma mozliwości zakręcić bączka chyba ze na szutrze.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...