darkopolo 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam! Właśnie jestem po wymianie termostatu(ori ASO)układ odpowietrzony wszystko ok oprócz tego,że dalej są jakieś cyrki: Temperatura na blacie:90 stopni osiągnięta na postoju,podczas jazdy spada do około 80-82 stopni. Temperatura kanał 49 klimatronika:80-82 cały czas(nawet jak na blacie było 90 stopni. Temperatura na VAG-u:01 engine>007 cały czas 86,6 stopni(w czasie jazdy stoi w miejscu. Czy przyczyną może być uszkodzony czujnik G62? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 czujnik od wody do wymiany, też ori... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J3rzyK 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Ja mialem taki sam problem, ale u mnie po wymianie termostatu i czujnika wody nic sie nie zmienilo dlatego postanowilem podpiac inne zegari i... BINGO! zegar od temp. plynu chlodzacego jest walniety ;/ a co do tego czujnika.. to ten na bloku silnika ma oznaczenie 059 919 501A i kosztuje kolo 52zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 dlatego czujnik sprawdza sie VAG-iem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkopolo 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Dzisiaj rano sprawdziłem czujnik,tzn.na zimnym: engine>007>coolant temp.9,9stopnia instruments>003>30 stopni! na ciepłym: engine>007>coolant temp.86,6 stopnia instruments>003>76 stopni Czy to na 100% czujnik?Jeżeli tak to czy uszkodzony czujnik ma wpływ na spalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_ua4 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 no będzie miał wpływ na spalanie ponieważ silnik cały czas myśli że jest niedogrzany i pobiera więcej paliwka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowol 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 U mnie po wymianie termostatu na ori ładnie trzyma około 90st.C. Skoro wymieniłeś termostat na ori zakładam że ten element jest ok. Czy na 100% to nie wiem ale obstawiałbym czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu23 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 u mnie tak się zachowywało po wymianie termostatu jak miałem nie do końca odpowietrzony układ, dopiero jak odpowietrzyłem luzując węże od nagrzewnicy jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkopolo 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Tylko ja nagrzewnicę też odpowietrzyłem.Zamówiłem czujnik,jak wymienię to zobaczę co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Dzisiaj rano sprawdziłem czujnik,tzn.na zimnym: engine>007>coolant temp.9,9stopnia instruments>003>30 stopni! na ciepłym: engine>007>coolant temp.86,6 stopnia instruments>003>76 stopni Koledzy czemu u mnie te funkcje nie działają na VAGu? mam wersje 311.2 czy jakoś tak, aktywowana jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się