sakow Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam. Znalazłem podobny wątek ale mam troszkę inne pytanie. Zobaczyłem że nagle ubyło mi szybko oleju i zaczęło głośno gwizdać turbo. Podniosłem auto i zobaczyłem sporo oleju między turbo stroną zimną a IC. Filtr cały w oleju, cała odma również, z rury od odmy az kapał olej po zdjęciu. Wymontowałem turbo i całą odmę, plastiki od odmy od strony silnika popękane więc napewno zasysał powietrze, turbina nie miała wielkich luzów ale miała wytarte całe łopatki od strony zimnej. Łopatki w kształcie stożka. Zawiozłem turbo do regeneracji i odziwo człowiek powiedział ze jak mój silnik wyrzucił tyle oleju odmą powinienem zacżąć szukać silnika. Stwierdził tez ze łopatki wytary się od dziurwago przewodu od filtra ale sprawdziłęm i wszystko jest OK. Proszę mi napisać czy faktycznie ma rację z tym silnikiem. Trochę mnie nastraszył miałem nadzieje że skończy sie na turbinie.
roberto1986 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A jaki masz przebieg ? ja mam następujący problem mi leci woda z wydechu, bierze olej i płyn chłodzący , a silnik śmiga jak trzeba... tyle że trzeba pewnie uszczelkę zrobic po głowicą. - a turbo też regenerowałem i pomogło na chwilę...jeżeli już to tylko uszczelniacze zaworów i nic więcej, acha i sprawdź czy z pod korka wlewu olej ci nie dmucha
piniadz Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 czesc wam. ja mam pytanko do was bo mam audi 1.8t z 98roku o nr silnika AEB i ma przejechene 187 tys. i padla mi turbina chcialem kupic nowa ale cene mnie zaskoczyla wiec palnuje kupic po regeneracji.kiededy sie dowiadywalem o nowe turbo to sprzedawca mi powiedzial ze te sielniki wytrzymuja tylko 200 tys a puzneij najlepiej wymienic silnik bo bede tylko w nim grzeba a jeszce lepiej to sie go pozbyc moze mi powiecie cos na temat tego silnika mam ten samochod od paru miesiecy i nie wiem co mam robic?
roberto1986 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 to chyba prawda bo ja mam b6 z tym silnikiem i zaczyna się chrzanic też zacząlem od wymiAny turbo....ale mam kumpla co ma na tym silniku zrobione 260 tys i chodzi dalej...
sakow Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Mam przejechane 165tyś, silnik jeździ od 4 lat na Motulu V500 syntetyku, przez cały czas jeździłem od wymiany do wymiany na 10tyś ubyło może 0,4l. Po wyjęciu bagnetu i korka przy obrotach ponad 5tyś nawet kropelka nie wyleciała. Problem się zaczął miesiąc temu nagle zniknął ponad litr oleju. Olej znalazł się jak pisałem w filtrze powietrza i przewodach od odmy.
Buba Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 czesc wam. ja mam pytanko do was bo mam audi 1.8t z 98roku o nr silnika AEB i ma przejechene 187 tys. i padla mi turbina chcialem kupic nowa ale cene mnie zaskoczyla wiec palnuje kupic po regeneracji.kiededy sie dowiadywalem o nowe turbo to sprzedawca mi powiedzial ze te sielniki wytrzymuja tylko 200 tys a puzneij najlepiej wymienic silnik bo bede tylko w nim grzeba a jeszce lepiej to sie go pozbyc moze mi powiecie cos na temat tego silnika mam ten samochod od paru miesiecy i nie wiem co mam robic? zmien mechanika i nie sluchaj takich glupot, nie liczcie ze wasze silniki maja przelatane tyle co na blacie bo to malo realne na forum jest sporo ludzi ktorzy maja wieksze przebiegi i jada soft zmieniac widze ze koledzy "nowi" na forum wiec radze poswiecic kilka nocy i zaglebic sie w tematy o silniku AEB oczywiscie jezeli kupiliscie "padliny" to moze sie tak stac ze po 200tys potrzeba bedzie generalnego remontu pozdro
piniadz Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 mechanik ktory zauwazyl ze turbo jest zepsyte powiedzila ze silnik cyka dobrze.po stanie samochodu strwierdzil ze ma przejechane ponad 200tys i ze te silniki sa dobre.mialem problem najpierw z przepustnicawymienilaem ja i okazalo sie ze nie potrzebnie bo wina byly popekane weze podcisneiniowe.wogole to od tego zaczela sie moja przygoda z mechhenikami poniewaz bylem u 4 i kazdy mowi co innego i jeszce sprzedawca w sklepie z czesciami mowi ze to sa bardzo nie udane sielniki i jak kupowac silnik to bez turbo. czy to prawda?
Buba Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 mechanik ktory zauwazyl ze turbo jest zepsyte powiedzila ze silnik cyka dobrze.po stanie samochodu strwierdzil ze ma przejechane ponad 200tys i ze te silniki sa dobre.mialem problem najpierw z przepustnicawymienilaem ja i okazalo sie ze nie potrzebnie bo wina byly popekane weze podcisneiniowe.wogole to od tego zaczela sie moja przygoda z mechhenikami poniewaz bylem u 4 i kazdy mowi co innego i jeszce sprzedawca w sklepie z czesciami mowi ze to sa bardzo nie udane sielniki i jak kupowac silnik to bez turbo. czy to prawda? dlatego ja nie oddaje juz auta do zadnego mechanika, wole sam zepsuc niz po nich naprawiac i jeszcze za to placic podwojnie
piniadz Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 wiec radzisz zeby kupic kaplet kluczy i sam gzrebal:> to bym dopiero narobil i chyba sie nogdy nie odnalazl w tym silniku i reszcie hahah
lkowol Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 dlatego ja nie oddaje juz auta do zadnego mechanika, wole sam zepsuc niz po nich naprawiac i jeszcze za to placic podwojnie Święte słowa! Po wymianie rozrządu przez miesiąc doprowadzałem auto do ładu. Tak że "mechanikom" i "fachowcom" mówie stanowcze NIE! Robisz sam - zależy ci na autku...a takim to albo na czasie albo na kasie Niestety czasem samemu nie da rady...a kogoś pewnego to ze świeczką szukać i jeszce sprzedawca w sklepie z czesciami mowi ze to sa bardzo nie udane sielniki i jak kupowac silnik to bez turbo. czy to prawda? ...a najlepiej to może kupić rower.... nie dość że nie ma turbiny to jeszcze silnika też brak wiec nic się nie zepsuje Jak ja lubie takich "fachowców" co zatrzymali się na etapie 126p/trabanta wiec radzisz zeby kupic kaplet kluczy i sam gzrebal:> to bym dopiero narobil i chyba sie nogdy nie odnalazl w tym silniku i reszcie hahah Ciężko mi stwierdzić co może być u Ciebie nie tak....ale poza turbiną przyglądnął bym się układowi odmy....sprawdz też ciśnienie w skrzyni korbowej. Sprawdzenie a najlepiej wymiana przewodów podciśnienia na nowe też myślę że nie zaszkodzi. A jeśli nie czujesz się sam na siłach poszukaj na forum jakiegoś mechanika z prawdziwego zdarzenia....może ktoś Ci pomoże albo przynajmniej poleci kogoś w Twojej okolicy
sakow Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Niebardzo rozumiem kolego PINIADZ o co chodzi założyłem temat bo licze na pomoc w swojej sprawie, jezeli masz jakieś pytania to załóż swój temat. Ten temat dotyczy turbiny a nie naprawy silnika AEB
piniadz Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Przepraszam.Myslalem ze ktorys z was na wiaze ze mna roznowe,ale okazosie ze was nie bylo i kolega BUBA nawiazal ze man rozmowe a mamy podobny problem i chcialez kopzystac z okazji i sie cos dowiedziec na ten tema.jeszce raz sorki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się