roberto1986 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam mam następujący problem woda mi się leje z wydechów, trochę ubywa płynu do chłodnicy tzn około 0,5 l na 1000 km i tyle samo oleju samochód trzyma temperaturę 92 st. typ silnika aeb 150 km a i jeszcze trochę dmucha z korka wlewu oleju... proszę o pomoc ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 oprocz lania z wydechu kopci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto1986 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 nie poza laniem z wydechu nie kopci ale na odcinkach około 10 km jest lekkie masełko pod korkiem wlewu, ale jak przejadę się dalej to tego nalotu już niema.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 nie poza laniem z wydechu nie kopci ale na odcinkach około 10 km jest lekkie masełko pod korkiem wlewu, ale jak przejadę się dalej to tego nalotu już niema.. trzeba by dokladnie zdiagnozowac ale jest duza szansa na uszkodzona glowice... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Przy tym spalaniu powinieneś mieć duza chmurę niebieskawego dymu z rury wydechowej. Czy oleju od dawna tak dużó spala? Czy może zbiegło sie to z upłynnianiem sie chłodziwa? To może być grubsza sprawa czy tak duzym ubytku płynów ustrojowych. Masz olej w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto1986 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Nie w dolocie jest czyściutko a zaczeło się od turbo w czerwcu 2009 zaczął pobierac olej i wywalac przez wydech po regeneracji turbo było wszystko oki przez jakieś 6 - 7 tys km dodam ze wczesniej plynu chlodniczego nie pobierał bo całe lato przechulał i ani kropli nie ubyło. a teraz miej wiecej od marca się zaczeło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 uszczelka pod głowicą kaputt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto1986 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 a to nie powinien dymic a nie lac wodą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 a para to nie woda? skrapla sie w wydechu i leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto1986 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ile taka uszczelka z planowaniem może kosztowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 uszczelka ok 100zł jak pamietam frezowanie głowicy podobnie do tego wymiana uszczelniaczy, jeżeli auto chodziło na LPG warto przyjrzec sie zaworom i gniazdom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto1986 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ok dzięki teraz jeszcze muszę poszukac dobrego mechanika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się