maciej65 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Przy prędkości 100-120km/h obroty wzrastają do 4000-4500.Czy może być to problem ze skrzynią biegów automatyczną i co to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Na najwyższym biegu tak się dzieje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 a może sprzęgło się ślizga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Siemano! Nie będę zakładał nowego tematu. Poruszam się już jakiś czas Golfem 3 z silnikiem 1Z. Problem jest taki, że obroty na zimnym i na ciepłym silniku są na poziomie 1000rpm - wg. obrotomierza. Do tego trochę podwyższone spalanie. Temperatura silnika elegancko na 90*, silnik nie kopci, ma moc itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Pod Vaga i sprawdzić dawkę paliwa oraz odczyty w VAGu jakie ma obroty. Jak za duże to adaptacja i zmienić na prawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fahoo 0 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 grupa 001 jaka dawka? engine login=12233 adaptacja do przeglądu 01,02,03,04,05 ustawić 32768 dla wszystkich grup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Osobiście kompa nie mam, ale może uda mi się w tym tygodniu ogarnąć Przy okazji sprawdzę wszystko i może zrobię logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 W Golfie 3 1Z prawidłowe obroty ciepłego silnika powinny wynosić 945-960obr, zimnego mogą być większe. Tam jest silnik poprzecznie i musi tak być żeby nie telepało budą za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fahoo 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Lishoo jesteś w błędzie, wolne obroty w poprzeczniakach to 903rpm na zimnym przez pare sek moze być więcej ,ok 1100 i spadek na 903 po paru sek wzdłużne 861rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się