groszek27 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam Ostatnio pojawił mi się taki problem że słyszałem tak jakby wycie spod maski podczas jazdy. Mechanik stwierdził że to płyn do wymiany w układzie wspomagania. Płyn został wymieniony i wycie ustąpiło ale teraz po odpaleniu zimnego autka ciężko kręci się kierownicą tak jakby się przycinała. Dodam że stary płyn był odsysany a układ przepłukany nowym płynem i odpowietrzony. Czy to objaw uszkodzonej pompy? Dodam że dzisiaj zaobserwowałem takie pykanie przy skręcaniu kierownicą w miejscu. Pyknięcie i dalej idzie lekko w druga stronę pyknięcie u dalej idzie lekko.. Nie wiem o co tu chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1985 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 regeneracja maglownicy kolego skoro masz przeskoki na kierownicy tzw pyknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuszu 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Tak jak kolega pisze magiel pada, a wycie to z pompy wspomagania która jest pod alternatorem (tzn na dole). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Co się stanie jak całkiem padnie?> Jutro jadę w dosyć długą trasę (2 000 Km) i zastanwiam się czy będzie bezpiecznie jechać autem w takim stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuszu 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Sam układ kierowniczy pewnie będzie działał tylko w najgorszym wypadku stracisz wspomaganie. Miałem okazje jechać bez tej funkcji jak mi padł pasek wielorowkowy. Na trasie szybkiego ruchu nawet nie odczułem różnicy dopiero w mieście trochę ciężko pracowała kiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 No to spoko, mam nadzieje że tak szybko mi nie padnie bo dopiero zaczeło dawać o sobie znać. Powoli się będę przygotowywał psychicznie do wymiany [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 19:48_________________________________________________Wczoraj po przejechaniu około 500 km wspomaganie przestało w ogóle pracować. Jak stałem w miejscu to kierownicą się kręciło jak na wyłączonym silniku a po dodaniu gazu już w miarę lekko chodziło. Płynu ani nie ubywa ani się nie pieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 No to spoko, mam nadzieje że tak szybko mi nie padnie bo dopiero zaczeło dawać o sobie znać. Powoli się będę przygotowywał psychicznie do wymiany [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 19:48_________________________________________________Wczoraj po przejechaniu około 500 km wspomaganie przestało w ogóle pracować. Jak stałem w miejscu to kierownicą się kręciło jak na wyłączonym silniku a po dodaniu gazu już w miarę lekko chodziło. Płynu ani nie ubywa ani się nie pieni. W takim razie ja bym bardziej obstawiał pompę wspomagania niż magiel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 No to spoko, mam nadzieje że tak szybko mi nie padnie bo dopiero zaczeło dawać o sobie znać. Powoli się będę przygotowywał psychicznie do wymiany [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 19:48_________________________________________________Wczoraj po przejechaniu około 500 km wspomaganie przestało w ogóle pracować. Jak stałem w miejscu to kierownicą się kręciło jak na wyłączonym silniku a po dodaniu gazu już w miarę lekko chodziło. Płynu ani nie ubywa ani się nie pieni. W takim razie ja bym bardziej obstawiał pompę wspomagania niż magiel. Dlaczego tak uważasz? Że to bardziej pompa niż magiel? Po czym można to rozpoznać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi A4 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Odświeżę trochę temat bo mam taki sam problem co groszek 27, poradziłeś sobie z tym ?? Czy faktycznie wina była maglownicy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Sprawa nadal czeka z braku czasu :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacunio82 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam, ja jezdzilem prawie 2 lata bez wspomagania (tzn. mialem wspomaganie w prawo a nie bylo w lewo) wogole bylo to dziwna sprawa bo jak silnik sie juz nagrzal do 90st to przy skrecie w lewo bylo wlasnie pykniecie i juz szlo lekko, w tym roku kupilem na szrocie uzywanom maglownice, sam nia wymienilem i wkoncu wszystko dziala jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 A sprawdzałeś pompę wspomagania wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacunio82 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 A sprawdzałeś pompę wspomagania wcześniej? Nie sprawdzalem, ale chyba pompa jest dobra skoro teraz smiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Ile dałeś za używke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacunio82 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 300zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi A4 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Też kupiłem używaną maglownicę i po wczorajszej wymianie wszystko jest ok wreszcie można cieszyć się jazdą a nie stresować na zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 To ja już nie wiem co kupować? Maglownice czy pompę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi A4 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 na 100 procent magiel ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się