furman_2006 0 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 cześć mam następujący problem z moją furką a4 98 2,5 tdi 132kw quattro s-line.jak jest zimna to pali z pierwszego natomiast na rozgrzanym silniku muszę ją kręcić nawet z 10s. nie znam się na tym aucie bo mam go dopiero 3dni i jest to mój pierwszy diesel w życiu.Mam nadzieje że mi pomożecie.gorąco jeszcze raz pozdrawiam wszyskich. i z góry dzięki za pomoc!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 obstawiam zapowietrzanie sie układu lub koniec VP44. Sprawdź czy niemasz powietrza w układzie w momencie odpalania , podłacz VAGa i sprawdź czy niełapie jakiś błędów , podokręcaj opaski na filtrze paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Tak jak kolega pisze. Jeżeli to nie pomoże reszte można poprawić robiąc korekty w sofcie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furman_2006 0 Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 dzisiaj byłem na vagu i okazało się że pompa paliwowa jest padnięta tzn .słabo spręza jak ropa jest ciepla.dla pocieszenia ponoć regeneracja pompy to koszt ok 1200zl-boli że az wyć sie chceeeeee. P.S może znacie kogoś z łodzi kto się na tym zna ? czekam na odpowiedź pozdro!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Czy w PD-kach np. AJM też jest pompa paliwowa ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 dzisiaj byłem na vagu i okazało się że pompa paliwowa jest padnięta tzn .słabo spręza jak ropa jest ciepla.dla pocieszenia ponoć regeneracja pompy to koszt ok 1200zl-boli że az wyć sie chceeeeee. a powiedz mi jakim cudem ten fachmistrz VAGiem sprawdził Ci ciśnienie sprężania pompy VP44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Czy w PD-kach np. AJM też jest pompa paliwowa ??? nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Czy w PD-kach np. AJM też jest pompa paliwowa ??? nie ma Uffff ale ulga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Za to są pompowtryski i to nawet 4 (też drogie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Niestety coś za coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Zaraz zaraz o którą pompe chodzi ? pompe wtryskową czy pompe w baku ? Co do PDków to mają one pompowtryskiwacze i pompe podajaca w baku... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furman_2006 0 Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 nie wiem bo w mechanice jestem laikiem ,ale chodzi o pompę paliwową ponoć u mnie nie ma pompowtryskiwaczy .A jeśli chodzi o błąd to wyskoczyło jakieś (147?) i napisane było coś o pompie. Tak mi to wytłumaczył facet z serwisu. jak macie jakieś pomysły to czekam na jakieś podpowiedzi, POZDRO!!!! Bo inaczej czeka mnie KOSZTOWNNNAAAAA wycieczka do Warszawy lub Opoczna z tą pompą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 upewnij się o którą pompe chodzi tak jak pisze Rogalotti , bo jak masz zepsutą pompe spietrzającą w baku to może ona powodować zapowietrzanie sie układu paliwowego , alerównie dobrze możesz mieć umierającą pompe wtryskową VP 44 i też może być efekt cieżkiego odpalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furman_2006 0 Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Czeeeee i jak się okazało dokładnie to walnięty jest "tłoko-rozdzielacz" znacznie taniej jest eymienić pompe niż ją regenerowac. pozdroooooo!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się