Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


poziek

Rekomendowane odpowiedzi

Ok dzieki ale te palniki D2S podejda pod przetwornice D4S? wydaje mi sie ze budowa sa takie same i niczym sie zewnetrznie nie roznia ale moze niech sie ktos wypowie kto widzial dwa rodzaje tych palnikow w realu bo nie chcial bym dokonac zakupu i odlozyc na polke w garazu.

Jeszcze jedna prosba moze ktos ma mozliwosc podeslania linka lub zdjec kompletnych przetwornic D2S wraz z okablowaniem , ktore pasuja do lamp z Audi A4 B6 z roku 2001-2004? bo naprawde tyle tego jest ze sam nie wiem , ktore pasuja do czego i jeszcze te oznaczenia typu: 4 , 8 lub 12 pinowe itp. :shocked::mysli:

Dziekuje i pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie D2s jest takie samo jak DS4 więc śmiało kupuj.

Rożnica jest w mocowaniu do soczewki ale to Cie nie interesuje

A co do ori.To zależy jakie masz wtyczki w reflektorach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie , moze sie powtarzam i dostane opieprz ale musze wiedziec na 100% a czytalem pare opini i postow na forum i sa sprzeczne , mianowicie czy w ori lampie Xenon lub Bi-Xenon jest mozliwosc zmainy kierunku swiecenia lamp? tj. z Europejskiego na UK i na odwrot , jak to jest w zwyklych lampach soczewkowych w Audi.

Moze ktos to robil osobiscie , posiada jakas wiedze lub ma mozliwosc zerkniecia do srodka lampy i sprawdzenia tego.

Ostatnie pytank dot. ori Bi-xenonow czy juz ktos wyrezal reczne sterowanie (poziomowanie) lampami z wnetrza kabiny i wie co i jak podlaczyc aby to wspolgralo z Bi-xenonami?

Bardzo prosze o porady i pomoc w tym temacie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy coś jeszcze brakuje w tych lampach :mysli:

jesli nie masz starych lamp to jeszcze kabelki przetwornica-zarnik no i taki bzdzindzibol w ktory wkladasz zarowke o kierunku i wkrecasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy coś jeszcze brakuje w tych lampach :mysli:

jesli nie masz starych lamp to jeszcze kabelki przetwornica-zarnik no i taki bzdzindzibol w ktory wkladasz zarowke o kierunku i wkrecasz

będzie to pasowało z xenonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bedzie :)

a przetwornice jaka masz? ja w xenonach mialem 12 pin a do bixa byla potrzebna 4pin

mozna to oczywiscie przerobic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bedzie :)

a przetwornice jaka masz? ja w xenonach mialem 12 pin a do bixa byla potrzebna 4pin

mozna to oczywiscie przerobic ;)

nie wiem :decayed:

ale chyba juz beda na wykończeniu bo żarniki zaczynają jak stroboskop pracować

wiec chyba z kompletem trzeba będzie lecieć :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klapka pod przetwornice nie - ale o nia chyba kolega pytal we wczesniejszym poscie

za to te takie "zakretki" pod zarowki kierunkowskazow - tak (sam tak robilem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , ostatnio dokonalem zakupu przetwornic DENSO pod palnik D4S stosowanej min. w Toyotach i Leksusach o to linka aukcji na Allegro: http://www.allegro.pl/item893625416_przetwornica_przetwornice_d4s_toyota_lexus_is_nowe.html , moja prosba czy moze ktos pomoc i mi powiedziec ktory to + a ktory - w gniezdzie do podlaczenia zasilania , gdyz owe przetwornice sa bez przewodow zasilajacych.

Mam nadzieje ze uda mi sie jakos wpasowac owe przetwornice w lampy mojej A4 :confused4:

Dziekuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie

zobacz sobie kilka stron wczesniej umiescilem fotki - roznia sie od siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, wiem jaka jest roznica pomiedzy xenonem, a bixenonem. Bixenony mają ruchomą soczewkę, ale zastawia mnie jak to jest zorganizowane w B6. W B7 z tego co widze, jest kierunek, żarówka do jazdy dziennej i jedna soczewka do świateł mijania i długich. A w moim B6 z bi xenonami jest kierunek, żarówka od postojówek, soczewka od świateł mijania i dodatkowo żarówka do długich. Jeśli w bi xenonie za długie odpowiedzialna jest jedna soczewka to jaka zarowka siedzi w długich w B6 (H7 cz D1R) i dlaczego dodatkowo zapalają się "długie" oprócz zmiany ustawienia soczewki w światłach mijania? Próbwałem znaleźć na forum, ale nie udało mi się. Może to banalne, ale byłbym wdzięczny gdby ktoś mi to wytłumaczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t1374.0.html;highlight=bi+ksenon

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_zebrane_info_o_xenonku_w_b7_dokladanie-t80434.0.html cos słabo szukałeś... :wink4:

żarówka w reflektorze od długich jest H7 i odpowiedzialna jest m.in. od tzw flasha,

a6282de18c293e02m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żarówka w reflektorze od długich jest H7 i odpowiedzialna jest m.in. od tzw flasha,

co masz na mysli tak piszac ?

ciekawy flash mozna zrobic migajac na ulamek sekundy "dlugimi" tak aby przeslona soczewki opadla i sie podniosla-oczywiscie w jak najkrotszym czasie.

Zwykle zarowki h7 zapalaja sie ze zwloka i tak samo gasna czego nie mozna powiedziec o dzialaniu przeslony soczewki.

Zreszta taki temat chyba lepiej przeniesc do "bi xenon w b6" :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co masz na mysli tak piszac

jak masz wyłączone światła i manetką błyśniesz światłami-zapala się żarówka H7 tam,gdzie są "długie"

Zwykle zarowki h7 zapalaja sie ze zwloka i tak samo gasna czego nie mozna powiedziec o dzialaniu przeslony soczewki.

chyba odwrotnie...przy pierwszokrotnym zapaleniu soczewki,zanim palnik sie rozgrzeje-chwilke to trwa,żarówka H7 zapali się momentalnie,różnica jest w zmanie na "długie" ,jak palniki są rozgrzane-trwa to ułamek sekundy,bo zmienia sie ustawienie przesłony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t1374.0.html;highlight=bi+ksenon

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_zebrane_info_o_xenonku_w_b7_dokladanie-t80434.0.html cos słabo szukałeś... :wink4:

żarówka w reflektorze od długich jest H7 i odpowiedzialna jest m.in. od tzw flasha,

a6282de18c293e02m.jpg

pierwszy link przeczytalem caly - 32 strony, jest tam glownie o rezaniu i nie ma jasnej odpowiedzi na moje pytanie. Drugi link z moim pytaniem nie ma prawie nic wspolnego. Jesli jest tak jak piszecie, ze H7 jest głównie do flashowania, to teoretycznie po przerzuceniu manetki na światła długie H7 nie powinno się palić, a chyba tak nie jest. Z resztą jeśli falshowanie można było zrobić w B7 za pomocą jeden soczewki to czemu już w B6 tego nie zrobili ? No bo z tego co piszecie wynika, że w B6 długie to mocniejsze światła mijania na xenonie + standardowe długie na H7...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli falshowanie można było zrobić w B7 za pomocą jeden soczewki to czemu już w B6 tego nie zrobili ? No bo z tego co piszecie wynika, że w B6 długie to mocniejsze światła mijania na xenonie + standardowe długie na H7...

czemu tego nie zrobili? moze to wynika z tego,że dopracowywali to,co już w nowszych modelach funkcjonuje o wiele lepiej,gdzie jest już tylko soczewka,soczewka skrętna do doświetlania itp-...chyba wynik "ewolucji",np w A3- flash jest biksenonem,ale tez na filmiku widać,ze zapala sie żarówka nad postojówką-w jakim celu,skoro biksenon działa ,na krótkich i długich?chyba jako pomocnicze światło-ale to moja prywatna teoria i można się z nią nie zgadzać...

jak sam widzisz-nikt nie zna jednoznacznej odpowiedzi,ale może jakoś do tego ktoś dojdzie,zbierajac wszystko,co jest na temat bi-ksenonu i obserwacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...