fantastic Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 W czwartek byłem na zmianie softu wykres na początku było ładnie pięknie gdy sie nie przekracza pewnych obrotów wydaje się być dobrze ale gdy dojechałem do domu wskoczyłem na autostradę żeby porównać przy troche wyższych prędkościach i okazało się że auto na 5 biegu powyżej 4k rpm sie strasznie męczy przy wyprzedzaniu (okolice 200km/h) wydaje się jechać jak w serii a przy ok 5k rpm dosłownie szrpie, zwalnia i przyspiesza jakby co chwile turbo wstawało i puchło, popuszczenie lekko gazu załatwia sprawę chociaż odczuwalne jest niewielkie szarpanie. następny problem to że dzisiaj wróciłem z jazdy, podczas chłodzenia turba po ok 3min zaczeły mi spadać obroty silnika, auto przestało reagować na gaz, zgasło i przez kolejne 6-8 prób nie mogłem odpalić. po ok 2-3 godz i ostygnięciu pali bez problemu - miałem nawet obawy czy zdąże logi zrobić :gwizdanie: czy czasem nie zdechnie gdzieś na środku błąd ECU VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 518 AL Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 16890 - Idle Control System RPM Lower than Expected P0506 - 002 - Lower Limit Exceeded LOGI DO POBRANIA (skonwertowane): http://rapidshare.com/files/379328065/LOGI_BFB.rar.html Jedno pytanie: Czy w grupie 004 , 4 kolumna to temperatura w dolocie ? [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 22:19_________________________________________________Czy jest możliwe żeby po zmianie softu przepustnica sie nie chciała adaptować ? bo na to wygląda że tak jest - sporadycznie auto co jakiś czas po odpaleniu obroty spadają i w konsekwencji auto gaśnie - narazie pomaga wykasowanie błędów i odpięcie kostki od przepustnicy na parę sek. po czym ponowne jej zapięcie [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 23:27_________________________________________________wgrany seryjny soft - okazało się jak to stwierdził miszcz Mariusz że przepustnica to jego wina, pominął ją przy programie (błąd w sztuce ) seryjny soft wgrany ze względu na szarpanie powyżej 5k rpm, temat do zamknięcia dzięki za pomoc :gwizdanie: wiedziałem że mogę na was liczyć
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 wiedziałem że mogę na was liczyć do uslug ...
fantastic Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 seryjny soft wgrany ze względu na szarpanie powyżej 4800 rpm i brak możliwości przetestowania, musiałem wyjechać do pracy a nie chciałbym żeby auto mi stanęło gdzieś na autostradzie i płacić z 500 euro za holowanie auto jeździło poprawnie tylko po zmianie softu na 182 KM i 268 Nm i średnio mi pasowało płacić za 10 dodatkowych koni, wolałem wrócić do serii :gwizdanie: aaaaaa, filtr paliwa został wymieniony na nowy i pompa paliwa sprawdzona - trzyma 4 Bar-y prawie cały czas, tylko 1 krótki skok na 3,5 Bara był przy 2500 RPM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się