Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 BFB] Prośba o analizę logów- dziwne zachowanie po zmianie softu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W czwartek byłem na zmianie softu

wykres

wykresmocyposofcie.jpg

na początku było ładnie pięknie gdy sie nie przekracza pewnych obrotów wydaje się być dobrze ale gdy dojechałem do domu wskoczyłem na autostradę żeby porównać przy troche wyższych prędkościach i okazało się że auto na 5 biegu powyżej 4k rpm sie strasznie męczy przy wyprzedzaniu (okolice 200km/h) wydaje się jechać jak w serii

a przy ok 5k rpm dosłownie szrpie, zwalnia i przyspiesza jakby co chwile turbo wstawało i puchło, popuszczenie lekko gazu załatwia sprawę chociaż odczuwalne jest niewielkie szarpanie.

następny problem to że dzisiaj wróciłem z jazdy, podczas chłodzenia turba :cool1: po ok 3min zaczeły mi spadać obroty silnika, auto przestało reagować na gaz, zgasło i przez kolejne 6-8 prób nie mogłem odpalić.

po ok 2-3 godz i ostygnięciu pali bez problemu - miałem nawet obawy czy zdąże logi zrobić :gwizdanie: czy czasem nie zdechnie gdzieś na środku

błąd ECU

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AL

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003

Software Coding: 0011501

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

16890 - Idle Control System RPM Lower than Expected

P0506 - 002 - Lower Limit Exceeded

001hzw.jpg

002go.jpg

003tv.jpg

004aa.jpg

010ga.jpg

020up.jpg

031034.jpg

115o.jpg

LOGI DO POBRANIA (skonwertowane):

http://rapidshare.com/files/379328065/LOGI_BFB.rar.html

Jedno pytanie:

Czy w grupie 004 , 4 kolumna to temperatura w dolocie ?

[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 22:19_________________________________________________Czy jest możliwe żeby po zmianie softu przepustnica sie nie chciała adaptować ?

bo na to wygląda że tak jest - sporadycznie auto co jakiś czas po odpaleniu obroty spadają i w konsekwencji auto gaśnie - narazie pomaga wykasowanie błędów i odpięcie kostki od przepustnicy na parę sek. po czym ponowne jej zapięcie

[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 23:27_________________________________________________wgrany seryjny soft - okazało się jak to stwierdził miszcz Mariusz że przepustnica to jego wina, pominął ją przy programie (błąd w sztuce :thumbdown: )

seryjny soft wgrany ze względu na szarpanie powyżej 5k rpm,

temat do zamknięcia

dzięki za pomoc :cool1: :gwizdanie:

wiedziałem że mogę na was liczyć :no:

Opublikowano

wiedziałem że mogę na was liczyć :no:

do uslug ... :naughty:

Opublikowano

seryjny soft wgrany ze względu na szarpanie powyżej 4800 rpm i brak możliwości przetestowania,

musiałem wyjechać do pracy a nie chciałbym żeby auto mi stanęło gdzieś na autostradzie i płacić z 500 euro za holowanie :evil:

auto jeździło poprawnie tylko po zmianie softu na 182 KM i 268 Nm i średnio mi pasowało płacić za 10 dodatkowych koni, wolałem wrócić do serii :gwizdanie:

aaaaaa,

filtr paliwa został wymieniony na nowy i pompa paliwa sprawdzona - trzyma 4 Bar-y prawie cały czas, tylko 1 krótki skok na 3,5 Bara był przy 2500 RPM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...