pkowal007 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Dzisiaj zajrzałem pod maskę w celu sprawdzenia wszystkich zbiorniczków i zauważyłem że nie mam płynu w zbiorniczku wspomagania... Znaczy coś tam jest na dnie, ale ten patyczek gdzie jest max i min nawet się nie zanurza Nie wiem jak długo tak jeżdżę, nie odczułem nic na kierownicy. Oczywiście w pon kupie i doleje. Czy może mi ktoś napisać co się mogło stać przez to że nie ma płynu? Czy powinienem coś sprawdzić teraz? Czy po prostu dolać i jeździć? Czy powinienem był coś przez ten czas zauważyć? Bo może na coś nie zwróciłem uwagi... będę wiedział na przyszłość...
Szuszu Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Posłuchaj pompy czy nie wyje, jak padnie pompa wspomagania to może poleciec tez maglownica, a tak poza tym to juz nic sie nie stanie
ROBERT Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Sprawdź czy nie ma wycieku z magla, czy na gumowych osłonach maglownicy są ślady oleju
cingular Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 skoro masz już tak mało płynu to nic nie dolewaj, spuść stary z układu i zalej nowym, no chyba że na 1000% masz pewność jaki płyn jest w tym zbiorniczku, bo ja dolałem kiedyś niby takiego jak się stosuje zielony minerał febiego 6162 i po dwóch czy trzech miesiącach padła pompa a w zbiorniczku zrobiło się błotko. Płyn kosztuje trzydzieści parę złotóweczek więc żaden majątek, a stracić możesz naprawdę wiele. ;(
Gość majki-m Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Tak jak koledzy radza, obejzyj czy nie widać gdzieś sladów wycieku płynu,jeśli nie to nalezy wypuścić pozostałości starego płynu,przepłukać swieżym, po czym czym zalać i odpowietrzyc.
daniels Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 skoro płynu nie masz wogóle masz na 100% wyciek...
pkowal007 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 No to chyba tak zrobię jak mówicie. A może mi ktoś powiedzieć ile tam litrów wchodzi płynu? Szukać tego wycieku w jakichś szczególnych miejscach? Czy nie bawić się i oddać do mechanika? I jaki kupić? Jakiś normalny Mobila? Czy jakiś inny specjalny? Jaki kolor? Moja furka to 1.9 TDI, 110 KM, '96r. avant.
ROBERT Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Było milion razy Płynu mieści się ~0.8 litra. Płyn musi spełniać normę VW G 002 000, najlepiej FEBI 6162 mineralny (zielony)
Gość majki-m Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Wycieku szukaj przy pompie,na maglownicy,sprawdź przewody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się