Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BEX] Wszelkie info na temat 1.8 T 190 HP


Sakul

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego, że silnik Diesla V6 2.5 TDI jest sławny z racji historii z wałkami rozrządu :thumbdown:, myślę nad kupnem takiego wozidełka :mysli: (1.8 T 190 HP Quattro, najlepiej w automacie i amerykańska wersja-niekoniecznie), jeśli są na forum użtkownicy takiego modelu Audi (niekoniecznie amerykańca) to prosiłbym o wszelkie informacje na temat spalania, wrażenień z jazdy oraz na temat pracy i ewentualnych usterek samego silnika. Coś tam obiło mi się o uszy o zużywaniu się łańcucha łączącego wałki rozrządu i kompensatorach luzów zaworowych, ale nie wiem co z tego jest prawdą. Wiem, że silnik ogólnie jest bardzo żywotny i niezawodny, ale na tym moje wiedza się kończy. Generalnie chodzi mi o silnik, więc post mam nadzieję na miejscu. Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem posiadaczem takiego autka i właśnie z mocą 190kucy :> co do silnika to mój spisuje się świetnie fakt mam go od prawie roku ale nie miałem żadnej usterki przy silniku i oby tak dalej było ,co do spalania na Pb jest mi trudno określić spalanie bo mało jeździłem gdyż po zakupie poszedł go gazownika , spalanie przy w miarę spokojniej jeździe 11l a jak się troszkę przyciśnie to wiadomo że więcej , wrażenia z jazdy bardzo dobre ,ogólnie mogę polecić a no ja mam ośkę a jak autko by z Q było no to frajda z jazdy jeszcze większa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykańska wersja to silnik AMB 170KM

Łańcuch kosztuje około 250PLN

Nastawnik faz rozrządu (napinacz łańcucha) około 1500PLN

Rozrząd z pompą wody około 700 PLN

Spalanie w trasie od 8,5

Spalanie w mieście od 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem BEX-a 1.8TQ - śmigałem nim 2 lata, ilośc usterek = 0 - sprzedałem z przebiegiem 200 tyś km - do dziś spisuje sie świetnie - zrobiłem w nim program, ostatecznie furka miała 220ps i 300Nm.

Jedna z lepszych jednostek dostępnych w A4 B6

Spalanie 8-13

Godny polecenia pod każdym względem :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwaz ze 1.8 T to jeden z najlepszych silnikow pod wzgledem awaryjności , produkowany od 94 roku do końca prod b6 z małymi zmianami w osprzecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwaz ze 1.8 T to jeden z najlepszych silnikow pod wzgledem awaryjności , produkowany od 94 roku do końca prod b6 z małymi zmianami w osprzecie

B7 też miał 1.8T :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwaz ze 1.8 T to jeden z najlepszych silnikow pod wzgledem awaryjności , produkowany od 94 roku do końca prod b6 z małymi zmianami w osprzecie

B7 też miał 1.8T :)

w b8 tez jest 1.8T :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwaz ze 1.8 T to jeden z najlepszych silnikow pod wzgledem awaryjności , produkowany od 94 roku do końca prod b6 z małymi zmianami w osprzecie

B7 też miał 1.8T :)

w b8 tez jest 1.8T :gwizdanie:

w A5 też i co to zmienia w temacie? Panowie... :cool1:[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 00:00_________________________________________________a kto mi powie,jakie powinno być doładowanie w seryjnym BEXie-gdzies na forum znalazłem loga,że 0,65 bara - ile w tym prawdy?

koleś kupił BEXa i jutro go będziemy logowac i przygotowywac pod modyfikacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...