d4eeee Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Prosze o analize logow. Generalnie z autem nie jest najlepiej turbo zdecydowanie kwalifikuje sie na szrot, ale chcialbym wiedziec co jeszcze tam siedzi. Jesli chodzi o bs011 to normalnie wstaje od 882 rpm i dochodzi do tych 1407 ale pozniej juz isc nie chce. Z gory dziekuje za wszelkie uwagi. 000 001 003 004 007 008 011 013 018 022 bs000 bs003 bs011 Dobra logi poprawilem, reszte bede musial zrobic od nowa- 14 i 23.
banshee Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Szczerze mówiąc to ja nic nie widzę w tych plikach... Tzn. źle są obrobione - takie moje wnioski
Sztomel Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 d4eeee, zamiast na postimage się gimnastykować to wklej surowe logi w oryginalnym formacie czyli csv na http://vaglog.rtnet.pl/ i będzie git, my poczytamy a Ty się nie napocisz
banshee Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Brak dynamicznych kolego - brak wniosków n atemat turbo, przepływki, itp. Jesli chodzi o bs011 to normalnie wstaje od 882 rpm i dochodzi do tych 1407 ale pozniej juz isc nie chce. Z gory dziekuje za wszelkie uwagi. I tak ma być. Z twoich statycznych wynika narazie to, że fura lekko niedogrzana (sprawdzić termostat), kąt synchronizacji do małej korekty. 013 nie ma wartości - do poprawy plik.
d4eeee Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 Co do dogrzewania , to dziwna sprawa, w ruchu dochodzi normalnie do tych swoich 90 nawet z lekkim przechylem w strone setki, natomiast jesli sobie troche postoi na wolnych obrotach tem okolo komputerowych 79. Z dynamicznymi bede musial wstrzymac do jutra- troche zaganiany w pracy ;/ wklejam tez brakujace logi i poprawke 13. ach i chcialbym zapytac o jeszcze jedno, poniewaz wydaje mis ie to conajmniej dziwnym. Otoz jak otwieram katalog log nic tam nie ma , dlatego zapisuje to w innym katalogu(dlatego opoznienie w bs011, natomiast jak otwieram CSVconv on widzi te pliki. A co chodzi?!?!?!? 013 010 023 oraz troche wiekszy bs011 Aha i jeszce 7 bledow : Address 45: Inter. Monitor Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0503 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System 43-00 - Closed ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AJ Component: Komfortgerát T9F 0617 Coding: 06859 Shop #: WSC 00353 6 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent[br]Dopisany: 01 Maj 2010, 00:39_________________________________________________Noi i obiecane dnamiczne: Zerknijcie i powiedzcie co o tym myslicie. Odczucie przy niskich obratach jest takie jakiby gdzies byla dziura. Odczucie to tak troszke za malo powierdziane - odglos jest taki.
banshee Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Z mojego punktu widzenia, przepływka lekko kuleje na wyższych obrotach, ale dawki jeszcze nie obcina. warto może wymienić filtr powietrza,jeżeli nie był dawno wymieniany. Ta temperatura jest kiepska oraz kąt synchronizacji o którym już pisaliśmy...
d4eeee Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 Ok syncho idzie do koekty , termostat juz zamowilem. A co z tym podcisnieniem , od czego zaczac szukanie???? Auto kreci sie dopiero od okolo 2000rpm dol jest masakryczny w okolicach 1500 but w podlodze z prawej lewej strony slychac jakby gdzies lewe powietrze zasysal. Wybebeszylem wszytskie szlaufy i dziury zadnej nie znalazlem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się