Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów - szarpanie przy przyspieszaniu


Krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

W tym linku przybliżenie sprawy: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_szarpie_przy_przyspieszaniu_i_obciazeniu_logi-t131011.0.html

A logi:

:arrow2: Dynamiczne:

Grupy: 004,008,013 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11724.html

Grupy: 003,004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11726.html

:arrow2: Statyczne:

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11728.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11725.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11727.html

:arrow2: BS:

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11729.html

Poza szarpaniem nic mu nie dolega.. wydaje mi się, że źle wygląda grupa 004 dyn. Co myślicie?[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 18:31_________________________________________________Czyszczenie nastawnika w tej sytuacji pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przy dynamicznej próbie szarpnęło tylko raz i to lekko. Dzisiejsze logi:

:arrow2: Dynamiczne:

Grupy: 003,004,010 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11893.html

:arrow2: Statyczne:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11894.html

:arrow2: BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11895.html

Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na nastawnik. Mozesz jeszcze sprawdzic czujnik polozenia wału czy nie jest zawalony opiłkami.

I mam jeszcze jedną prosbe.

Mozesz zrobic 004 dynamiczne pojedynczo. Cos nie halo jest z wyznaczaniem kąta wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje niewprawne oko problem lezy :

- w zaworku N108 - zacina sie lub jest szrotem

- podwiesza sie wtrysk sterujacy - lub cos nie halo z kablekiem lub wtyczką do niego

- nastawnik jest zasyfiony - ale to na koncu

- cala pompa moze miec juz dosc - ale tzn, ze auto ma ponad pol melona na szafce

Mozna by podmienić wtrysk sterujący od kogos i wykonac logi - 001, 004 stat i 004 dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zacząłem od wymiany filtra paliwa. Jest znacząca poprawa, szarpanie prawie ustało jednak zdarzyło się może 3 razy na odcinku 15km. Wróciłem do garażu i odpiąłem wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów i znów w drogę. Po przejechaniu podobnego dystansu również z 2-3 razy szarpnęło. Nie zauważyłem różnicy po wymianie filtra a wypiętą wtyczką ze skrzyni. Innymi słowy nie było żadnej zmiany po wypięciu wtyczki.

To zostaje jeszcze do podmiany wtrysk sterujący. Ewentualnie jakieś inne sugestie?

Mimo wszystko póki co jest stanowczo lepiej po wymianie filtra paliwa. W weekend jadę w dłuższą trasę wtedy przetestuję auto dokładniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest mozliwosc podmiany WS to bym od tego zaczal ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie dziwi że nie było widać żadnej różnicy po wypięciu wtyczki ze skrzyni - chyba że źle zrozumiałem :)

Ja bym proponował jeszcze odpowietrzyć wtryski i jeżeli masz przeźroczysty wężyk od filtra paliwa do pompy to sprawdzić czy nie ciągnie gdzieś powietrza. Jeżeli wszystkie są czarne to zamontować kawałek przeźroczystego. Zdarza się że przeciera się lekko któryś od filtra i pęka od spodu, nie widać gołym okiem, dopiero po zdemontowaniu. Ciągnie powietrze wraz z paliwem i dlatego może szarpać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...