mb83 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Czy to normalne, że przy ostrym przyspieszaniu cos wyje, świszcze albo piszy (nie wiem jak nazwać ten dźwięk) z pod maski. Występuję to w niewielkim zakresie obrotów... tak jakby jakis gwizek. Niby fajny dźwięk ale może tak nie powinno być, może problem z turbinką... macie jakieś oświadczenia w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 to podstawa...może być nieszczelny dolot albo zamordowana turbina zacznij od Vaga cała reszta to wróżenie z fusów i gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TFSI_fan 0 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Też tak mam, zwłaszcza przy końcówce 2-ki to dobrze słychać, dolot mam szczelny, dokładnie sprawdzone. Turbo jak na razie OK. Myślę, że jeśli nie masz innych niepokojących objawów to wszystko oks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Witam, Odswierze watek. Mam to samo w mojej TFSI. Ten dzwiek jest dokladnie od 1700 obrotow do okolo 21000. Przy mocniejszym przyspieszeniu to slychac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Witam, Ten dzwiek jest dokladnie od 1700 obrotow do okolo 21000. Przy mocniejszym przyspieszeniu to slychac. Aż do tylu Ci się kręci TFSI ??? To jest odgłos "wstającego doładowania" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TFSI_fan 0 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Jeśli przy niskich obrotach tak jak piszesz to nie mam pojęcia co to może być. U mnie świst jest wyraźnie slyszalny od ok.5 tys. do odcięcia, generalnie na każdym biegu, to jest dzwięk zaworu obejściowego turbiny, tak ma być. Jak przestanie świszczeć to znaczy że zawór padł, niedawno tak miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam, Ten dzwiek jest dokladnie od 1700 obrotow do okolo 21000. Przy mocniejszym przyspieszeniu to slychac. Aż do tylu Ci się kręci TFSI ??? To jest odgłos "wstającego doładowania" to jest dzwiek jakby rolka zaskrzypiala. cos takiego. wstajace doladowanie? nie sadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam, Ten dzwiek jest dokladnie od 1700 obrotow do okolo 21000. Przy mocniejszym przyspieszeniu to slychac. Aż do tylu Ci się kręci ??? to jest dzwiek jakby rolka zaskrzypiala. to może być coś poważnego. Kiedy zmieniałeś rozrząd? A może łożysko alternatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Witam, Ten dzwiek jest dokladnie od 1700 obrotow do okolo 21000. Przy mocniejszym przyspieszeniu to slychac. Aż do tylu Ci się kręci ??? to jest dzwiek jakby rolka zaskrzypiala. to może być coś poważnego. Kiedy zmieniałeś rozrząd? A może łożysko alternatora? Auto ma 51tys km przebiegu. Rozrzad z podejrzanych jest na ostatnim miejscu. Zauwazylem jeszcze jedna rzecz, a mianowicie jedna z rolek na samym dole chodzi rowno, ale na jej srodku jest jakby srubka, kora jest pod katem i wibruje jak silnik chodzi. ten dzwiek jest tylko w momencie mocniejszego przyspieszenia. w ogole nie wystepuje jak sie przyspiesza normalnie. [br]Dopisany: 03 Październik 2010, 12:01_________________________________________________swist jest bankowo ze strony turbo. turbina rozebrana na czesci pierwsze i nic tam nie widac niepokojacego. parametry na vagu tez ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 sprawdź szczelność rur gumowych , podokręcaj opaski i dociśnij wężyki od podciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 myslisz, ze to moze byc to? ogolnie bardziej to slychac jak sie silnik rozgrzeje i glownie w momencie mocnego przyspieszania i tylko przy tym zakresie obrotow... przewody mozna sprawdzic, ale objawy chyba tego nie wskazuja.[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 17:52_________________________________________________u mnie na 99% to zawor upustowy w turbinie. niby niewielka rzecz. ale wg audi czesc niewymienna. niedostepna jako osobna czesc na rynku nowych czesci najprawdopodobniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się