malinek21 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Witam! Posiadam audi a4 1.9 TDI i mam problem polegający na braku mocy przy predkosci około 80 km/h i 2000 obr/min.Podpiołem sie vagiem i wyskoczył mi błąd nie podam symbolu ale opis był związany z kolektorem dolotowym coś z cisnieniem.Czytałem w innych wątkach ze to moze byc nieszczelne przewody dolotowe,równiez zgadzało by sie to ze samochód kopci na czarno i to konkretnie.Wiem ze rozwiązaniem jest zrobienie logów ale ten bład jest sporadyczny wiec zdarza sie ten muł raz na jakies 2-3 dni. Moje drugie pytanie to czy vag wykryje niesprawny przepływomierz??? Prosze o jakąś rade?? Z gory dziekuje
pawelwor Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Pierwsze co to powinieneś sprawdzić, czy gdzieś na dolocie nie ma dziury (gdzie nieszczelnośc to i olej), skoro masz takie objawy. Przepływomierz można zdiagnozować za pomocą vaga i ew. nieprawidłowości.
koli456 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Hey moze to Czujnik podcisnienia ja mialem tak w poprzedniej B5 od zera do 100km jechala bez problemu a potem zaczynala kopcic i brak mocy!!!podpielem pod VAG-a dignoza wskazala na czujnik koszt okolo 150zl.
malinek21 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 Chodzi ci o czujnik n75?? Tzn.ja sie podpinałem do vaga i mi wyskoczyło ciśnienie dolotu.Noi tak na zdrowy chłopski rozum to z tym powietrzem by pasowało bo jak mi złapie muła zgasze auto i zapale to chodzi normalnie.Widocznie gdzieś spitala powietrze.Bo przepływka obliczy ci ile powietrza sie dostało do filtra i komputer oblicza ilośc paliwa do powietrza a jak po drodze ci to powietrze spiepszy to jest za duzo paliwa i kopci na czarno i słabo odzie.
goldi Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 zrób logi bez tego to sobie możemy powróżyć 99% w naszych autkach to zapieczone łopatki w turbinie
koli456 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Tak!ja właśnie tak mialem!!!jak silnik zlapal mula to gasilem odpalalem i wszystko bylo oki az nie depnelem do 3tys obrotow potem znow spadek mocy i tak w kolo.po wymianie tego czujnika wszystko wrocilo do normy.Napisz jak sie z tym uporasz bo ciekawy jestem co u ciebie niepradzi!
malinek21 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 spoko bo mam właśnie zapasowy ten czujnik.Ej ale gdyby był on walniety to chyba vag by wykrył ze to on jest walnięty??
pereska Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 gdyby czujnik byl walniety to wykazalo by na vagu a po drugie nie kopcilby tak samochod, jesli po ponownych uruchomieniu silnika daje rade a potem pada to pewnie kierownice turbin, u mnie bylo podobnie wystarczylo wyczyscic, tylko bez wyjecia turbawki nie obylo sie. Nikt tego nie powiedzial ale moze turbina poprostu pada jak spala olej, o ile nie masz jakiejs niesczelelnosci
malinek21 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 nie olej nie spada poziom jest taki sam jak był.
pereska Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 a ile przejechales km od tego czasu jak kopci ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się