robcho2111 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Witam wszystkich.Mam silnik BRB przebieg 191000 tys. Sprawdziłem dokładnie historię auta był wymieniony rozrząd przy 136000 Przy założeniu że rozrząd wymienia się co 90000, zostałomi mi jakieś 35000.Wczoraj zdjełem obudowe paska rozrządu i okazało się że przy podstawie zębów na pasku są niewielkie mikro pęknięcia .Czy to normalne ?,czy może dokonać wymiany wcześniej. Proszę o porade.
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Tak samo ważne jest kiedy był wymieniany pasek jak i ile jest na nim km przejechane. Ja osobiście wymiane rozrządu robie co 60 tys km. Wszystko zależy od ciebie czy lubisz ryzyko czy nie
robcho2111 Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 Wymieniany był trzy lata temu. Nie będe ryzykował wymienie.Co sugerowali byście wymienić poza oczywiście całym rozrządem.
Dev Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Co sugerowali byście wymienić poza oczywiście całym rozrządem. wszystkie elementy ruchome
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 skoro 3 lata temu to wymieniaj bez zastanawiania się Wymień jeszcze napinacz paska wielorowkowego z paskiem oczywiście i jeszcze kólko alternatora tez przydałoby sie wymienić
endriuu Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Ja własnie jestem w trakcie wymiany. Wymieniany był przy 95000 w serwisie u niemców jeszcze. teraz wymieniam przy 190000. przeciagnalem troche ale ... jest ryzyko - jest przyjemnosc. Przy okazji robię: - pompę wody - paski klinowe (wszystkie 3) - wszystkie napinacze - uszczelkę pokrywy zaworów - uszczelniacze wałka rozrządu i korbowego Okazało sie rowniez, ze mam uszczelke pod głowicą do wymiany - usczelka - uszczelniacze trzonków zaworowych - uszczelki kolektorów - szlif głowicy - wyczyscilem przepustnice przy okazji Warto abys wymienil tez termostat - nie kosztuje duzo a bedzie spokój. Czesci miałem w rewelacyjnych cenach od kolegi "dzik" z forum.
Dev Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 głowicy nie szlifuje sie tylko FREZUJE !!!!!!!!!!!
robcho2111 Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 Dzięki za wskazówki tak zrobię.[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 19:31_________________________________________________Kolego endriuu masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w szczecinie, ponieważ moj ostatnio dał ciała.
endriuu Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Dzięki za wskazówki tak zrobię.[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 19:31_________________________________________________Kolego endriuu masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w szczecinie, ponieważ moj ostatnio dał ciała. ja oddałem do Lambrechta. Kawalek drogi od Szczecina ale sporo taniej i fachowo: http://www.pkt.pl/lambrecht_henryk_mechanika_pojazdowa_audi_vw_4ee84e1ee805e710b745d87b4d9a0a30.html głowicy nie szlifuje sie tylko FREZUJE !!!!!!!!!!! ja jeszcze przetoczyłem dla pewności...
damiants Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 mam teraz 210tys i będę zmieniał rozrząd z imbusikiem i spółką http://www.allegro.pl/item1026105514_rozrzad_vw_passat_b6_seat_skoda_audi_2_0_tdi_16v.html coś byście dołożyli?
lukaszrud Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 witam . Ja wymieniałem ostatnio w Szczecinie u Mariusza za Platanem pasek wielorowkowy napinacz i sprzęgiełko alternatora w Świnoujściu chcieli 3 stówy a tam zapłaciłem stówkę szybko i sprawnie, za pięć tysięcy mam rozrząd i też tam zawitam. A co do Lambrechta to parę rzeczy sknocił i z niektórymi ma ostro na pieńku.
moskal Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 mam teraz 210tys i będę zmieniał rozrząd z imbusikiem i spółką http://www.allegro.pl/item1026105514_rozrzad_vw_passat_b6_seat_skoda_audi_2_0_tdi_16v.html coś byście dołożyli? chcesz kupować z allegro czy to tylko aukcja pogladowa ??? jesli poglądowa to po klamoty uderz do Tom77 , ma za***iste ceny dla klubowiczów
Pretor Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Dzięki za wskazówki tak zrobię.[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 19:31_________________________________________________Kolego endriuu masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w szczecinie, ponieważ moj ostatnio dał ciała. ja oddałem do Lambrechta. Kawalek drogi od Szczecina ale sporo taniej i fachowo: http://www.pkt.pl/lambrecht_henryk_mechanika_pojazdowa_audi_vw_4ee84e1ee805e710b745d87b4d9a0a30.html głowicy nie szlifuje sie tylko FREZUJE !!!!!!!!!!! ja jeszcze przetoczyłem dla pewności... Co przetoczyłeś dla pewności bo nie wiem co jest do toczenia w głowicy?
endriuu Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Dzięki za wskazówki tak zrobię.[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 19:31_________________________________________________Kolego endriuu masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w szczecinie, ponieważ moj ostatnio dał ciała. ja oddałem do Lambrechta. Kawalek drogi od Szczecina ale sporo taniej i fachowo: http://www.pkt.pl/lambrecht_henryk_mechanika_pojazdowa_audi_vw_4ee84e1ee805e710b745d87b4d9a0a30.html głowicy nie szlifuje sie tylko FREZUJE !!!!!!!!!!! ja jeszcze przetoczyłem dla pewności... Co przetoczyłeś dla pewności bo nie wiem co jest do toczenia w głowicy? szare komórki...
Pretor Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Takiej odpowiedzi po tobie się spodziewałem. Gdybyś widział przynajmniej raz na oczy tokarkę to byś takich głupot nie wypisywał. Jak powiedział kolega, płaszczyznę głowicy się planuje "zabiela" na frezarce.
endriuu Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Takiej odpowiedzi po tobie się spodziewałem. Gdybyś widział przynajmniej raz na oczy tokarkę to byś takich głupot nie wypisywał. Jak powiedział kolega, płaszczyznę głowicy się planuje "zabiela" na frezarce. Jestem po Technikum kolego i na tokarkach zęby zjadłem. "szlif" jest potocznym okresleniem i mam prawo go używać. Pamietaj - nadgorliwość gorsza od faszyzmu... witam . Ja wymieniałem ostatnio w Szczecinie u Mariusza za Platanem pasek wielorowkowy napinacz i sprzęgiełko alternatora w Świnoujściu chcieli 3 stówy a tam zapłaciłem stówkę szybko i sprawnie, za pięć tysięcy mam rozrząd i też tam zawitam. A co do Lambrechta to parę rzeczy sknocił i z niektórymi ma ostro na pieńku. Znam mariusza. jak ktos pracuje juz kilka lat - zawsze ma z kims na pienku. mariusz tez walnął kilka baboli w zyciu i trochę osób - delkatnie mowiac - nie przepada za nim.
Pretor Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Widzisz "kolego" tak się składa, że też mam średnie techniczne, z tym, że ja pracuję na obróbce skrawania od 15 lat, a od 8 lat jestem brygadzistą na tym oddziale. Mamy tokarki i frezarki CNC, honownice, wytaczarki, szlifierki do wałków i magnetyczne, tokarki i frezarki uniwersalne i sporo innych maszyn więc nie wdawaj się ze mną w takie dyskusje proszę bo się tyko kompromitujesz tym co piszesz. Przepraszam za wypowiedzi nie nawiązujące do tematu, ale nie mogłem się powstrzymać czytając takie brednie. Co do pytania kolegi to nie ryzykuj tylko wymień kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Części oczywiście z pewnego źródła i dobrej firmy.
damiants Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 mam teraz 210tys i będę zmieniał rozrząd z imbusikiem i spółką http://www.allegro.pl/item1026105514_rozrzad_vw_passat_b6_seat_skoda_audi_2_0_tdi_16v.html coś byście dołożyli? chcesz kupować z allegro czy to tylko aukcja pogladowa ??? jesli poglądowa to po klamoty uderz do Tom77 , ma za***iste ceny dla klubowiczów aukcja poglądowa bo w gre wchodzi tylko sprawdzony sprzedawca lub aso... dzięki za info napisze do Tom-a
Pawlo 2004 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Widzisz "kolego" tak się składa, że też mam średnie techniczne, z tym, że ja pracuję na obróbce skrawania od 15 lat, a od 8 lat jestem brygadzistą na tym oddziale. Mamy tokarki i frezarki CNC, honownice, wytaczarki, szlifierki do wałków i magnetyczne, tokarki i frezarki uniwersalne i sporo innych maszyn więc nie wdawaj się ze mną w takie dyskusje proszę bo się tyko kompromitujesz tym co piszesz. Przepraszam za wypowiedzi nie nawiązujące do tematu, ale nie mogłem się powstrzymać czytając takie brednie. Co do pytania kolegi to nie ryzykuj tylko wymień kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Części oczywiście z pewnego źródła i dobrej firmy. czytam ten watek i zgadzam sie z tobą w 100% Jak mozna głowicę toczyć :polew: _________________________________________________ Co do rozrządu to proponuje napisac do TOM77
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się