Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Stan paska rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Mam silnik BRB przebieg 191000 tys. Sprawdziłem dokładnie historię auta był wymieniony rozrząd przy 136000 Przy założeniu że rozrząd wymienia się co 90000, zostałomi mi jakieś 35000.Wczoraj zdjełem obudowe paska rozrządu i okazało się że przy podstawie zębów na pasku są niewielkie mikro pęknięcia .Czy to normalne ?,czy może dokonać wymiany wcześniej. Proszę o porade.

Opublikowano

Tak samo ważne jest kiedy był wymieniany pasek jak i ile jest na nim km przejechane.

Ja osobiście wymiane rozrządu robie co 60 tys km.

Wszystko zależy od ciebie czy lubisz ryzyko czy nie :wink4:

Opublikowano

wymiana !!!!!!!!!

Opublikowano

Wymieniany był trzy lata temu. Nie będe ryzykował wymienie.Co sugerowali byście wymienić poza oczywiście całym rozrządem.

Opublikowano

Co sugerowali byście wymienić poza oczywiście całym rozrządem.

wszystkie elementy ruchome

Opublikowano

skoro 3 lata temu to wymieniaj bez zastanawiania się :wink4:

Wymień jeszcze napinacz paska wielorowkowego z paskiem oczywiście i jeszcze kólko alternatora tez przydałoby sie wymienić

Opublikowano

Ja własnie jestem w trakcie wymiany. Wymieniany był przy 95000 w serwisie u niemców jeszcze. teraz wymieniam przy 190000. przeciagnalem troche ale ... jest ryzyko - jest przyjemnosc.

Przy okazji robię:

- pompę wody

- paski klinowe (wszystkie 3)

- wszystkie napinacze

- uszczelkę pokrywy zaworów

- uszczelniacze wałka rozrządu i korbowego

Okazało sie rowniez, ze mam uszczelke pod głowicą do wymiany

- usczelka

- uszczelniacze trzonków zaworowych

- uszczelki kolektorów

- szlif głowicy

- wyczyscilem przepustnice przy okazji

Warto abys wymienil tez termostat - nie kosztuje duzo a bedzie spokój.

Czesci miałem w rewelacyjnych cenach od kolegi "dzik" z forum.

Opublikowano

głowicy nie szlifuje sie tylko FREZUJE !!!!!!!!!!!

Opublikowano

Dzięki za wskazówki tak zrobię.[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 19:31_________________________________________________Kolego endriuu masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w szczecinie, ponieważ moj ostatnio dał ciała.

Opublikowano

Dzięki za wskazówki tak zrobię.[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 19:31_________________________________________________Kolego endriuu masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w szczecinie, ponieważ moj ostatnio dał ciała.

ja oddałem do Lambrechta. Kawalek drogi od Szczecina ale sporo taniej i fachowo:

http://www.pkt.pl/lambrecht_henryk_mechanika_pojazdowa_audi_vw_4ee84e1ee805e710b745d87b4d9a0a30.html

głowicy nie szlifuje sie tylko FREZUJE !!!!!!!!!!!

ja jeszcze przetoczyłem dla pewności...

Opublikowano

witam . Ja wymieniałem ostatnio w Szczecinie u Mariusza za Platanem pasek wielorowkowy napinacz i sprzęgiełko alternatora w Świnoujściu chcieli 3 stówy a tam zapłaciłem stówkę szybko i sprawnie, za pięć tysięcy mam rozrząd i też tam zawitam. A co do Lambrechta to parę rzeczy sknocił i z niektórymi ma ostro na pieńku.

Opublikowano

mam teraz 210tys i będę zmieniał rozrząd z imbusikiem i spółką :evil:

http://www.allegro.pl/item1026105514_rozrzad_vw_passat_b6_seat_skoda_audi_2_0_tdi_16v.html

coś byście dołożyli?

chcesz kupować z allegro czy to tylko aukcja pogladowa ??? jesli poglądowa to po klamoty uderz do Tom77 , ma za***iste ceny dla klubowiczów :good:

Opublikowano

Dzięki za wskazówki tak zrobię.[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 19:31_________________________________________________Kolego endriuu masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w szczecinie, ponieważ moj ostatnio dał ciała.

ja oddałem do Lambrechta. Kawalek drogi od Szczecina ale sporo taniej i fachowo:

http://www.pkt.pl/lambrecht_henryk_mechanika_pojazdowa_audi_vw_4ee84e1ee805e710b745d87b4d9a0a30.html

głowicy nie szlifuje sie tylko FREZUJE !!!!!!!!!!!

ja jeszcze przetoczyłem dla pewności...

Co przetoczyłeś dla pewności bo nie wiem co jest do toczenia w głowicy?

Opublikowano

Dzięki za wskazówki tak zrobię.[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 19:31_________________________________________________Kolego endriuu masz może jakiegoś sprawdzonego mechanika w szczecinie, ponieważ moj ostatnio dał ciała.

ja oddałem do Lambrechta. Kawalek drogi od Szczecina ale sporo taniej i fachowo:

http://www.pkt.pl/lambrecht_henryk_mechanika_pojazdowa_audi_vw_4ee84e1ee805e710b745d87b4d9a0a30.html

głowicy nie szlifuje sie tylko FREZUJE !!!!!!!!!!!

ja jeszcze przetoczyłem dla pewności...

Co przetoczyłeś dla pewności bo nie wiem co jest do toczenia w głowicy?

szare komórki...

Opublikowano

Takiej odpowiedzi po tobie się spodziewałem. Gdybyś widział przynajmniej raz na oczy tokarkę to byś takich głupot nie wypisywał. Jak powiedział kolega, płaszczyznę głowicy się planuje "zabiela" na frezarce.

Opublikowano

Takiej odpowiedzi po tobie się spodziewałem. Gdybyś widział przynajmniej raz na oczy tokarkę to byś takich głupot nie wypisywał. Jak powiedział kolega, płaszczyznę głowicy się planuje "zabiela" na frezarce.

Jestem po Technikum kolego i na tokarkach zęby zjadłem. "szlif" jest potocznym okresleniem i mam prawo go używać.

Pamietaj - nadgorliwość gorsza od faszyzmu...

witam . Ja wymieniałem ostatnio w Szczecinie u Mariusza za Platanem pasek wielorowkowy napinacz i sprzęgiełko alternatora w Świnoujściu chcieli 3 stówy a tam zapłaciłem stówkę szybko i sprawnie, za pięć tysięcy mam rozrząd i też tam zawitam. A co do Lambrechta to parę rzeczy sknocił i z niektórymi ma ostro na pieńku.

Znam mariusza. jak ktos pracuje juz kilka lat - zawsze ma z kims na pienku. mariusz tez walnął kilka baboli w zyciu i trochę osób - delkatnie mowiac - nie przepada za nim.

Opublikowano

Widzisz "kolego" tak się składa, że też mam średnie techniczne, z tym, że ja pracuję na obróbce skrawania od 15 lat, a od 8 lat jestem brygadzistą na tym oddziale. Mamy tokarki i frezarki CNC, honownice, wytaczarki, szlifierki do wałków i magnetyczne, tokarki i frezarki uniwersalne i sporo innych maszyn więc nie wdawaj się ze mną w takie dyskusje proszę bo się tyko kompromitujesz tym co piszesz. Przepraszam za wypowiedzi nie nawiązujące do tematu, ale nie mogłem się powstrzymać czytając takie brednie.

Co do pytania kolegi to nie ryzykuj tylko wymień kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Części oczywiście z pewnego źródła i dobrej firmy.

Opublikowano

mam teraz 210tys i będę zmieniał rozrząd z imbusikiem i spółką :evil:

http://www.allegro.pl/item1026105514_rozrzad_vw_passat_b6_seat_skoda_audi_2_0_tdi_16v.html

coś byście dołożyli?

chcesz kupować z allegro czy to tylko aukcja pogladowa ??? jesli poglądowa to po klamoty uderz do Tom77 , ma za***iste ceny dla klubowiczów :good:

aukcja poglądowa bo w gre wchodzi tylko sprawdzony sprzedawca lub aso... dzięki za info napisze do Tom-a :good:

Opublikowano

Widzisz "kolego" tak się składa, że też mam średnie techniczne, z tym, że ja pracuję na obróbce skrawania od 15 lat, a od 8 lat jestem brygadzistą na tym oddziale. Mamy tokarki i frezarki CNC, honownice, wytaczarki, szlifierki do wałków i magnetyczne, tokarki i frezarki uniwersalne i sporo innych maszyn więc nie wdawaj się ze mną w takie dyskusje proszę bo się tyko kompromitujesz tym co piszesz. Przepraszam za wypowiedzi nie nawiązujące do tematu, ale nie mogłem się powstrzymać czytając takie brednie.

Co do pytania kolegi to nie ryzykuj tylko wymień kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Części oczywiście z pewnego źródła i dobrej firmy.

czytam ten watek i zgadzam sie z tobą w 100%

Jak mozna głowicę toczyć :polew: :polew: :polew:

_________________________________________________

Co do rozrządu to proponuje napisac do TOM77 :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...