jola16104 0 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Mam problem... Posiadam Audi A4, 2.5 TDI, 1998r. Silnik chodzi cicho, równo ale od jakiegoś czasu bardzo dymi - na siwo-niebiesko i przy tym traci moc. Czy ktoś mi pomoże??? Może ktoś wie co się dzieje? Pomóżcie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 : przyczyn moze byc wiele, zrobisz logi tonawdowrni mistrzowie a4 klub pl ci zdiagnozuja bo tak to wrozenie z fusów!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pereska 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ten silnik posiada wadę produkcujna w smarowaniu wałków rozrządu, wycierają sie po około 150tys km. Ciekawe ile masz przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jola16104 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Przebieg 230 tys. Ale silnik pracuje równo, idealnie... tylko kopci i w pewnym momencie traci moc!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pereska 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 a moc ma po uruhomnieniu i potem traci, chodzi mi czy po ponwnym uruchoemniu silnika ja odzyskuje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangur 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ale kopcenie to raczej nie walki... moj ma przejechane 260tys i ostatnio robilem hydraulike zaworowa, ale tylko prewencyjnie bo jeden popychacz przestal dzialac i zrzucil dzwigienke. dlatego wolalem wymienic wszystkie, a walki mam troche przytarte, ale spokojnioe powinny jeszcze 150tys wytrzymac. a objawy kopcenie i utrata mocy to wskazuja na turbo, ale jak wyzej kolega pisal bez waga to nic nie da sie stwierdzic na 100% bo moze tez byc przeplywka brudna ( ja tak mialem) osobiscie zycze wszystkim takich usterek typu brudna przeplywka:) czyszczenie kosztowalo mnie 10 zl (odtluszczacz do hamulcow) a jaka zmiana mocy, nioe moglem auta utrzymac na drodze:D sorki za OT ale nie moglem sie powstrzymac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pereska 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 a no wlasnie przez te walki moze ci kopcic a o moc chodzi mi czy po wylaczeniu silnika moc wraca bo jak tak no to turbo (kierowice itp.) a jak nie wraca to zostaje vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jola16104 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Przeważnie jest tak, że jadąc - przyspiesza normalnie a dopiero po osiagnieciu okolo 3 tys obr traci tę moc, wtedy musze chwile odczekac, i po pewnym czasie moc wraca... Nie zawsze sie tak dzieje ale bardzo czesto! Więc moc wraca w czasie jazdy. Po ponownym uruchomieniu silnika jest ok. Do momentu jw. I tak wkólko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pereska 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 no to najprawdopodobnej musisz wyczysic kierowice turbiny jesli wlasnie po uruchomieniu silnika moc wraca ci do normy, takze trzeba bedzie wyjac turbine. a kopcenie moze byc zbiegiem okolicznosci do utraty mocy, albo nagar ze spalin spowodowal zacieranie kierownic, chyba ze w jednym czasie pojawil sie dym i spadem mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Pomyśl też nad wymianą odmy mi tak dymił jak była zapchana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jola16104 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Dziś zdjąłem przewód przy kolektorze ssącym, ten który idzie od turbiny. Znajdują się tam spore ilości oleju. Pa zapaleniu samochód pracuje normalnie, lecz niestety dalej kopci. A z tego gumowego przewodu wyrzucane są spore ilości oleju, czy problemem jest turbina??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo_81 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Na 99% turbina. Prawdopodobnie do regeneracji lub pęknięty wałeczek turbiny... a wtedy do regeneracji się nie nadaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 odkrec przewod ssacy z nasady turbiny, zlap za waleczek i zobacz czy ma wyczuwalny luz, nawet 1mm to duzo, ale szaroniebieski dym to mi nie wyglada na turbo tylko cos z silnikiem...turbo jak pada i pali olej to na bialo podaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 a no wlasnie przez te walki moze ci kopcic Chlopaku, gdzie taka wiedze posiadles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 czyżby mu chodziło o to że jak są walki wytarte to nie dopychaja zaworów itd itp ale czemu kopci od tego to ja już nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangur 0 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 no wlasnie tez sie zastanawiam, co ma kopcenie z wytartymi walkami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pereska 0 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 walek moze sie wycierak na jego ulozyskowaniu, wtedy moze zmieniac sie nie znacznie cisnienie oleju, albo moze nie palic na jeden gar i dlatego moze kopcic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 a jakąś różnice w kulturze pracy silnika wyczules? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jola16104 0 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Turbina już w naprawie... Zobaczymy co wyjdzie!! A mam pytanie czy ktoś wie jak można wyczyścić intercooler? Czy koniecznie trzeba go wyciągać? Czy można jakoś bez wyjmowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 lepiej wyciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się