domjenick Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Dzis miałem dosyć dziwną sytuację z autem-najpierw holowałem koleżkę jakieś 70km -większość trasy pod górkę i auto praktycznie pracowało tylko na 3 pierwszych biegach i maksymalnie wciśniętym gazie,gdy dojechaliśmy na miejsce auto chwile postało i w drodze powrotnej zaczęły się "przeboje" z kontrolką Check Engine-po prostu przy szybszym starcie-zaczęła migać-nie zapaliła się ciągłym światłem-że tak to nazwę,tylko migała regularnie-po dotarciu do domu-vag i takie błędy 17947-Clutch Pedal Switch(F36) Implausible signal P1539 - 35-00-- 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 35-10 Intermittent (poniżej wyjaśnienie błędu) Air Intake System leaking Fuel Supply faulty Injector(s) faulty Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty Ignition Coil(s) faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open Camshaft Position Sensor (G40) faulty Possible Solutions Check Misfire Recognition Check Air Intake System Check Fuel Supply Check Injector(s) and Injector Sealing Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s) Check Ignition Coil(s) Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) Check Camshaft Position Sensor (G40) 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35 - 10 -Intermittent (poniżej wyjaśnienie błędu) Possible Causes Ignition system Fuel injectors Fuel pressure Running out of fuel EVAP canister purge valve Evaporative emission system Low compression Base engine problems Controle Module damaged Special Notes This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression. Błędy na pewno są "świerze"-wczoraj vagowałem auto do tego wykręciłem świece,żeby je obejrzeć i mają taki szarawy nalot(wymieniane jakieś 8 mcy temu)żadnych przerw w pracy silnika-pracuje równo,wymieniłem jeden wtrysk,bo pekniętą podkładkę miał-logi mogę zrobić,ale to dopiero jutro- myślałem, żeby zrobić 020,sprawdzić EGT,Lambdę-coś jeszcze można sprawdzić? co może być powodem migania kontrolki?
M_ILES Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 U mnie kolego, to byly pierwsze objawy przejscia cewki nr2 do historii. Wymienilem wtedy wszystkie na BERU oraz wszystkie swiece na Bosch (3-elektrodowe). To byla rewelacyjna zmiana, auto odzylo... (O ile sie nie myle, Haynes pisze, ze szarawy nalot na swiecy swiadczy o dobrej kondycji silnika ).
Buba Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 większość trasy pod górkę i auto praktycznie pracowało tylko na 3 pierwszych biegach i maksymalnie wciśniętym gazie no bardzo madrze wykrec swiece, wsadz do cewki, przyloz do silnika i niech ktos sprobuje odpalic, zobaczysz czy swieca daje iskre i jaka ona jest. wyeliminujesz walnieta cewke
domjenick Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 większość trasy pod górkę i auto praktycznie pracowało tylko na 3 pierwszych biegach i maksymalnie wciśniętym gazie no bardzo madrze no a niby jak zaholować auto pod górkę? pchać? w końcu po coś te auta wymyślili,a A4 trochę waży :gwizdanie: co do iskry-to jest na pewno ,bo pali na 4 gary,mocy jest pod dostatkiem,ale może właśnie cewka kończy żywot
udy Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 ja miałem to samo, moc była a missfires się pojawiało na 3 cylindrze, świece nowe, cewki nowe okazało się że wtyczka od przewodów którą wsadza się na cewkę nie trzymała, miała złamany ten zatrzask, po wymianie wtyczki bez błędu, ale u Ciebie pewnie siadła świeca albo cewka,
domjenick Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 dobra i tak trzeba coś z tym zrobić-na pierwszy rzut świece,aha Panowie-czy cewki mogą być od innego modelu,czy koniecznie muszą być z AVJ 1,8T,czy mogą być np z 2,0 ALT itp?pytam z czystej ciekawości,bo nie wiem,czym się cewki różnią-opornością,wytrzymałością,robił ktoś taki eksperyment?[br]Dopisany: 04 Maj 2010, 20:46_________________________________________________ to byly pierwsze objawy przejscia cewki nr2 do historii to samo, moc była a missfires się pojawiało na 3 cylindrze rozumiem,że migająca kontrolka też się pojawiała
M_ILES Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Ad.kontrolka - Nietstey tak kolego, od czasu do czasu sie zaswiecila, potem czesciej, a w koncu permanentnie, no i pojawilo sie potworne klekotanie, bo nie palil jeden cylinder... Ad.Cewki - do Twojego podejda cewki np. z AVJ Estate, AWT. Looknij tutaj: http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Audi_A4_1.8_2001/p/Car-Parts/Engine-Parts/Ignition/Ignition-Coils/?413440481&1&85f7538f6755a060f922e77455a819175ae35695&IGCO W razie pytan pisz na gg.
domjenick Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 dzięki [br]Dopisany: 05 Maj 2010, 00:33_________________________________________________dziś wymieniłem świeczki na platinum- zobaczymy co będzie dalej link,jakby ktoś potrzebował- http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360144052335&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
aramir Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 jak dla mnie to wymiana cewek i świec .. skoro wymieniłeś świece to pozostają cewki ... oczywiście od razu wszystkie 4 po wyjęciu cewki zwykle wyglądają one dobrze ... ich praca może się pogorszyć jak trochę pojeździsz i w chwili kiedy się dogrzeją zaczynają sie rozklejać ... dlatego co 100tys. (kat. 60tys.) cewki powinno sie wymieniać ...
domjenick Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 zapomnaiałem dopisać,że po wymianie świeć podpiąłem vaga i przez 10 dni-nic się nie pojawiło,żaden błąd-więc to może nie cewka,bo przecież gdyby padała-dałaby znać o sobie kilka razy przez te 10 dni... może to nie cewka,tylko ten wtrysk,który wymieniłem...
M_ILES Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Sam jestem ciekaw, moze wystarczylo wymienic swiece? Choc u mnie gdy padla pierwsza cewka, postanowilem wymienic wszystkie i to byla dobra decyzja Pozdrawiam
Zaleczeq Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Ja miałem podobne cyrki z cewka wymienilem 1 i na poczatku niby dobrze ale pozniej juz fajnie nie było :gwizdanie: od razu wymieniłem 4 na raz i teraz jest super
domjenick Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 no więc Panowie prawie miesiąc od wymiany świec i błędów nie ma-tak że w moim przypadku powodem były świece
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się