Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Migająca kontrolka "Check Engine"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzis miałem dosyć dziwną sytuację z autem-najpierw holowałem koleżkę jakieś 70km -większość trasy pod górkę i auto praktycznie pracowało tylko na 3 pierwszych biegach i maksymalnie wciśniętym gazie,gdy dojechaliśmy na miejsce auto chwile postało i w drodze powrotnej zaczęły się "przeboje" z kontrolką Check Engine-po prostu przy szybszym starcie-zaczęła migać-nie zapaliła się ciągłym światłem-że tak to nazwę,tylko migała regularnie-po dotarciu do domu-vag i takie błędy

17947-Clutch Pedal Switch(F36) Implausible signal

P1539 - 35-00--

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 35-10 Intermittent

(poniżej wyjaśnienie błędu)

Air Intake System leaking

Fuel Supply faulty

Injector(s) faulty

Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty

Ignition Coil(s) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

Check Misfire Recognition

Check Air Intake System

Check Fuel Supply

Check Injector(s) and Injector Sealing

Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)

Check Ignition Coil(s)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check Camshaft Position Sensor (G40)

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35 - 10 -Intermittent

(poniżej wyjaśnienie błędu)

Possible Causes

Ignition system

Fuel injectors

Fuel pressure

Running out of fuel

EVAP canister purge valve

Evaporative emission system

Low compression

Base engine problems

Controle Module damaged

Special Notes

This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

Błędy na pewno są "świerze"-wczoraj vagowałem auto :wink4:

do tego wykręciłem świece,żeby je obejrzeć i mają taki szarawy nalot(wymieniane jakieś 8 mcy temu)żadnych przerw w pracy silnika-pracuje równo,wymieniłem jeden wtrysk,bo pekniętą podkładkę miał-logi mogę zrobić,ale to dopiero jutro- myślałem, żeby zrobić 020,sprawdzić EGT,Lambdę-coś jeszcze można sprawdzić?

co może być powodem migania kontrolki?

Opublikowano

U mnie kolego, to byly pierwsze objawy przejscia cewki nr2 do historii.

Wymienilem wtedy wszystkie na BERU oraz wszystkie swiece na Bosch (3-elektrodowe). To byla rewelacyjna zmiana, auto odzylo...

(O ile sie nie myle, Haynes pisze, ze szarawy nalot na swiecy swiadczy o dobrej kondycji silnika :good:).

Opublikowano
większość trasy pod górkę i auto praktycznie pracowało tylko na 3 pierwszych biegach i maksymalnie wciśniętym gazie

no bardzo madrze :decayed::wink4:

wykrec swiece, wsadz do cewki, przyloz do silnika i niech ktos sprobuje odpalic, zobaczysz czy swieca daje iskre i jaka ona jest. wyeliminujesz walnieta cewke

Opublikowano
większość trasy pod górkę i auto praktycznie pracowało tylko na 3 pierwszych biegach i maksymalnie wciśniętym gazie

no bardzo madrze :decayed::wink4:

no a niby jak zaholować auto pod górkę? pchać? :heat: w końcu po coś te auta wymyślili,a A4 trochę waży :gwizdanie: :wink4:

co do iskry-to jest na pewno ,bo pali na 4 gary,mocy jest pod dostatkiem,ale może właśnie cewka kończy żywot :naughty:

Opublikowano

ja miałem to samo, moc była a missfires się pojawiało na 3 cylindrze, świece nowe, cewki nowe okazało się że wtyczka od przewodów którą wsadza się na cewkę nie trzymała, miała złamany ten zatrzask, po wymianie wtyczki bez błędu, ale u Ciebie pewnie siadła świeca albo cewka,

Opublikowano

dobra i tak trzeba coś z tym zrobić-na pierwszy rzut świece,aha Panowie-czy cewki mogą być od innego modelu,czy koniecznie muszą być z AVJ 1,8T,czy mogą być np z 2,0 ALT itp?pytam z czystej ciekawości,bo nie wiem,czym się cewki różnią-opornością,wytrzymałością,robił ktoś taki eksperyment?[br]Dopisany: 04 Maj 2010, 20:46_________________________________________________

to byly pierwsze objawy przejscia cewki nr2 do historii

to samo, moc była a missfires się pojawiało na 3 cylindrze

rozumiem,że migająca kontrolka też się pojawiała :wink4:
Opublikowano

Ad.kontrolka - Nietstey tak kolego, od czasu do czasu sie zaswiecila, potem czesciej, a w koncu permanentnie, no i pojawilo sie potworne klekotanie, bo nie palil jeden cylinder...

Ad.Cewki - do Twojego podejda cewki np. z AVJ Estate, AWT.

Looknij tutaj:

http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Audi_A4_1.8_2001/p/Car-Parts/Engine-Parts/Ignition/Ignition-Coils/?413440481&1&85f7538f6755a060f922e77455a819175ae35695&IGCO

W razie pytan pisz na gg.

:hi:

Opublikowano

dzięki :wink4:[br]Dopisany: 05 Maj 2010, 00:33_________________________________________________dziś wymieniłem świeczki na platinum- zobaczymy co będzie dalej

link,jakby ktoś potrzebował- http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360144052335&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Opublikowano

jak dla mnie to wymiana cewek i świec ..

skoro wymieniłeś świece to pozostają cewki ...

oczywiście od razu wszystkie 4

po wyjęciu cewki zwykle wyglądają one dobrze ...

ich praca może się pogorszyć jak trochę pojeździsz i w chwili kiedy się dogrzeją zaczynają sie rozklejać ...

dlatego co 100tys. (kat. 60tys.) cewki powinno sie wymieniać ...

Opublikowano

zapomnaiałem dopisać,że po wymianie świeć podpiąłem vaga i przez 10 dni-nic się nie pojawiło,żaden błąd-więc to może nie cewka,bo przecież gdyby padała-dałaby znać o sobie kilka razy przez te 10 dni... :mysli: może to nie cewka,tylko ten wtrysk,który wymieniłem... :wink4:

Opublikowano

Sam jestem ciekaw, moze wystarczylo wymienic swiece? :mysli:

Choc u mnie gdy padla pierwsza cewka, postanowilem wymienic wszystkie i to byla dobra decyzja :good:

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja miałem podobne cyrki z cewka wymienilem 1 i na poczatku niby dobrze ale pozniej juz fajnie nie było :gwizdanie: od razu wymieniłem 4 na raz i teraz jest super :cool1:

Opublikowano

no więc Panowie prawie miesiąc od wymiany świec i błędów nie ma-tak że w moim przypadku powodem były świece :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...