domjenick 18 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 , ale chyba nie masz tu pewności więc takie próbowanie w ciemno to wiesz nie mam,ale jeśli szukasz 100% trafności w diagnozie-jedz do elektryka,bo taka pomoc na odległość to wiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Admont 0 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Czujnik maski możesz oszukać prosta sprawa ucinasz kabelki skręcasz ze sobą (mostkujesz) i czujnik pokazuje, że masz klapę zawsze zamkniętą. U mnie ten czujnik jest po prawej (jak stoisz przodem do maski) stronie zamka w odległości około 15-20 cm od niego w takim gumowym grzybku wygląda jak kuma amortyzująca zamykanie klapy ale tak naprawdę w środku jest włącznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Ja mam chyba dokładany alarm. U mnie zakres czułości reguluje się takim pokrętłem który jest schowany pod stacyjką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Normano1973 0 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Czujnik maski możesz oszukać prosta sprawa ucinasz kabelki skręcasz ze sobą (mostkujesz) i czujnik pokazuje, że masz klapę zawsze zamkniętą. U mnie ten czujnik jest po prawej (jak stoisz przodem do maski) stronie zamka w odległości około 15-20 cm od niego w takim gumowym grzybku wygląda jak kuma amortyzująca zamykanie klapy ale tak naprawdę w środku jest włącznik Dokładnie tak bym chciał to zrobić jednak w moim audi koniec 1999 poliftowy AFN 1.9 z fisem ten czujnik jest w zamku, zintegrowany i zamknięty w nim...szukam informacji gdzie jest przewód bo ja go tam nie widzę oraz Etka nie pokazuje mi tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Admont 0 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Jak wiesz, że jest w zamku to musi być do niego gdzieś kable pociągnięty a w zasadzie dwa w jednej otulinie. Zaglądnij pod plastiki może gdzieś tamtędy jeżeli jest to musi być jakoś podpięty chyba sygnałem radiowym sygnał nie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Normano1973 0 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Problem rozwiązany!!! Przyczyna - zatkane odpływy na podszybiu. Rozwiązanie - odetkanie ich i udrożnienie. Gdy woda odeszła całkowicie problem zniknął, wróciło powiadamianie tylnymi światłami o zamykaniu klapy i alarm pracuje ostatnie dni tak jak należny. Błędów również brak... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 A jak na to wpadłeś??w życiu nie pomyślał bym że zatkane odpływy mogą mieć wpływ na alarm. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się