Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Bardzo proszę o Analizę logów


Cichyzamosc

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywomierz slabnie na wysokich obrotach - jak tam filtr powietrza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniony razem z olejem 2 000 km temu , wiec raczej by sie az tak nie zabrudził.

Czyzby przepływka do wymiany??[br]Dopisany: 08 Maj 2010, 12:14_________________________________________________Dodam jeszcze ze od jakichś 2 miesiecy spalanie wzrosło o jakies 1.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze czyszczenie by sie przydalo - chociaz tragedii nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest przepływka bosha i zabardzo to jej nie wyczyści, no tragedii nie ma ale moze być lepiej, a tak poza tym to na jaki stan mozna ocenić silnik? i co z tym spalaniem i miescie wychodzi 10, a trasa 8, wczesniej miasto było 7 trasa 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik zdrowy, spalanie może podskoczyło przez coś innego, blokujące hamulce, łożyska czy zbyt mało powietrza w kołach chociaż 8L to za dużo, a 10L to już kosmos, może czujnik temp płynu chłodzącego padł albo kabel idący do niego, posprawdzaj czujniki temp na zimnym i ciepłym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pozostaje zmienić stacje cpn:) stacja stacji nie równa, choć 2L to dużo, u mnie może z 0,5L podskoczy spalanie jak zatankuje byle co, a szadzą mi zachodzi rura jak zamulam silnik czyli toczę się 1500-2000orb ledwo dotykając pedał...

Zacznij jeździć tak żeby obroty nie były poniżej 2000obr, wtedy i spalanie pewnie jest najmniejsze, jeżdżąc za delikatnie spalanie nie spadnie nie wiadomo ile, trzeba jeździć normalnie, ja czy jadę delikatnie czy ostro różnica w spalaniu jest śmieszna, a ile z tej drugiej :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o jazde to ja nigdy nie jezdze ponizej 2000 , zawdze obroty to miedzy 2500 do 4000, no poza zimą bo w zimie to go troszke muliłem , krótkie odcinki i niedogrzany silnik wiec jezdziłem tak do 2 000 obr zeby na zimnym nie dawać w palnik. Wiec moze jeszcze po zimie sie nie odmulił :>, A co do stacji to tankuje na Statoil Diesel Gold, moze pora zminic na inną, ale wielkiego wyboru u siebie nie mam bo poza statoilem to Orlen albo Lotos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 4000? przy zwykłym rozpędzaniu czy przy agresywnym wyprzedzaniu? Jeżeli ty zmieniasz przy 4000obr to nie dziw się spalaniu...

Te 2500 to troche sporo, jeździj w zakresie 2000-2500, i 1/3 trasy pokonój z pedałem w podłodze, spalanie i zamulenie powinno być minimalne.

A ile potrzeba do odmulenia po zimie, 3 razy pociagnać do 190?

Przetestój każdą stacje, tylko najpierw wyjeździj wszytko i zatakuj inne paliwo do pełna i tak po całym baku zobaczysz jak wyglada rura i spalanie za kazdym razem sprawdz, może na statoil kroją pieknie, no i nie wiem czy jest sens tankowac to droższe rzekomo leprze paliwo, ja tam zawsze tankuje zwykłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no cały czas nie kręce do 4000, zazwyczaj przy wyprzedzaniu albo jak mnie najdzie ochota pocisnąć troszke , tak normalnie to zmieniam przy 3500,Myślałem jeszcze ze moze kąt wtrysku ma wpływ na to ze rura okopcona bo mam ustawiony na 58, ale raczej to nie moze byc tego przyczyna. Co do stacji to zatankowałem na orlenie własnie do pełna i zwykłej, zobaczymy jakie bedzie teraz spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...