Buba Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 to fakt, jednak zanim wyciagnalbym takie wnioski to podlaczylbym VAGa juz kilka osob sie przekonalo ze bezsensowne gdybanie nic nie wnosi a powoduje ubytki w portfelu
v1ck Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Hej, odkrylem dzisiaj ze mam wiatrak od chlodnicy podlaczony bezposrednio pod zaplon, a nie tak jak to normalnie powinno byc po rozgrzaniu sie silnika.. czy to moze miec duzy wplyw ze przy odpalaniu proboje mi tez zakrecic wiatrakiem? Sprawdzilbym to ale zaczyna padac a w razie czego chcialbym juz wiedziec... pozdro
sołtys85 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Masz 2 wiatraki jeden napędzany i sterowan wiskoza on okęci sie cały czas w zależności od temperatury przyspiesza. MOżesz go łatwo sprawdzić. Odpalasz silnik na zimno i podnosisz maskę przykłądasz coś do wiatraka i próbujesz go zatrzymać np. kawałek kartonu. Jak uda sie zatrzymać to ok. Po dłuższej jeździe najlepiej po mieście podnieś maskę i ponownie najlepiej tym samym urządzonkiem spróbuj zatrzymać wiatrak jak sie zatrzyma przy użyciu podobniej siły co wcześniej to wisko do wymiany. Drugi wiatrak sterowany elektronicznie po naciśnieciu śnieżynki na klimatroniku. Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ na zapalanie samochodu.
v1ck Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 hmm poprostu sie zdziwilem jak zobaczylem kostke elektryczna na polaczeniu miedzy kablami ktore ida do wiatraka..
basik9634 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 przyczyną szarpania to może być nawet sonda landa przynajmniej ja tak miałem w swoim cacuszku tylko aby tyle ze ja mam iny silnik pierwsze to komputer podpiąć wtedy sama przyczyna sie pokaże co i dlaczego sie stało pozdro
Buba Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ na zapalanie samochodu. w jakims stopniu maja bo podczas rozruchu jest wieksze obciazenie bo jeszcze trzeba wiatrak ruszyc ale w twoim przypadku to raczej co innego
sołtys85 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ na zapalanie samochodu. w jakims stopniu maja bo podczas rozruchu jest wieksze obciazenie bo jeszcze trzeba wiatrak ruszyc ale w twoim przypadku to raczej co innego Chyba na studiach nie miałeś statystyki skoro nie kumasz frazy "Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ"- znaczy to to samo co wyżej napisałeś
Buba Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ na zapalanie samochodu. w jakims stopniu maja bo podczas rozruchu jest wieksze obciazenie bo jeszcze trzeba wiatrak ruszyc ale w twoim przypadku to raczej co innego Chyba na studiach nie miałeś statystyki skoro nie kumasz frazy "Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ"- znaczy to to samo co wyżej napisałeś akurat mam juz kolejny rok
v1ck Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 hej :> mam nadzieje ze nie oberwie mi sie za odswiezanie watku ale podpialem vaga i mam nastepujace bledy : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 T Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D04 Software Coding: 04201 Work Shop Code: WSC 06335 8 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-10 - Output Open - Intermittent 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-10 - - - Intermittent po wykasowaniu i odpaleniu ponownie autka bledy nie wrocily. Blad z immobilazjerem mozecie przeoczyc mam slaba baterie w kluczyku i czasem nie lapie. Autko po wymianie swiec nadal nie chce odpalac normalnie ;/
jacol210 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Błąd immobilizera to nie jest wina słabej baterii,wymień czujnik tempeatury G62 bo widać ze coś jest z nim nie tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się