tomi-f1 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 WITAM WSZYSTKICH. Mam pytanko odnośnie mojej a4. Od pewnego czasu podczas jazdy na autostradzie zauważyłem w lusterku że kopci mi mała jak ją rozpędzam. Jak unormuje prędkość przestaje.Wcześniej tego nie było poradzcie co sprawdzić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Podpiac VAG'a. Moze byc 100 roznych powodow. Sprawdz na poczatku kąt wyprzedzenia tłoczenia i wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Na początek to chyba sprawdzić szczelność dolotu - najprościej i duże prawdopodobieństwo że to to. A filtr powietrza dawno wymieniany ? Jak ja kupiłem moją pszczółkę to też potrafiła puścić bąka, ale po wymianie filtra (stary był zawalony) dymienie ustało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi-f1 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 filtr czysty nowy ale zuważyłem że sie poci z lewej strony może jest gdzieś dziurka w przewodach sprawdzę odpowiem. [br]Dopisany: 12 Maj 2010, 13:20_________________________________________________WIKTORSAM WIELKIE DZIĘKI okazało się że jest pęknięcie około 5 cm. na złączce dolotu z turbo. Narazie zaklejone taśmą, przeleciałem się i jest OK. Teraz do sklepu i zamówić i będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam, Zakupilem wlasnie 1Z. Mam maly problem i chcialbym go rozwiazac z pomoca bardziej doswiadczonych kolegow Auto przy mocnym wcisnieciu gazu kopci na czarno i brakuje mu mocy. Pod maską zobaczyłem, że przewódu od EGR w ogóle moje auto nie posiada. Na czerwono wskazałem którego przewodu nie ma w aucie. [foto zapozyczone] Poradzcie cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Nie widać czasem między kolektorem a EGR-em jakiejś blaszki? Może masz zaślepiony. Ogólnie jak się zaślepia to powinien mniej kopcić. Sprawdź jak koledzy pisali węże ciśnieniowe od turbo po kolei aż to kolektora ssącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Znalazlem dziure w rurze prowadzacej od IC do Turbo. Dziure zakleilem narazie i po tym zabiegu, auto juz nie kopci delikatnie tylko na maksa Przy pierwszym odpaleniu i przygazowaniu auto zostawilo czarny slad na chodniku przejechalem sie troche i wydaje mi sie ze lepiej jezdzi (choc ciezko stwierdzic bo dopiero co przesiadlem sie z 1.8T ) Przy jezdzie i wcisnieciu gazu widac bylo spaliny z tylu ale juz nie czarne, przejechalem tak z 500m i wrocilem na miejsce parkingowe gdzie znowu przygazowalem w miejscu i auto dalej puszcza troche czarnego dymu. Teraz tak. Nie wiem ile poprzedni wlasciciel przejechal na tej przerwanej rurze (dziura 5cm). Co teraz radzicie? Wykrecic turbo, rozkrecic na czesci pierwsze i przeczyscic cale?? Na forum jest dobry tutorial wiec moze i mi sie uda. Czy poprostu pojezdzic tak troche i turbina sie przepcha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 w 1Z niema co czyścić bo niema zmiennej geometrii napraw dziurę i jeździj P.s. Warto jedynie po naprawie zrobić logi dynamiczne i zweryfikować jak pompuje turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Dzieki za rozgarniecie Po pracy postaram sie skolowac lapka, i zrobic logi dynamiczne Napisz prosze ktore grupy logowac??[br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 11:57_________________________________________________Mam ta stronke: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299803 i opis logowania. Jest tam sporo grup do logowania, ja potrzebuje zlogowac tylko N75 oraz turbawke? Czy inne grupy tez logowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Ogólnie żeby zweryfikować samą turbinę wystarczy dynamiczny grupy 11, ale warto zrobić full i wtedy możesz dowiedzieć się czegoś czego jeszcze nie wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 nie mialem mozliwosci podpiac VAG'a jeszcze... Zdjalem za to waz laczacy turbine, odme i filtr powietrza. Sprawdzilem jak chodza lopatki od turbiny i co sie okazuje maja opor. Z tego co wiem powinny chodzic na dmuchniecie, a tak to pol obrotu palcem zrobie lekko a pozniej musze sile wlozyc by ruszyc lopatke. Polecacie rozkrecic turbine? Dac nowe uszczelki i przeczyscic?[br]Dopisany: 29 Listopad 2011, 10:52_________________________________________________Zrobilem logi Log (0 - 003,008,011) Log (1 - 003) Log (2 - 000) Log (3 - 008,011,013) Log (4 - 004) Log (5 - 000,001,003) Log (6 - 003,010) Pany sprawdzcie prosze o co cm'on z autem o.O[br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 19:57_________________________________________________[+] do tego blad ktory sie pojawia: 00550 - Start of Injection Regulation Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 troche nie kumam sprawdziłeś luzy na wirniku i czy wirnik sie kręci bo łopatek nie masz od zmiennej geometrii i nie masz zabardzo co czyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avancik 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 PodepNe sie pod temat.... Gosc zczipowal mi furke na 132KM i teraz jak depne mocno to czarna chmura za mną To normalny objaw ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 zależy jak to zrobił ale nie licz w afn na bezdymny program bąk i tak zostaje za tobą więc sie niemartw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avancik 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Robil to fachowiec w kłomnicach, Zbyszek ...pewnie zna go tu trochę ludzi Ale powiem tak ze brat w golfie 5 przy przebiegu 60000km zrobil czipa gdzies na slasku gdzie mają hamowie i tak samo jak mocno wcisnie to chumra czarna za nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 walnij naklejke nad wydechem kopci = jedzie i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avancik 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Bez dymu nie ma ognia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal93 0 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Witam. Też mam podobny problem. Moje Audi wg nie kopciło aż zalałem kijowego paliwa. Na tym paliwie dymiła i to grubo. Wyjezdziłem to i wlałem normalnego paliwa. Przestała dymić tak intensywnie ale widać. Czarny dym. Jadę ostro powyżej 3500 czarna zasłona za mną. Jak normalnie do 2500 a bardzo w lusterku nie widzę ale trochę na pewno jest. Jak stoi na jałowych z włączoną klimą to widać jak ostro dymi nawet na wolnych a jak wyłącze klime to przestaje. Gdzie szukać? wtryski dostały? Na kompie błędów brak. Moc w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się