dariodario 1 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 witam. postanowilem wyremontowac alternator w swoim audi i natrafilem odrazu na problem a mianowicie chce zadac pytanie,-czy musze rozbierac przod samochodu aby wyciagnac alternator? jedna ze srob ta gorna wychodzi latwo ale ta dolna nie chce wyjsc gdyz dostawia do kola od wisco. co mi radzicie dobrzy koledzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 witam. postanowilem wyremontowac alternator w swoim audi i natrafilem odrazu na problem a mianowicie chce zadac pytanie,-czy musze rozbierac przod samochodu aby wyciagnac alternator? jedna ze srob ta gorna wychodzi latwo ale ta dolna nie chce wyjsc gdyz dostawia do kola od wisco. co mi radzicie dobrzy koledzy? Szukaj było o tym na forum. Przodu nie musisz odkręcać, możesz odkręcić wentylator i po jego zdjęciu śruba wyjdzie lub z tego co gdzieś czytałem na forum w wisku znajduje się jakieś wgłębienie w które wchodzi ta śruba. Ja odkręcałem wentylator i nie sprawdzałem tej informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa73 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 dokładnie tak jak pisze rikardo śruba do końca nie wyjdzie co zresztą sam zauważyłeś ,ale nie trzeba nic dodatkowo odkręcać ,gdyż w podstawie do której jest przykręcony alternator dokładnie dla tej właśnie śruby jest specjalne wycięcie ,także wysuń ją na maksa i alternator do góry,od razu napisze że alternator tak od razu nie wyskoczy, siedzi ciasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoncjo 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 A jak wysunięcie śruby do maksa nie pomoże można wyłamać jeden ząbek z grzebienia na wisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof61 1 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 mozna nic sie nie stanie , ale miales napisane wczesniej -odkrec wisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 mozna nic sie nie stanie , ale miales napisane wczesniej -odkrec wisko odkręcić wisko próbowałem. Imbusem się kręci jak to zablokować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Wyciągałem alternator bez ruszania czegokolwiek. musisz pokombinować. ja już nie pamiętam jak to zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Ja w AJM nie miałem zadnego wyciecia w Wisko, ale jak wczesniej ktos napisał wystarczyło wyłamac jedno zeberko wisko aby sróba wyszła dalej i alternator wyszedł. Takrze przodu bron boze rozbierac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof61 1 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 w twoim roczniku wisko mozna zablokowac plaskim kluczem rozmiar 46 . ale trzeba go zrobic z blachy .grubosc ok 5 mm . normalny klucz tam ci nie wejdzie jest za gruby .[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 23:09_________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się