Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów (turbina)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Proszę o analizę logów. Wymieniłem turbinę (pojawił się ten dziwny odgłos "szurania" opisywany w tym poście http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html niestety po wymianie szuranie jest nadal). Po wymianie auto jedzie dopiero od 2000 tyś. Na poprzedniej turbinie nie było takiego problemu czy coś nie tak z turbiną? Logi zrobiłem statyczne, bs, dynamiczny zdążyłem tylko 011 i komp się rozładował.

Logi statyczne:

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12567.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12571.html

Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12569.html

BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12570.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12565.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12566.html

Dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12605.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12597.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12596.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12599.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12603.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12601.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12568.html wczorajszy log

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12600.html dzisiejszy log

Opublikowano

Dologuj reszte dynamicznych oraz na "dzien dobry" sprawdz przewody podcisnienia(szczelnosc) - przedmuchaj lub wymien na nowe.

Opublikowano

sprawdz przewody podcisnienia(szczelnosc) - przedmuchaj lub wymien na nowe.

oraz wymien termostat i wyreguluj kat synchronizacji...

Reszta OK.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dziękuję za analizę.

Czyli problem z przyspieszeniem do 2000 tys. leży po stronie podciśnienia? Turbina chyba trochę późno reaguje?

Jakie są objawy złego ustawienia kąta synchronizacji? (sprawdza się to w grupie 004 dynamicznie?)

Opublikowano

Witaj kolego dario12,

przeglądałem Twój post i widzę, że miałeś (bądź nadal masz) ten sam problem ze słabym pompowaniem turbo na niskich obrotach. Powiedz mi czy udało Ci się usunąć usterkę? Jeśli tak powiedz proszę co u Ciebie było powodem tego problemu?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Opublikowano

Witaj kolego smartpc

Sprawdziłem przewody podciśnienia - były ok. Nic z tym więcej nie robiłem. Mam wrażenie że po jakimś czasie od wymiany turbiny auto zaczęło jeździć "normalnie". Logów nie robiłem teraz, ale jak znajdę chwilę to może zrobię i porównam z tymi zaraz po wymianie. Przy okazji wymieniłem termostat, ale to nie ma związku z turbo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...