piper1410 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Mam pytanko.....moje 2.5 Tdi dość mocno dymi,widze w lusterku chmure dymu jak nacisne gaz....co to moze oznaczac??? czyzby to koniec silniczka? jakie sa najczestsze tego skutki? prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szyszak 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Niekoniecznie koniec silnika. Zacznij najpierw od przejrzenia dolotu w poszukiwaniu nieszczelności. Użyj szukajki, było trochę na ten temat. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piper1410 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 wogole niekiedy jak np jade na 5 to brakuje jej mocy,tak jakby wtedy turbo nie pracowalo....[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 20:48_________________________________________________pozatym jest duzy osad na koncowkach wydechu-taka maź! myslicie ze diagnoza na komputerze cos wykaze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 wogole niekiedy jak np jade na 5 to brakuje jej mocy,tak jakby wtedy turbo nie pracowalo....[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 20:48_________________________________________________pozatym jest duzy osad na koncowkach wydechu-taka maź! myslicie ze diagnoza na komputerze cos wykaze??? diagnoza wykaże - głównie chodzi o zdiagnozowanie grup 003, 008 i 011 bo wygląda na to, że przyczyną dymienia będzie niewłaściwe ciśnienie doładowania turbo lub źle mierząca przepływka albo jedno i drugie - więc trzeba podpiąć auto pod Vag-Com'a i zrobić logi dynamiczne ww. grup podczas jazdy z maksymalnym obciążeniem. Istotne też jest sprawdzenie czujników temperatury oraz dawki wtrysku itd. itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Na jaki kolor dymi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piper1410 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 dymi na czarno...mam nadzieje ze w serwisie beda potrafili to zdiagnozowac.... ale mioze byc tez cos z turbosprezarka bo nieraz brakuje jej mocy...tak jakby turbina sie niezalanczala.....ale jak puszcze gaz i znowu dodam to jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Najlepiej to zrób komplet logow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piper1410 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 No jeszcze nie jestem wtajemniczony co to sa te logi tak wiec pozostaje mi serwis.....mam tylko nadzieje ze sa tam zorientowani lepiej niz mechanicy w serwisach chryslera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Poczytaj tu: http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się