Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] A4 Avant 1.9 TDI, czarny grill str. 6


ranyjulek

Rekomendowane odpowiedzi

Udało mi się coś pstryknąć :)

img5897.jpg

img5879y.jpg

img5895z.jpg

Fotki są tylko delikatnie poprawione w PS, głównie przez niedociągnięcia obiektywu (kitowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na białym lakierze mniej zauważalne są drobne rysy. Ja muszę przy następnym zastrzyku $$ zaopatrzyć się w glinkę i jakąś polerkę, i odświeżyć porządnie lakier.

Parę dni temu wypróbowałem we wnętrzu Megs'a do czyszczenia i pielęgnacji skóry. Nie świeci się odpustowo, jak po niektórych środkach, ale jest wyraźnie czysta i nawet inaczej się siedzi. Mam jeszcze próbkę do kokpitu, którą wypróbuję w najbliższych dniach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mojemu też by się już przydało porządne odświeżenie lakieru :decayed: robota :good:

Dzięki :cool1: Ale na żywo z bliska widać, że ten lakier jest trochę zaniedbany (choć i tak jest nieźle jak na włoszkę).

Będziesz dawał go na glebę?

Będzie 1BE (mam już sprężyny), ale nie wiem czy jeszcze w tym sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój też z Italy ale przyjechał w dobrym stanie i ze składanymi lustrami :cool1:

(nie ładnie jest sie chwalić ale tutaj o to chodzi :evil: )

Z silnikiem będziesz coś robił, chodzi mi o wzrost mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jest "bez lusterek", bo pierwotnie był w Belgii. Do Włoch trafił chyba w 2004. Od samego początku planuję zrobić program, ale ciągle mi wypadają jakieś inne wydatki nie związane z autem. A teraz jeszcze będę musiał wyciągać skrzynię biegów i wymieniać uszczelniach na wale korbowym, bo trochę się silnik poci :confused4: . Muszę więc uzbierać na tyle kasy, żeby było na ew. wymianę dwumasu, jeśli zajdzie taka potrzeba. Jeśli będzie dobry, pieniądze pójdą na program :naughty: . W przyszłości chciałbym założyć turbo z AWX'a, pompki AL i FMIC, i chyba na tym poprzestać ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientowałeś jaki przyrost po tym może być?

Ja bym chciał wstawić 1.8T i też wymienić turbo z TT jeśli by pasowała.

Szkoda że nie masz Q bo tego jednak nie da się porównać z niczym innym :cool1:

Lampy będziesz przyciemniał i zderzaki wymieniał?

a tak ogólnie fajna furka :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum jest trochę aut z takimi modyfikacjami. Ja chciałbym na początek program na około 145KM, żeby nie nadwyrężać sprzęgła za bardzo. A jeśli będę przeprowadzał dalsze modyfikacje to celowałbym w te 180. Powyżej tej mocy to już tylko quattro. No szkoda, że mój jest inwalida, ale przy seryjnej mocy quattro mogłoby trochę zamulać.

Lam nie przyciemniam, zostawiam te co są. Z zewnątrz tylko 1be i ew. jakieś felgi.

Co do turbo z tt to nie wiem, bo silnik jest inaczej ustawiony, ale pewnie jakoś da się zaadaptować sprężarkę z poprzecznego silnika do wzdłużnego.

BTW masz wszystkie szyby elektryczne, jak przystało na włoszkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne :naughty:

U mnie daje rade Q ale wiadomo że jakby zamiast 125 było o 100KM więcej to bym nie narzekał.

Jeśli szukasz felgi nie do zgięcia to polecam coś z asortymentu MOMO ITALY GT-R

Zmieniałeś coś w środku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku jest seria, plus drewniana gałka mojego poprzednika i neseryjne radio. Zastanawiam się nad kierownicą 3-ramienna i chciałbym 2 din.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też o tym myślałem :decayed:

Jeszcze kubły od eSy i wymiana listewek z drzwi i deski rozdzielczej, z "drewna" na czarne lub "karbon"

Proponuję Ci również zmienić osłonę pod silnikiem z plastiku na kwasówkę.

Ja ją zgubiłem w zimę podczas jazdy bokiem po zakrętach :naughty:

Jak obniżysz auto to będziesz tam mnóstwo śniegu zbierał,

silnik i tak jest bardzo nisko zawieszony (środek ciężkości nisko - rewelacja na zakrętach :evil:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłony już dawno nie mam też ;P. Mimo ośki i tak da się jeździć bokami, nie tylko zimą, choć to nie przynosi takiej frajdy jak q. Przeszkadza tylko, że to zawieszenie jest takie miekkie, bo do tej pory jeździłem głównie autami z naprawdę twardym zawieszeniem. Mam nadzieję, że na 1be będzie wyraźna różnica. W quattro rozkład masy pewnie jest trochę lepszy niż w fwd, ale pewnie i tak w pokonywaniu zakrętów przeszkadza trochę fakt, że silnik jest w całości przed przednią osią.

Dekory drewniane bardzo mi się podobają i jeśli miałbym zmieniać to tylko na czarny połysk. Siedzenia eSowe albo recaro też byłoby fajnie mieć, ale nie zależy mi na tym. Jakby się trafiły jakieś w rozsądnej cenie to bym kupił. Chociaż tak naprawdę czasami się zastanawiam czy nie lepiej nie pakować w niego nic tylko odkładać i zmienić na quattro :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik właściwie w wiekszej części jest za przdnią osią, a tył przez to jest trochę lżejszy dzięki temu auto jest trochę nad sterowne i wystarczy samym gazem operować żeby wprowadzić w poślizg. a wyprowadzasz go na prostą kiedy chcesz, robi to co Ty chcesz. Po prostu BAJKA :decayed: może i ośka nie jest zła i pewnie też się dobrze jeździ ale z Q nie ma porównania. Moim następnym autem na pewno będzie a4 lub s4 (jeśli w ogóle kiedyś tego sprzedam :naughty: ) quattro to nie jakiś pseudo dołączany tył tylko stały napęd na wszystkie kółka - każdy kto jeździł z Q powie Ci że nie ma nic lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osłona z kwasówki dobra sprawa ale i kosztowna :/ też nad tym myślałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile taka osłona może ważyć? Pewnie wskazane by było wzmocnienie jej mocowań, żeby się nie pokrzywiły pod jej ciężarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, narazie będę mocował standardową bo swoją zgubiłem w śniegu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, narazie będę mocował standardową bo swoją zgubiłem w śniegu ;-)

Ja kupiłem auto z już zgubioną ;) A nowa leży jakiś czas w garażu i czeka na montaż, ale najpierw muszę zmienić uszczelniacz na wale korbowym między silnikiem a skrzynią biegów.[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 14:46_________________________________________________Dziś wpadło nowe sprzęgło wraz z kołem dwumasowym. Stary zestaw był jeszcze oryginalny, więc prawdopodobnie obecny przebieg 230 tys. km jest prawdziwy :naughty: Przy okazji wymieniony został uszczelniacz na wale korbowym, przegub zewnętrzny, termostat i olej w skrzyni biegów. [br]Dopisany: 11 Sierpień 2011, 19:17_________________________________________________Jakieś dwa tygodnie temu zamontowałem sobie wycieraczkę tylną i silniczek z modelu B6/B7 z dwiema dyszami spryskiwaczy. Wygląda ładnie i szybko zmywa zaschnięty bród :)

wycieraczkatylna.jpg

Zaraz potem pojechałem do Francji. Zrobiłem w sumie 3300 km, a samochód spisał się bardzo dobrze. Obecnie moje A4 jest wystawione na allegro, bo jestem zmuszony zrobić kuchnię w domu. Wątpię, że się sprzeda bo cena raczej zaporowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...