Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy Sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AFN] 00575, dziwne niedoladowanie, notlauf - turbo po regeneracji, N75 nowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pol roku temu regenerowalem turbine, dostalem wyczyszczona gruszke, wymienilem tez wezyki podcisnieniowe, N75 i przeplywke. Dzisiaj pedzilem po autostradzie, a raczej probowałem bo przy 3tys. zaczelo mnie odcinac. Nie jest to tak mocne odciecie jak w przypadku turbiny pol roku temu, jednak nie da sie tego nie zauwazyc. Po bardzo dlugim rozpedzaniu osiagnalem 150 km/h i koniec. Podlaczylem vag i wywalilo blad: 575 ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica regulacji. Logi zamieszczam poniżej. Zwroccie uwage na to, ze przez moment cisnienie jest na odpowiednim poziomie, nie jest to ciagle niedoladowanie. Wrzuce tez logi zrobione po regeneracji (nie mam katalizatora) zebyscie mogli rzucic okiem na dziwne niedoladowanie na poczatku. Nie moge zrobic logow BS, ale jak beda konieczne to do kogos podjade. Szczelnosc dolotu i wezykow sprawdzilem. Co jeszcze pozostaje? Pomozcie prosze.

011 po regeneracji

http://img156.imageshack.us/img156/3209/011poregeneracji.jpg

logi z dzisiaj

011

http://img299.imageshack.us/img299/5940/011slr.jpg

003 i 008

http://img232.imageshack.us/img232/8595/003008.jpg

Opublikowano

Podmien N75 z innego auta i znow wykonaj logi dynamiczne 011 i 010.

Mozna tez zamienic miejscami N18 z N75 i zalogowac fure.

Proponowałbym również dokladnie obejrzec i przedmuchac sam zawór i wtyczki potraktowac WD 40.

PS

Pamietaj, ze logi zamieszczamy jako linki do obrazków lub korzystamy z http://vaglog.rtnet.pl/

Nie chcialbym zamykac tego wątku z tak błachego powodu... :wink4:

Opublikowano

ok, myslalem ze tak bedzie czytelniej. Jutro zamienie N75 i N18 miejscami i wrzuce logi. Moze byc jakas inna przyczyna takiego stanu rzeczy?

Opublikowano

Wgląda na nieszczelny dolot ale zrób tak jak Przemek radzi a katalizator jeszcze masz

Opublikowano

nie nie, juz pisalem wyzej ze katalizatora nie mam. Zamienilem miejscami N18 i N75 i ponizej zamieszczam logi. Cisnienie wyglada lepiej, ale nadal do ok. 3tys jest spore niedoladowanie, zwlaszcza na dole (chyba ze to charakterystyczne dla N18) i czuc, ze auto ma muła. Nie bylo wyczuwalnego odciecia, nie wywalilo bledu. Prosze o wnioski.

010

http://img155.imageshack.us/img155/6223/010ut.jpg

011

http://img265.imageshack.us/img265/1831/011qi.jpg

Opublikowano

Kombinuj dobry N75 od innego auta... i znow logi. Jak bedzie OK - pozostanie Ci zamowic nowy zawór.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...