Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prosze o ocenę logów, czy wszytko gra jak trzeba ???


kamilus7

Rekomendowane odpowiedzi

Inaczej - bledow brak w wymienionych podzespolach.

Czekamy na powtorzenie logów: 011,010,008,003....

Sokram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz mozliwosc wymiany tego przeplywomierza ? ew. mozesz zalozyc od innego auta i zalogowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z innego auto nie mam możliwości, mogę oddać w intercarsie na gwarancji jeśli ten jest zepsuty, jest możliwe ze po 9 dniach się zepsuł ??? może być coś innego jest powodem ?

A co do reszty logów, jak to wygląda ???, jak tam turbina ???[br]Dopisany: 26 Maj 2010, 07:21_________________________________________________hej szpece ! : przemik, sokram, mech15, spanky :) powiedzcie jak tam działa turbina ??? w dobrym stanie na tych logach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo zdrowe... regulacja cisnienia doladowania poprawna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki !!! :hi:[br]Dopisany: 26 Maj 2010, 22:30_________________________________________________Podczas wejścia w programie VAG COM do "Basic Settings" zaświeca mi się na liczniku kontrolka świec żarowych, zaraz po wyjściu z Basic Settings gaśnie, wiecie dlaczego tak jest ?, też tak macie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalny objaw przy logowaniu w trybie BS, nie ma powodów do niepokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

Daj znac co zrobiles z ta nowa przepływka...po wynikach widac ze ona kuleje.

Sokram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, dziś założyłem nowy przepływomierz i dalej to samo zrobiłem logi i są identyczne jak na tamtej przepływce, tak więc co jest grane ??? dwie nówki przepływki z Bosha i nawalają ??? ciągnie dobrze do 2600 obr ( 847,9 ) i potem leci w dół powoli, tj jak w logach które dałem, chyba że tak już ma być ??? co poradzicie ???? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką propozycję abyś sprawdził sobie dokładnie wszystkie logi zapisane w pliku "Logs" programu VAG-COM bo mam wrażenie, że wykonujesz dalsze logi, które doklejają się pod pierwszy log a Ty ciągle patrzysz na ten pierwszy a nie na najświeższy bo wszędzie widzę 25 maj 2010 godz. 20.05. Skasuj wszystkie zapisane do tej pory logi z pliku "Logs" a następnie zloguj te grupy ponownie i wtedy wklej linki do logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak wczoraj zrobiłem wszytko wywaliłem i zrobiłem nowe logi, nie wiem czemu tak wychodzi

tak wyglądają te logi:

logi.jpg

[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 07:50_________________________________________________A może mam mieć przepływomierz z drucikiem i z diodą prostowniczą. a nie z płytką ??? coś takiego ( http://cgi.ebay.es/CAUDALIMETRO-VW-1-9-TDI-AUDI-SEAT-IBIZA-GOLF-0281002216-/280462385465 ) tam pisze że to do A4 Avant 1.9 TDI 66kw 90km rok: 04.97-12.98 , ja mam Audi z maja 1998 roku . jak myślicie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie ma jakiejs malej nieszczelnosci miesdzy lmm a turbo,puszka z filtrem szczelna,filtr powietrza nowy/prawidlowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już dwie przeplywki kupiłeś...zgroza

tak jak już napisał przemik statyczny kąt wtrysku do poprawy

odepnij od gruszki wężyk idący do N18 i zatkaj wężyk i zrób loga dynamicznego 003, będzie wiadomo czy N18 nie szczelny czy ERG się nie domyka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobione, zatkany wężyk idący do N18 i zrobiony Log Dynamiczny 003:

logi2.jpg

I co teraz myślicie ???

[br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 12:26_________________________________________________aha filtr powietrza dobry (bosch) /prawidłowy, wszytko szczelne, miedzy LMM a turbiną też jest szczelnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplyw taki sam jak poprzednio wiec pewnie i dawki sa ciete jak poprzednio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz dopiero zajarzyłem że to sprawdzenie nic ciekawego nie moglu dąć :rolleyes: no ale masz pewność że N18 sprawny, proponuje wyczyścić erg w nafcie oraz wypalić kolektor ssący, potem trzeba nową uszczelkę kolektor-głowica

map sensor masz na rurze czy w ECU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro o nim napisałem to powinien, inaczej się na niego obrażę :>

pokaż jeszcze loga 010 satycznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...