Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Kopci na czarno i przechodzi w tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Przeszukałem juz chyba wszystko co mozliwe i nie moge dojsc do wniosku co jest z moim autem. Tak wiec prosze was o rade.

Problemy zaczeły sie jakies 1,5 miesiaca temu gdy zaczoł mi sie pocic silnik, myslalem ze to uszczelka wiec ja wymienilem lecz okazalo sie ze to rura idaca od intercoolera do kolektora ssącego była nieszczelna. Auto zaczeło przechodzic w tryb awaryjny, jest mułowate i nie moge przekroczyć nim 110km/h. Poza powyzszymi kopci przy duzych obrotach tak ze na postoju zostawia sadze na chodniku a miedzy czrnymi pojawia sie równiez mała biała chmurka dymu.

Panowie co to moze byc? Na kompie pokazało cos o nieszczelnym dolocie ale czy to nie jest wieloznaczne? Poza tym ubyło mi połowe poziomu oleju od listopada 2009 po przejechaniu ok 7000 km. nie zauwazyłem syfu na zaworze EGR. Niema oleju w płynie chlodzącym jak równiez plynu nie ubywa.

Proszę o odpwiedz co to moze byc a w poniedziałek chyba chwila stresu u mechaniora i bede informował o przebiegu naprawy. Przy okazji chciałbym pochwalic forum za zdobyte informacje na nim.

Opublikowano
:vaglogi: w odpowiednim dziale i wstaw błędy jakie pokazał komputer a ci pomożemy takto możemy sobie gadać
Opublikowano

Jak znajdziesz spot w twoim rejonie to ci koledzy za darmo pomogą a tak normalnie od 50 do 100 zł za diagnostykę

Opublikowano

własnie oto biega goldik ze u nas fachowcow jak na lekarstwo. dzwonilem do jednego to mowi ze moze zrobic ale za poltora tygodnia bo jakas carrere robi a z tego co wiem to ma ja juz tydz wiec ja dziekuje za tyle trwajaca prace. a ty jestes cos takiego wstanie zrobic mam do ciebie ok 50km.[br]Dopisany: 22 Maj 2010, 14:12_________________________________________________odpowie mi ktos jeszcze czy poprostu są to zbyt wieloznaczne objawy? A czy podłączenie pod VAG'a da mi jednoznaczną odpowiedż, jaki jest powód awarii?

Opublikowano

tak jakby jakiś zawór źle sterował turbo ale bez logów nic nie pomożemy

Opublikowano

z tego wynika moim zdaniem, że masz nieszczelność w układzie dolotowym,miałem podobny przypadek i raz okazało się że puściła opaska na wężu od inter kulera ,a w drugim przypadku okazało się, że jest pęknięty wężyk podciśnieniowy od sterowania turbiną z tym ,że w pierwszym przypadku były te same objawy co u Ciebie a w drugim nie miał tylko mocy

Opublikowano

Witam

Jestem posiadaczem Audi A4 b7 z 2005 roku smiley . Silnik 2.0 TDI

Ostatnimi czasy same problemy z tym autem.

Auto jest po wymianie pompowtryskiwaczy i świec żarowych. Ostatnio natomiast zaczęło tracić moc i wydawać dziwne odgłosy przy zmianie biegów. Po podłączeniu do komputera wyskoczyło ze coś z turbo. Tak więc turbo zostało odesłane do regeneracji i po włożeniu niby wszystko ok ale jednak auto ma "mniejszą" moc. Już tłumacze o co mi chodzi. Przed wszystkimi problemami auto rozkręcało się po podkręceniu do 3tys obrotów max. teraz trzeba kręcić do 4 a moc i tak jest mniejsza. przed naprawami spokojnie jechała 200 (niemieckie autostrady wink4). Po regeneracji turbo i ponownym podpięciu do kompa nic nie pokazuje. Zero błędów.

Więc moje pytanie do Was brzmi co jej może być

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi . Pozdrawiam !

Opublikowano

logi logi i jeszcze raz logi... Zrób i wklej...

Opublikowano

podpiecię-->wykaz błędów

logi-->wykaz pomiarów poszczególnych elementów silnika np. Zawory, przepływomierz...turbo itd itp, poszukaj na forum w diagnostyce Vag jak zrobić logi statyczne i domamiczne

Opublikowano

nie zrobilem logow ale zauwazylem ze cieknie mi spod kolektora ssacego a wiec rozumie ze przez to mi dymi a czy mozliwe ze moc tez przez to?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...