kris_lpgcars Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 jak w temacie tzn mam pytanie do ludzi ktorzy gryzli ten temat juz z pozytywnym rezultatem do poki nie zmienilem turbo i kolektora w sumie nie byl to temat do przejmowania sie ale po ostatnich malych testech raczej zdecydowalem sie cos pokombinowac ale do brzegu - mam wersje taka ze odma potrafi mi wypluwac dosc sporo oleju ostatnio po tescie na okolo 30 milach uzbieralem jakies 50ml moze i nie duzo ale to jest tylko poczatek bo problem jest po ostrym butowaniu kiedy to wszystek olej jest przepchany dalej i po calej zabawie stane na swiatlch mam ostry smrodek oleju mozliwe ze przeciek ale to zrobie w pozniejszym czasie mam jeszcze kilka zeczy do podmianki P.S. pelna diagnostyka elementow mechanicznych zrobiona to dla znawcow co stwierdza przedmuchy
kudalty66 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 na jakie turbo zmieniłeś i jaki kolektor???? każdy diesel troche oleju wypluwa przez odme, a może tzw separator mgły olejowej juz nie daje rady, wymien ten filtr i wtedy zobacz??? czesto tez przyczyna leży w oleju, bo jak bardzo paruje to przy dużym bucie lubi przez odme wyleciec, ja tak miałem na ELFie,. pozdro
kris_lpgcars Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 turbo GT1749VA kolektor od AWX olej w sumie tez ok Petronas synthium a co do tego filtra co o ktory ci chodzi
SotoM Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 separator oleju mieści sie w obudowie pokrywy wałków rozrządu(zaworów) - łoczy to przewodem odmę(separator) z rurą ssącą powietrze z F.powietrza. na marginesie - nie wymienialne - nowa pokrywa.
kris_lpgcars Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 troche droga ta zabawa szkoda mi troche prawie 120 funcikow wydac w sumie zostaje jeszcze opcja zastepcza typu jakis oil catch tank wpakowac i sie cieszyc
SotoM Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 no dokładnie...ale mimo wszystko nie powinno się coś takiego dziać... jak możliwość to zrób ciśnienia sprężania...może pierścionki się zużywają...
ALBINEK Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie pokrywy rozrządu a najważniejsze tego ustroistwa.Pytanie na wypadek zakupu używanej.
kris_lpgcars Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 no dokładnie...ale mimo wszystko nie powinno się coś takiego dziać... jak możliwość to zrób ciśnienia sprężania...może pierścionki się zużywają... no to jakim cudem na hamownii by mi wyszla moc nominalna a poza tym w komorze korbowej cisnienie jest generowane przez ruch tlokow a co do przebiegu to 80tys mil i moich czestych wymian oleju bym cos zobaczy chociaz by nadmierna temp oleju czy przepalony olej wiec ten temat odpada ale za to dolacze sie do Albinka co do tematu jak sprwdzic pokrywe i czy to ona moze jest problemem
SotoM Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie pokrywy rozrządu a najważniejsze tego ustroistwa.Pytanie na wypadek zakupu używanej. nie ma...dmuchnąc to bez sensu bo drożny bedzie na 100% ale ważne czy nie bedzie przepuszczał- na szrocie masz zazwyczaj 3 dni na raklamacje.w jakis pojemnik włozyc przwód odmy,zaślepić rurę ssącą i polatać(ale ja bym tego nie robił) lepiej auto postawic na rolki i go pocisnac i wtedy wydzisz bez posrednio czy sypie olejem...separator oleju czyli ma przepuszczac opary ale nie wraz z olejem - powinna się tam znajdować tak włóknina albo coś moim zdaniem jakiś filtr który będzie zatrzymywał olej a przepuszczał opary.- nigdy nie rozbierałem pokrywy aby zobaczyć ten separator w środku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się